1.Část- Balení na tábor

32 2 0
                                    

''Megie běž se balit na tábor,, křikla na mě máma z kuchyně, když viděla že se valím na gauči s mobilem v ruce. A je to tady zase, jako každý rok jedu na 14 dní na tábor, kde nikoho neznám.
"Halo Megie vstaň z toho gauče a bez se balit,,vytrhla mě z myšlenek mamka. No tak jsem se konečně odhodlala vstát a jít si balit na tábor.

****o hodinu později.

Když jsem si konečně dobalila  tak jsem se nad touhle myšlenkou že už to mám z krku,musela úšklébnout.
V tom někdo zaklepal na dveře od mého pokoje, než jsem se otočila tak se dveře začali otevírat. "Ahoj,, odpověděl jemný hlas,otočila jsem se a kdo tam nestál. Ano moje nejlepší kamarádka Amanda, beze slov jsem se rozeběhla ke dveřím, kde stala Amanda a objala ji." Co tu děláš?,, ptám se Amandy,"nemohu tě nechat odjet na tábor bez rozloučení,, řekla Amanda a úšklébla se. "Nechceš jít dál?,, zeptala jsem se Amandy která stála pořád ve dveřích,jen se poušklébla a šla dal. Po dvou hodinách povídání a blbnutí, musela Amanda domů. Koukla jsem se na hodiny, bylo 20:45 hodin.

Ahojte lidi.. 🙌
Snad se vám tenhle příběh bude líbit, moc se omlouvám za chyby ale tak každý dělá chyby ne? 😅
Vaše Ajinka💗ps:kapitoly budou vycházet snad pravidelně každou neděli💗😇možná ten příběh bude trochu zvláštní.. Píšu poprvé takovej příběh.. 🙌😅a omlouvám se za krátkou kapitolu

Miluj mě jako já tebe Kde žijí příběhy. Začni objevovat