13.Nemluvím s tebou

305 20 1
                                    

,, Mám pocit, že to začalo tou ranní hádkou"řekla se sklopenou hlavou a já se začal ptát jakou a ona odpověděla,, Myslím tu se Štěpánem".,, Cože?" zeptali jsme se naraz s Pavlem , ale u Štěpána šlo vidět, že ví o co jde a Kláru to asi moc nezajímá,,Můžeš mi to vysvětlit! "zařval naštvaně Pavel na Baxe.,, Měl jsem špatnou náladu a..... ",, A co?" skočila mu dořeči Gabča,, Hele nech ho na pokoji! "skočila do rozhovoru Klára,, Tak řekněte co jsem vám udělala, protože mám pocit, že žárlite, hlavně ty Baxi a ty tvoje narážky na a na kluky a víš co s tebou nemluvím" řekla s pláčem Gabča a řekla k tomu,, Tohle si nech "hodila po Štepanovi tričko a odešla do svého pokoje.
#Štěpánův pohled#
Tak tohle jsem nečekal. Triko jsem hodil za sebe. Pavel šel asi za Gabčou a Klára po mě skočila,, Zůstaň tu se mnou" pošeptala mi, ale něco mi říká abych to odmítl tak jsem šel zase natáčet(jsem se vymluvil) a radší jsem si šel lehnout. Radek přišel za mnou do pokoje a začal se mě vyptávat co tím myslela atd., ale já jen odpověděl aby se zeptal jí a přemýšlel o ní. Kdyby mě znali
do podrobna tak by asi věděli co tím já myslel ráno , ale mě mrzí, že je taková a co když Klára o ní lže...... Omg! neměl bych takhle přemýšlet tak to radši budu zírat na strop. Usl jsem, že sám o tom nevím.
#Pavlův pohled#
Gabča tentokrát ležela ve svém pokoji, ale já ji stejně jdu přenést no i když vím, že se pro to co se stalo se nejvíc hodí samota. Vešel jsem do jejího pokoje a ona měla v rukou mobil a ležela na posteli. Bez řečí běžela ke mně a já byl rád a vzal jsem jí do svého pokoje. Lolko jí teď nešlo, protože myslela na Štěpána tak jsem ji nechal na posteli a dívala se na nějakého anglického youtubera. Jak mě viděla, že ho  poslouchám tak si chtěla dát sluchátka, ale já ji zastavil,, to nevadí "tak ona si nechala sluchátka na zemi. Ten hlas mi přijde hrozně povědomý tak jsem se jí zeptal,, Na koho se teď díváš?",, Na Ardanixe" řekla a pokračovala v dívání to je fakt zvláštní nic mi to neříká. Nejdříve to byl Bax a teď Ardanix Wow!. Hrál jsem Lolko do večera měl jsem jen pauzu na večeři, kterou mi Gabča přinesla a pak jsem šel streamovat nojo always pozdě. Gabča si se sluchátky pouštěla hudbu aby mě netušila , zatímco já  se věnoval streamu.
#Můj pohled #
Pouštěla jsem si písničky než jsem slyšela bouchnout do stolu. Pak jsem zistila, že to byl Pavel a já si oddychla. Šla jsem nenápadně si vyčistit zuby tak jsem bleskově se převlékla a k tomu vyčistila. Běžela jsem co nejrychleji do postele. Měla jsem štěstí, že si mě nikdo nevšiml , ale co stejně se dívali na Lolko za což jsem ráda. Usla jsem asi v 9.
Ráno
To nene! Pavel usnul na vlastním streamu. Lidi se mě ptali kdo jsem, očividně je to zajímalo a psali mi abych stream nevypínala, protože se jim líbilo jak spí. Musím uznat, že mají pravdu tak jsem si povídala s chatem a konečně jim došlo, že nejsem jeho přítelkyně, ale kamarádka a zkoušela jsem  hrát. Stihla jsem jen jednu hru, protože mi do pokoje vešel Radek a chtěl abych to vypla. Pavel se probudil a rozloučili jsme se a vypli jsme stream. Pavlovi to až tak nevadilo a já mu řekla, že ať si lehne, protože byl vzhůru do dvou a je půl sedmé. On mě poslechl a já šla udělat hygienu, zatímco Radek chystal klasickou snídani. S Radkem jsem si povidala, ale potom mi připomínal policajta, protože se vracel k včerejšku a pořád to platí, takže musím vydržet dlouho s Baxem nemluvit aby si to konečně uvědomím, i když si ho nezasloužím.
#Radkův pohled#
Oba jsme si povídali a pak přišla moje otázka k včerejšku. Kdyby Štěpán ji měl rád jako ona jeho tak by se to snažil napravit za každou cenu, ale co ta Klára ta stejně chodí za holkami, ale mám ji rád. Řeknu Štěpánovi ať mi jí nechá, ale tím pádem komu patří Gabča no asi Pavlovi. Tohle si domyslím potom. Snídaně je taková klasika v kuchyni. Oba jsme si vzali porci a pustili si po dlouhé době telku. Hrály tam zprávy, ale stejně jsem to přepl na Očko a hrála tam písnička Symphony od Clean bandit.


Ta písnička se Gabči zalíbila a tak jsme ji poslouchali. Pak jsem si pustil svoje. Jak jsem se otočil za námi stál Štěpán pozdravil, ale ona mlčela a on věděl proč. Já ho pozdravil a zeptal jsem se ho,, Jak dlouho tu stojíš? ",, od chvíle co jste si pustili telku" řekl a vzal si porci. Šel jsem pro Pavla ale byl už vzhůru tak jsem mu dal snídani dokud je teplá. On mi poděkoval a pustil se do jídla. Vrátil jsem se do obýváku byla tam i Klára, která objímala Štěpána. Asi mu, to, nevadilo, ale nebyl až tak nadšený a já viděl na zemi to triko a  bylo to baxové tričko asi mu hrabala ve skříni tak mu ho vrátím zpátky.
#Štěpánův pohled#
Pavel mě pozdravil a já taky, ale moc se nebavil asi byl naštvaný a pak odešel do pokoje. Já se oblékl a šel jsem za Pavlem. Gabča byla pryč a já se ptal na otázku, která ho zaskočila ,, Pomohl by jsi mi ? "
řekl jsem , sice to je den co se mnou nemluví, ale nechci ji ztratit.,, Jsem debil" mumlal jsem,, Jo jsi, ale i můj kámoš tak ti pomůžu, ale něco mi slib"řekl důrazně.
Dílů bude asi 20, i když vím, že to nikdo nečte, ale stále to baví, protože mám ráda Baxe i ostatní a to je za vše tak zatím ;-)

Přátelství nebo vysněná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat