Hoofdstuk 1

23 3 2
                                    

Het was een zware dag op school. 2 so's waar ik niet voor had geleerd, ik had een blokuur van mijn slechste vak; Engels, en al mijn vriendinnen waren ziek. Zonder vriendinnen duren 8 lesuren heel erg lang... Toen ik eindelijk uit was, kon ik naar huis fietsen, maar toen ik net op mijn fiets sprong, begaf mijn fiets het, Mijn ketting viel eruit. Dat verbaaste me niks, mijn ouders hadden een goedkope fiets van €20 op marktplaats gekocht omdat ze nogal zuinig zijn met geld. Met een chagerijnige bui kwam ik thuis en ik smijtte mijn tas in de woonkamer. Ik rukte de vooraadkast open op zoek naar eten, maar het enige wat ik zag was een blikje bonen in tomatensaus. "iellllll..." Zei ik. Dan moet ik het maar gaan halen... "Mam, pap, ik ben even naar de supermarkt!" Riep ik. "Mama en papa zijn niet thuis Megan, weet je nog?" Hoorde ik mijn broer zeggen, de nerd van de school. Oohhwjaa dat is waar ook... Ze hadden de 2de prijs gewonnen bij de bingo in de buurt, dus ze mochten 2 dagen naar Ameland, ze gingen vanochtend weg. Wij konden niet mee omdat we school hebben. "Doei Alex, ik ga ff naar de supermarkt, tot zo". "Megan, van mama en papa mochten we niet het huis uit, anders ga ik het zeggen hoor! En dan krijg je een heeele week straf" zei hij met een stem als een kind van 5. "Jaja ik blijf als thuis!" Zei ik met een nog chagerijnigere bui. Dan maar bonen in tomatensaus...

Ik laat jullie nooit gaanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu