23. BÖLÜM : HERŞEYİM YALANMIŞ

3.1K 224 43
                                    

Yalan söylemek çok kolay değil mi? Yalanı söyleyenler iyi durumda ama bunları söyledikten sonrasını düşünmüyorlar. Tek bildikleri ben iyiyim başkasından bana ne. Ona ne olursa olsun. Benimde durumum tam olarak öyle.

Notda ne mi yazıyordu? Söyleyeyim size

'Yalan yaşadığın bir hayat, yalan bir aile, yalan arkadaşlar. Yalan yalan!!'

Artık buradan ne anlaşılırsa değil mi?
Hemen kutunun içinden bir tane mektup aldım.

'Merhaba Melis. Nasılsın. Hemen kim olduğumu söylemeyeceğim. Yalan! Derken ne dediğimi anlamadın değil mi? Anlatayım o zaman. Baştan başlıyorum. Yalan yaşadığın bir hayat. Açıklıyorum. Aslında senin o evde o şehirde olmaman lazım. Senin yaşaman gereken yer daha lüks yerler. Tamam siz de zenginsiniz bir sürü otel, okul, yerleri gibi. Ama senin olman gereken yer daha farklı. İkinciye geçiyorum. Yalan aile. Hemen anlatıyım. Onlar senin gerçek ailen değil. Senin gerçek ailen dünyanın en zengin en güçlü ailesi. Senin isminde farklı. Dur sana seni ve aileni tanıtayım. Gerçek adın Alev Kılıç. Baban Cem Kılıç. Annen Yağmur Kılıç. Bunu tahmin edemezsin küçük kardeşin Kıvılcım Kılıç. Sonrakine geçelim yalan arkadaşlar. Aslında sen o kızlarla hiçbir zaman arkadaş olmaman lazımdı. Sizi ailen sandığın kişiler tanıştırdı. Aileleri hâlâ yaşıyo. Şimdi sana kim olduğumu söyleyeyim. Ben Zehra senin en yakın arkadaşın. Biz seninle arkadaşken bizi ayırdılar. Ailen şuan başka bir yerde. Diğer mektubu ailen yazdı.'

Diye yazıyordu. Gözyaşlarım çoktan süzülmeye başlamıştı. Hıçkırmaya başladım. Burak'ın sesimi duymaması için elimi ısırdım. Diğer mektubu yarın okumaya karar verdim. Okuduğum mektubu aldım ve kutuya geri koydum. Kendimi tutamıyordum. Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Yere oturdum ve kafalı dizlerime gömdüm.

Burak'ın gözünden:

Ağlama sesleriyle uyandım. İlk önce yalnış duyduğumu sanıp uyumaya çalıştım. Ama beş dakika sonra hıçkırıkla karışık ağlama sesi duydum. Biraz dinledim ve bunun Melis olduğunu anladım. Hemen kalkıp onun odasına girdim.

MELEZ KIZ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin