Käsi nousi edessäni. Se osoitti minua uhkaavasti. Käden omistajan kasvot olivat ilmeettömät. Ne olivat pelottavan tyhjät. Hänen silmänsä kuitenkin paloivat vihaa ja tuskaa.
Olin nähnyt Maxin ja Draken tuskat, joten valmistauduin omaani.Suljin silmäni ja puristin käteni nyrkkiin.
Sitten vain odotin, odotin ja odotin, mutta mitään ei tapahtunut.
Varovasti avasin silmäni ja huomasin hehkuvani. Käsivarteni näyttivät olevan kristalleita tehdyt ja hiukseni olivat muuttuneet vaaleammaksi kuin ennen.
Nostin katseeni hämilläni ylös kohti uhkaajaani. Hänen kasvoillaan oli ilme, joka oli pelonsekainen, mutta samalla todella utelias ja epäuskoinen.
"M-miten...? Mikä...?" Beau toisteli ihmeissään. Hän näytti lyödylle. Sitten Beau polvistui, ja käänsi katseensa kohti taivasta mumisten jotain.
Käännyin kohti Maxia, joka haparoiden nousi ylös. Heittäydyin hänen kaulaansa ja kysyin ajatuksen avulla hänen vointiaan.
"Minä olen kunnossa, mutta oletko sinä?" Max kysyi, kun laski minut alas. "Kukaan ei ole aiemmin uhmannut Beauta, tai saatikka sitten vastustanut hänen voimaansa."
Katsoin polvillaan olevaa Beauta ja kysyin Maxilta: ~Mikä hän on?~
Olin nähnyt Maxin ja Draken, mutta miksi se ei ollut tehonnut minuun.
"Hänellä on todella vanha ja harvinainen kyky. Beaufort Swan on Mielenvartija." Max jatkoi huomatessaan ilmeeni, sillä olin aivan puhalla kaikista näistä olennoista ja kyvyistä.
"Hän voi tunkeutua toisen mieleen, vaikka näyttää pahimmat pelot. Pahimmassa tapauksessa uhri voi alkaa näkemään painajaisia koko ajan."
Heippa taas piitkästä aikaa tämän tarinan parissa :)
Tuon näitä lukuja suoraa igeestä joten ne ovat siinä kunnossa, missä ne ovat olleet viimeiset kuukaudet, eli en ole editoinut näitä sen kummemmin läpi. Teksti saattaa olla myös jonkun verran tökeröä, mutta älkää antako sen haitata. En ollut paljoa vielä kirjoitellut tuolloin, joten tästä ei ole muuta suuntaa kuin ylöspäin.
Votet ja kommentit saavat aina hymyn huulilleni❤
~Tuuli
^eli oikea nimeni on Tuuli, mutta en ole aiemmin vain halunnut paljastaa sitä. Tältä erää turu kuittaa ja kumartaa ja kiittää kärsivällisyydestä🐟
^^ja aion jatkaa näiden postailua yhden luvun paketeissa vaikka nämä lyhyitä ovatkin🙏
YOU ARE READING
Kyyhkysen lento
FantasyTarina kertoo Destiny Sparrowsta, joka joutuu hankalaan elämäntilanteeseen. Hänen läheisensä kuolee, ja Destiny joutuu "kaapatuksi" (kuten hän itse asian ilmaisee) samalla joutuen eroon ystävistään. Hän saa selville olevansa yliluonnollinenolento, e...