1. ~YENİ EV~

25 3 0
                                    

Ailemle birlikte çok mutluyduk. Yeni bir eve taşınıyorduk, bu yüzden de bütün aile erkenden kalktı buna ben de dahildim.
Malesef.

Odam ve diğer odalar boştu sadece yer yatağım ve bavulum vardı. Bavulumdan buz mavisi ve hafif yırtıkları olan bir kot pantolon giydim. Üstüme ise kırmızı renkli, birtakım yazıları olan, kısa kolu, salaş bi t-shirt giymiştim. Son bir kez aynaya bakmıştım ki kendimden korktum. Saçlarım bakımsız ve makyajım yoktu dışarıya böyle çıkamazdım. Galiba bu bende tik edinmişti.

   Saçlarım sarıydı hafifte dalgalıydı. Gözlerim gri, beyaz tenli, gamzeleri olan bi kızdım.Gamzelerimi çok seviyordum. Birden dikkatin dağıldı annemin sesi ile. Annemi bu sıralar çok yorgun görüyordum bu yüzdende sesi hep bitkin çıkıyordu ama bu sefer öyle değildi.Cıvıl cıvıl ve neşeliydi. Annem bana şöyle diyordu;
  

      "Nina Collins gelmeyi düşünmüyor musunuz. Sonra geç kalacağız."  tamda bunu demişti.
   

    "Tamam anne yatağıda toplayıp geleceğim." dedim. Olamaz daha yatağı ve         çıkardığım kıyafetlerimi toplamamıştım..

    "Seni üşengeç kız hemen topla bakalım, ne zaman dakik olursunki zaten"  dedi ve ardından bi kahkaha patlatmıştı annem.

        

     Sesi daha buraya kadar gelmişti. Ben ise cevap vermeden çıkardığım pijamalarımı katlayıp bavuluma koydum. Yatağı ise düzeltip katladım. Günlük bi makyaj yapıp saçımı taradım. Taradıktan sonraysa saçımı tepeden at kuyruğu yaptım. Bavulumu ve yatağı elime alınca bi hızla aşağıya inmeye başlamıştım. İndiğimde ise herkes bana sitem ediyordu.

    "Nerede kaldın yeni evinizi görmek istemiyorsun herhalde" dedi babam ve gülümsedi. Ben ise ona 32 diş göstermiştim. 

     Hepimiz dışarıya çıkmıştık. Son bir kez bütün anılarımın, sevgilerimin geçtiği eve baktım bu evi en çok ben özliyecektim çünkü bu ev benim herşeyimdi.  "HERŞEYİM" 

      Babam çok orginizasyon hazırlama ustası olduğu için daha önceden ev eşyalarını para karşılığında bir kamyon ile yeni evimize götürmüştü. Acaba yeni evimiz nasıldı? Benim odam nasıldı?  Ve daha önemlisi okulum ve arkadaşlarım! Onlarla iyi anlaşabilecekmiydim?

     Tanrım... Dedim ve içimden büyük bir "of"  çektim. Genellikle insanlarla iyi anlaşırdım ama oranın insanları ne kadar iyi bilmiyordum...  Eve biraz göz gezdirdikten sonra ailecek arabaya yerleştik. Babam "hedefimiz yeni ev" dedi. Bu kelime üzerine hepimiz bi kahkaha attık, babamı ve annemi çok seviyordum. Annem, disiplinli yeri geldiğinde eğlenceli, yeri geldiğinde de kızgın biriydi. Babam ise hep neşeli ve annemin aksine hiç kızgınlığı yoktu.Birbirlerini iyi tamamlayan bir çiftlerdi....

  Çoktan yola koyulmuştuk yaklaşık 6 saat dir yoldaydık, geriye 2 saatimiz kalmıştı.Yorucu bi yolculuktu. Bu yüzden,Babam yorulduğunda annem, annem yorulduğunda ise babam sürücü koltuğuna geçiyordu. Ben ise arkada uyuyup, kalkıp, kulaklıkla müzik dinliyordum...  En sonunda yeni evimize varmıştık. Bu ev tamda bize göreydi. Yeterince büyük 2 katlı bir villaydı. İçimden şöyle geçirdim...    "Umarım bu ev gibi arkadaş/okul ortamıda güzel olur dedim.

  
    Hep birlikte evimize geçtik ev tertemiz ve düzgündü. Üstelik harikaydı, "tam bana göre" demeyide ihmal etmemiştim. Herkes odalarına dağıldı. Diğer evimiz gibi odaları pekte küçük değildi gayet hoş ve genişti bu ortamıda sevmiştim. Herkes odalarında eşyalarını düzeltmekle uğraşıyordu. Hele benim eşyalarım..kız olduğum için bir sürü eşyam vardı. Eşyaları hazırladıktan sonra bir duşa girdim. Ilık duşta olmak beni rahatlatıyordu. Duştan sonra üstümü değiştirdim. Altıma asker yeşili pantolon, üstüme ise göbeği açık, siyah ve beyaz yazılı bir t-shirt. Hemen kendimi yatağımın üzerine attım. Tâki birisinin kapıyı çalmasıyla, refleks olarak irkildim.

    "Gel" diye klasik bir cevap vermiştim. O kişide içeriye girdi. Bu annemdi.

     "Tatlım evi beğendim mi?" diye bi soru sorarak yatağımın yanındaki koltuğa oturdu.

    "Tabiki de anne" diyerek yanıt verdim. Evi beğenmedim felan demiyecektim zaten. Çünkü bu ev bir "MUHTEŞEMDİ".

    "Beğenmene sevindim bebeğim, babanda nina bu evi seveceğinden emindim diyordu"
Diye söylemişti babam benim huylarımı iyi bilir. Bu yüzden herşeyde emin olur.

    Annem ise tekrardan söze başladı:
   
    "Birazdan yemek hazır olacak haydi birlikte aşağıya inelim sen de hafiften bana yardım edersin" dedi ve yanağından öpüp çıktı. Kendimi çok şanslı hissediyordum. Nedeni ise bu ailenin içinde olmaktan! Annem orta boylarda omuzlarında kumral saçları olan , gözleri koyu yeşil ve cıvıl cıvıl bir kadındı. Babam ise her zaman neşeli , asil ,masmavi gözleri olan ve saçını hep dikleştiren bir adamdı. Annem ve babam bu kadar iyiyken onları sevmemek mümkün olamazdı...
     

   Yavaştan aşağıya inip anneme yardım ettim. Annemde yemekleri hazırlayıp, koyduktan sonra hep birlikte yemeklerimizin yiyiyorduk. Babam bana hitap ederek şöyle demişti:

    
     "Nina kızım daha buraya taşınmadan önce biz annenle buralara göz atmaya gelmiştik. O sırada annenle birlikte buraya 10-15 dk. aralıkla mesafeli olan bir okul bulduk ve seni oraya kaydettirdik canım. Yaklaşık 6 gün sonra okul başlayacaksın bitanem. Yarın sana okulun yolunu göstereceğim." dedi ve bana bakarak gülümsemeye başladı.

    "Teşekürler baba her şey için". dedim ve gülümsedim...
         
      

                  •••••••••••••••

    Herkes yemeğini bitirmiş , annemde sofrayı çoktan toplamıştı. İkisi çift koltuğa oturmuş gülünç bir film izliyorlardı.Galiba bayağı komikti. O annemin kahkahalarını duyduktan sonra....
    Onları böyle görmek gerçekten çok güzeldi.

    Odamdaydım...Sessizce kitap okuyordum.Kitabı kitaplığıma koyup telefonumu elime aldım ve uğraşmaya başladım. Bundan da sıkılınca pijamalarımı giyip kendimi uykuya bıraktım. İçimden  "Rüyalarımın ve yarının güzel geçmesini umuyorum"  dedim.
     
   ARKADAŞLAR BU   KİTABIMIN DAHA İLK BÖLÜMÜ UMARIM B EĞENİRSİNİZ...SİZLERİ SEVİYORUM, YORUMLARINIZI VE VOTE Yİ UNUTMAYINIZ...

                   "Yazarınız"                     

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR ZAMANLAR ÇOK GÜZELDİM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin