Ensimmäinen koulu päiväni sujui ihan mukavasti ja olin saanut ehkä jo yhden kaverinkin. Hänen nimensä oli Hanna.
Hanna oli todella puhelias, mutta myös todella kaunis. Hänellä oli todella vaaleat hiukset ja siniset silmät. Hanna oli myös minua pari senttiä pidempi.
Oli jo myöhä kun isäni Greg ja puoliäitini Emma huusivat meidät kaikki kolme alakertaan pöydän ääreen. "Noh mitä?" Kysyimme kaikki kolme lähes samaa aikaa. "Tuota me olemme menossa myöhäiselle häämatkalle ja olemme siellä noin viikon." Isäni aloittaa. "Ja te saatte pitää talon pystyssä sen ajan." Emma jatkaa. "Koska te lähette?" Alex kysyy hieman innostuneena. "Huomenna puolipäivän maissa." Emma vastaa.
En ollut hirveästi saanut nukuttua, kun ajattelen että joudun asumaan seuraavan viikon kahden nuoren miehen kanssa. Olin kuitenkin saanut jotenkin itseni raahattua ylös sängystä. Vaihdoin mukavan ison paitani harmaaseen hupparii ja mustiin farkkuihin. Söin aamupalan ja lähdimme kouluun.
Koulupäivä sujui todella tylsästi, mutta onneksi olin jo matkalla kotiin sillä en olisi jaksanut enää yhtään enempää uuden sijaisemme esittelyjä tai muitakaan opetuksia. Saimme aamulla idean että järjestäisimme bileet, koska miksi ei olin meillä koko talo käytettävissämme.
Kun pääsimme vihdoin kotiin rupesimme heti suunnittelemaan tulevan illan bileitä.
Olimme saaneet kaikki valmiiksi. Enää pitäisi vielä laittaa itsemme vähän hehkeämpään näkyyn.
Valitsen itselleni lyhyen ehkä vähä liiankin lyhyen tiukan ja musta mekon. Meikkaan vähän näkyvämmin ja kiharran hiukseni söpösti. Päätän laittaa mekon kanssa mustat korkokengät, jotka sopivat täydellisesti mekon ja hopean koruni kanssa.Talo on täynnä nuoria kännissä olevia ihmisiä. Olin itsekin juonut jo jonkin verran, mutta tunsin olevani vieläkin ihan perillä kaikista ympärilläni tapahtuvista asioista. Jalkani olivat ihan poikki tanssimisesta ja seisomisesta, joten päätin mennä yläkertaan lepuuttamaan jalkojani.
Kävelin rappuset ylös hitaasti, mutta varmasti. Kun vihdoin pääsin ylös asti tiputin vahingossa toisen kenkäni ja kyykistyin nostamaan sen. Kun nousin takaisin ylös tunnen kuin joku työtää minut seinää vasten. Katson häntä suoraa silmiin ja tajuan että tuijota suoraa Noelin lumoaviin silmiin.Olimme hänen kanssa niin lähekkäin että huulemme olivat vain pari senttiä irti toisistaan. Hengitän syvään ja ennen kuin tajuan itsekkään olen intohimoisessa suudelmassa hänen kanssaan.
En tiedä miten, mutta jotenkin olimme päätyneet sängylleni. Suutelimme vieläkin, kunnes hän otti paitansa pois ja minä mekkoni. Tiesin että katuisin tätä myöhemmin, mutta hetki vei mukanaan.~~~~~~
VOCÊ ESTÁ LENDO
For the last time
Romance"Mä rakastan sua!" Hän huutaa perääni. Pysähdyn ja käännyn katsomaan häntä. Juoksen pojan syliin ja suutelen häntä. Olemme molemmat märkiä sateesta, mutta se on pienin murheeni. Irtaudun suudelmasta, joka oli täynnä surua ja kaipuutaa. Katson hänen...