Jak zawsze wstałam, podeszłam do lustra. Zobaczyłam tam średniej wielkości, chudą niebiesko włosom emo dziewczynę. Czarny cień pod niebieskimi oczami zmazany po wczorajszym płakaniu. Nazywam się Amber Tea. Pochodzę z Anglii. Mieszkam w Korei od 3 lat. Mam 24 lata. Weszłam do łazienki umyłam się, i ubrałam w czarne przetarte rurki, czarną bluzkę z napisem ,,K-Pop". Zmyłam makijaż i zrobiłam nowy. Rozczesałam w włosy i chwyciłam za torbę. Gdy schodziłam ze schodów do kuchni usłyszałam dźwięk wiadomości. Wyjęłam telefon z torby. Zobaczyłam, że ktoś napisał do mnie na Twitterze.
*SexySłodziak120*- Hej!
(Ja) *Kitty_XD*- Ymm... Hej..
*SexySłodziak120*- Jak masz na imię??
(Ja) *Kitty_XD*- Amber jestem a ty?
*SexySłodziak120*- Min <3
Zapatrzona w telefon prawie spadłam ze schodów.
(Ja) *Kitty_XD*- Prawie ze schodów spadłam XDDD :)
*SexySłodziak120*- Ale nic ci nie jest????
(Ja) *Kitty_XD* - Niee
*SexySłodziak120*- Aaa wyślesz mi swój selfik? Ja ci wyśle mój
(Ja) *Kitty_XD*- Okey ale wyglądam okropnie.
*Kitty_XD wysłała zdjęcie do użytkownika SexySłodziak120*
(Ja) *Kitty_XD* Wyglądam okropnie!!!
*SexySłodziak120*- Jesteś śliczna!! Nie mów tak... Ja ci wyślę moje i powiedz co we mnie kraszujesz, Ja kraszuje w tobie oczy, włosy, usta, Ten pieprzyk obok ust <3
*SexySłodziak120 wysłał zdjęcie to użytkownika Kitty_XD*
(Ja) *Kitty_XD*- BOSZE!! Kraszuje w tobie wszystko!! <3 <3
*SexySłodziak120*- <3 ;*
(Ja) *Kitty_XD*- Jesteś Koreańczykiem?
*SexySłodziak120*- Tak.
(Ja) *Kitty_XD*- Ja mieszkam w Korei...
*SexySłodziak120*- A gdzie?
Byłam już w kuchni. Brałam się za robienie tostów.
(Ja) *Kitty_XD* - Idę robić śniadanie i jadę na uczelnie potem się odezwę Paa Min ;)
Zaczęłam robić tosty. Do kuchni wpadł mój biało-rudy kot ,,Suga". Wiedziałam o co mu chodzi wyciągłam karmę i nasypałam mu do miski. Kot je teraz ja zjem i idę. Tosty były gotowe. Zjadłam dwa. Wzięłam portfel i sprawdziłam czy wszystko mam, jest wszystko. Jest 7; 45 za 5 minut będę na uczelni. Wyszłam z domu zmykając drzwi na klucz szybkim krokiem szłam na uczelnie. Nagle wpadłam na jakiegoś chłopaka w różowych włosach. Szybko odpowiedziałam - Przepraszam- i chciałam odejść gdy poczułam rękę na swoim nadgarstku i mocne szarpnięcie do tyłu. Myślałam, że spadnę ale ktoś tego nie chciał i to na pewno nie był różowo włosy. Usłyszałam czyjeś krzyki. Odwróciłam się i zobaczyłam.... Mina jak krzyczy na TEGO chłopaka. Szybko wstałam i podeszłam między ich - Eeee!!! Min uspokój się! I ty (wskazałam palcem na różowo włosego) spokój!!- krzykłam. Min popatrzył się na mnie i powiedział - Ale skąd znasz moje imię???-. Ja spokojnie odpowiedziałam - Ech.. Nicku SexySłodziak120 i tego cudo zdjęcia się nie zapomni. A tak w ogóle Amber Jestem a ty?- zwróciłam się do różowo włosego. On odpowiedział tylko - Jestem Jimin-. Gdy Min zorientował się, że to ja z nim pisałam. Gdy się odwróciłam rzucił się na mnie i mocno przytulił, ja oczywiście też go przytuliłam. Zjawiło się pięciu chłopców. Patrzyli się na nas jakby nigdy nie widzieli jak ktoś się przytula. Min wstał z ziemi i pomógł mi wstać.
YOU ARE READING
SMS with a star - Min Yoongi- (twitter)
RomanceCo się stanie gdy dziewczyna o nietypowym imieniu (Amber) zacznie pisać razem z tajemniczym chłopakiem? Czy coś się wydarzy? Kutnia? Związek? A może przyjaźń? Nie wiesz? To dowiesz się gdy przeczytasz ale czy podejmiesz się tego? (sorry za okładkę)...