Pakleni plan

404 15 1
                                    

Kada sam otvorila Macbook,videla sam da imam zahtev za prijatelja na Facebook-u.Pogledala sam i videla da se ta osoba zvala Black Shadow.Otisla sam da vidim ko je ali nije imao nikakvih slika.Prihvatila sam ga ili nju nisam bila sigurna,u mislima mi je prolazilo toliko osoba,ukljucujuci i Alexu.Ako me bude smarao ili nesto,samo cu ga blokirati,pomislila sam.Za nekoliko sekundi dobila sam poruku:

Black Shadow vam je poslao poruku

B.S. (Black Shadow): -Hej

Ja: -Hej?

B.S.: -Kako si?

Ja: -Dobro. Jel se poznajemo?

B.S.: -Naravno

Ja: -Da kako da ne

B.S.: -Zar mi ne verujes?

Ja: -Nesto bas i ne

B.S.: -Pa mozda cu ti nekada otkriti ko sam,zapravo. :)

Ja: -Ma bas me i nezanima,idem ja sad

B.S.: -Laku noc,Nina

Nista nisam odgovorila na tu poruku,samo sam legla i zaspala.

*****

Ujutru me je brat probudio,"Hajde Zara je vec tu".Kad sam to cula skocila sam sa kreveta i otisla u kupatilo.Uzela sam neku crnu trenerku i crnu majicu na bretele iz ormara.Obula sam crne starke i kad sam otisla dole Zara me je ljutito cekala u dnevnoj sobi.Uzela sam bananu sa stola,uzela Zaru za ruku i projurile smo preko baste i za trenutak bili smo u autu i Zara je krenula.Na putu do skole u autu je bila tisina.Zara nije progovorila ni rec,a nisam ni ja.Kad smo dosle prvi cas je vec poceo.Profesori su proveravali ko je tu,a ko ne.Kad je dosao red na mene,uletela sam u ucionicu i javila se da sam tu.Svi su buljili u mene,ali je sam buljila samo na jedno mesto,Alexovo mesto,ali on nije bio tu.Na odmoru sam se srela sa nji i on me je povukao za ruku i domarovu sobi i za sobom je zakljucao vrata."Treba mi usluga"rekao je hladno."Kakva usluga?"upitala sam."Treba mi pokrivanje dok ja otkazujem kontrolne zadatke na direktorovom racunaru"."MOLIM!"rekla sam sokirano."Hajde samo treba da me pokrivas nista vise"prokomentarisao je moj odgovor."A sta cu dobiti zauzvrat"upitala sam se."Sta god zelis,samo ne moju ljubav"odgovorio je hladno."Okej,pomocicu ti"rekla sam nervozno."Nadjimo se posle skole na prakingu"."Dobro,mogu li sad da idem?"nervozno sam upitala."Idi"rekao je hladno.Odkljucala sam vrata i nabrzinu izasla.Na sledeci cas sam malo kasnila,opet!Alex se nije pojavio ni na drugom casu.Posle casa na odmoru se nisam osecala dobro,ali sam morala otici do Alexa da mi kaze plan.Pa na rucku se nije desilo nista uzbudljivo,a ta tri casa su prosla jako brzo.Kad sam izlazila iz skole bila sam jako nervozna,jer je to bio moj prvi "Pakleni plan".Na parkingu me je cekao Alex,bio je hladan i nije imao nikakav izraz na licu.Postalo je hladnije sto nisam ocekivala jer smo bili u Kaliforniji,ali sve je moguce.Kad smo dosli do Alexove kuce otvorio je vrata i pozvao me,cak mi nije ni vrata otvorio,kao sta je radi pre.Kad smo usli u kucu odveo me je do njegove sobe.Plan mi je rekao jasno i kratko.Nakon toga smo otisli dole i ponudio mi je casu soka,pristala sam.Na trenutak mi se ucinilo kao da napolju pada kisa,ali nisam obracala paznju na to.Odjednom je bas ono jako zagrmilo,naravno u nezgodnom trenutku,jako sam se plasila od grmljavine.Uletela sam u kuhinju gde je bio Alex."Izgledas kao da si videla duha"reko je."Ma nije to nista"rekla sam neiskreno,ali mislim da je skontao.Dao mi zlobni smesak "Pa ti se plasis grmljavine,zar ne?"upitao je smejuci se."DA!"rekla sam postidjen."Ma nebrini imam je svojih strahova"rekao je.Znala sam da nije ozbiljan ali ma hajde ako je vec tako dobar da prihvatim to.Kad sam izasla napolje nisam primetila da pada kisa.Za tren sam bila mokra."Udji unutra,Nina.".Bez razmisljanja sam usla unutra."Moras da se presvuces,dodji dacu ti svoju majicu".Otisla sam gore sa njim i on mi je dao duks,naravno bilo je to crni duks,kao i sve ostalo sta je posedovao,samo su mu se kosa i oci razlikovale od svega crnog.Obukla sam njegov duks,bila mi je skoro do kolena,nisam dole imala nista.Dao mi je cebe i rekao da sednem i da se pokrijem na trosed u dnevnoj sobi.Pitao me je jesam li za film,naravno da sam pristala,filmovi su mi bili drugi na listi obozavanja,a prve su naravno bile krofne.Gledali smo Nerve,jedan od mojih omiljenih filmova.U toku filma sam zaspala.Kad sam se probudila sunce je sijalo na moje lice.Trazila sam Alexu po kuci,ali nisam ga mogla naci.Osecala sam se bolesno i bilo mi je muka.Sela sam na trosed kad sam cula kako se prednja vrata otvaraju."Nina jesi li budna?"cula sam kako neko vice."Da"rekla sam.Unutra je usao Alex,u rukama je nosio crni duks crne farmerke i crne patike."Hajde moras pozuriti,moramo da uradimo to".Prvo sam bila zbunjena ali onda sam se setila naseg plana.Ustala sam i presvukla se,kosu sam vezala u neurednu pundju i preko svog lica sam stavila neku crnu maramu,znate ono kao u spotovima Alan-a Walker-a.Otisla sam dole kod Alexa.Osecala sam se kao pravi gangster.Krenuli smo u skolu,ali naravno nismo otisli na cas,nego u direktorovu kancelariju.Tamo je bilo kamera i naravno na racunaru je bila sifra.Na drugom racunaru je isto bila sifra,na tom racunaru su snimale sigurnosne kamere.Alex je na brzinu provalio sifru.On je otkazivao kontrolne i menjao hranu u kantini,ja sam brisala videe gde smo ja i Alex obuceni u crno,kao i onaj video koji je snimao ovu prostoriju.Alex je hakovao sigurnosne kamere u direktorovoj kancelariji,kad odjednom vrata su se pocela otvarati,Alex je izvadio dimnu bombu,uhvatiu me je oko struka i povukao kroz prozor.Ja sam bila nervozna zato sto mi je to bio prvi put da radim nesto protivzakonito.Brzo smo otisli do auta i krenuli.Nisam znala gde idemo,pa sam ga pitala,ali on nije odgovarao.

Novi Los Decko u Mojoj Skoli.Where stories live. Discover now