10-Su Yüzüne Çıkan Duygular

1.1K 27 10
                                    

Kerem Hastaneye Gelmeden 2 Saat Önce...

Herkes burda mı? diye sormuştu Savaş karşısında duran Ezgi,Zeynep,Ali,Ahsen ve Cenk'e bakarken Kerem nerde diye sorunca herkes meraklı gözlerle birbirine bakmaya başladı Nerde hala gelmedi mi yoksa eğer gelmediyse arayın ve bir daha gelmemesini söyleyin ona elinde ki dosyalara bakmaya başlayacağı sırada Zeynep'in sesi duyuldu

Aaa şey efendim onun biraz karnı ağrıyomuş çok ağrıyomuş galiba biraz midesini bozmuş lavobaya gitti gelir birazdan diyip geçiştirmişti.

Yaa ne demezsin motoru bozmuşmuş ben onun bozacam motorunu.Off kerem off senin yüzünden hocaya da yalan söyledim sen gelme ben sana yapacağımı bilirim.

Neyse o zaman herkes eşleşsin ve beni takip etsin Savaş lafını bitirmeden Ali-ahsen Cenk-ezgi çoktan eş olmuşlardı Zeynep ise ortada oflaya oflaya bir hal olmuştu.Zeynep'e ise keremle eş olmak kalmıştı tabi gelirse.

Evet eşleştiğinisze göre size sınavınızı ve yapacağınız çalışmaları gösterelim hadi takip edin.Herkes peşi sıra odadan çıkıp Savaş'ı takip ediyordu.Savaş ise bir yandan dosyaları incelerken bir yandan da Zeynep'e bakıyordu oldukça yorgun ve uykusuz göründüğünün farkındaydı.Bir odaya girdiklerinde içeride ameliyat malzemeleri ve ameliyathane de yatan manken dikkatlerini çekmişti.Savaş yavaşça elinde ki dosyayı hemşireye verip 

Evet gördüğünüz gibi burada yatan hasta..O ara Cenk gülünce savaş lafını yarıda bıraktı Evet cenk neden gülüyorsun haa eğer bize gerçek kadavra olmak istiyorsan buna hayır demeyiz o ara Cenk susup başını öne eğdi.Evet gereksiz insanlara cevabımızı da verdik ne diyordum evet bu hastaların sorunlarını bulup onları ameliyat edeceksiniz şimdi sırayla eşler odalara geçsin ve ameliyatlara başlasın ters bir durumda haberimiz olur şimdi başlayın.Herkes odadan dışarı çıkmıştı yanlızca Zeynep kalmıştı.

Evet gelde ayıkla şimdi Zeynep pirincin taşını.İyi halt ettin deseydin ya gelmedi diye Allahım sen bana akıl ver yarabbim.Neden beni ilgilendiriyor ki o hödük ya tamam belki hala birşeyler hissediyorum ne diyorum ya ben off sustum.Bak şuna ya saat kaç olmuş gelmedi hala dur ben arayımda uyandırayım seni sen görürsün.Hahh çalıyor 1 2 3 ve o sess...

Ne var ne oldu.

Nerdesin sen saat kaç haberin var mı bay hödük ben seni sürekli idare edemem hemen gel

Sen çemkirmeye tek başına devam et hadi hadiii..

Keremm.Aloo alloooo.

İnşallah tavan üstüne çökerde geberirsin.Hey yarabbim suratıma kapattı salak adam yaa.Hey ben senin.

Zeynep keremle telefonda konuşurken Savaşta zeynep'i dinliyordu.Zeynep bu işte tek başına olduğunu anlayınca yavaşta ayağa kalkıp ameliyat malzemelerini yanına getirip işi kendi yapmaya çalıştı.Bir yandan ameliyatla uğraşırken bir yandan da terini siliyordu.Eli ayağı birbirine girmiş bir durumda uğraşırken birden yanlışla damarı kesince mankenden kırmızı boya akmaya başladı.Zeynep ne yapsada kan durmayınca En sonunda pes etti.Savaşla hemşire zaten olanları arkadan sessizce izliyordu.

Evet hemşire hanım ölüm saati.

Lütfen izin verin yani ben yapabilirim yani bir anlık dalgınlığıma geldi yani-i b-be-ben

Ne dedin sen?bir anlık dalğınlık mı?senin o bir anlık dalğınlığın insanların hayatına mal oluyor ? eğer dalgın olmak istiyorsan git evinde dalgın ol.Hemşire hanım ölüm saatini ilan edin.

Erkek ve KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin