,,Teraz sme už veľká rodina."usmial sa Niall na Jade a Zoey a ja som sa usmiala pri pohľade na nich.
Nič iné som si priať nemohla.
S Niallom sme sa dohodli, že sa presťahujeme k nemu.Má predsa prázdny dom, a nás tu je aj tak viac než dosť.
,,My sa tiež sťahujeme.Našli sme si byt."povedal Patrick akoby mi čítal myšlienky.
,,Takže tento dom bude iba pre nás?"opýtala sa Louisa neveriacky.Keď som prikývla tvár sa jej rozžiarila ako vianočné svetielka. ,,Ash!Ashton!Počul si to?!"kričala no Ashtona nikde.
,,Idem ho pohľadať."vstala z kresla a odišla z obývačky.
Louisa's pov
,,Ashton!"kde len môže ten môj idiot byť?
Prešla som celé dolné aj horné poschodie.
Že by bol vonku?
Vyšla som na záhradu, lenže toho idiota som stále nevidela.Už som sa začala aj báť.
,,Ba!"nejaké ruky sa mi obtočili okolo pásu a ja som vykríkla.
,,Šibe ti?!Skoro som dostala infarkt!"skríkla som a priložila si ruku na moje silno bijúce srdce.
,,Prepáč, ja len..."ospravedlňujúco sa uškŕňal.
,,Zabijem ťa, raz ťa zabijem Ashton Fletcher Irwin."hovorila som ešte stále sa spamätajúc z toho šoku.
,,To určite nie."pritiahol si ma k sebe. ,,Aspoň určite nie po tom čo ti teraz ukážem."
,,Radšej mi už nič neukazuj."odtiahla som sa. ,,Prekonala som infarkt."
,,Sľubujem, že sa ti to bude páčiť."usmial sa na mňa. Napokon som porazenecky prikývla. Tomu úsmevu sa nedalo nepodľahnúť.
S Ashom sme nastúpili do auta a išli asi desať minút.Ash zastavil auto na nejakej ulici.
,,Vystupovať."zavelil.Pozerala som naň ho ako na blázna. To čo zas vymyslel?
Ash mi otvoril dvere na aute a ja som vystúpila. Porozhliadla som sa dookola a otočila sa na Ashtona, no ten tam už nebol.
,,Ashton-"
,,Louisa."ozvalo sa za mnou.Otočila som sa a tomu, čo som tam zbadala, som nemohla uveriť. Ashton kľačal a v rukách držal čiernu krabičku.Ježiš Mária. ,,Louisa Ann Baileyová.Poznáme sa už dosť dlho na to, aby sme riadne poznali jeden druhého, a zistili, či to s ním vydržíme aj napriek jeho chybám, pretože ho milujeme.Ja to tak mám, dúfam že aj ty, a preto som sa rozhodol posunúť náš vzťah na vyššiu úroveň.Preskákali sme si toho veľa, ale stále tu sme a milujeme jeden druhého. Preto sa ťa pýtam, najdrahšia Louisa, urobíš ma tým najšťastnejším mužom na Zemi a staneš sa mojou ženou?"
,,Áno!"skríkla som keď som sa dostatočne spamätala a z očí sa mi hneď začali valiť potoky sĺz. ,,Áno áno áno!"
Hodila som sa na kolená k nemu, chytila jeho tvár do dlaní a spojila naše pery.
,,Bože Ashton milujem ťa."vravela som cez vzlyky.
,,Aj ja teba Louisa. Neplač."pritiahol si ma k sebe a tak sme v strede ulice kľačali.
,,Ozaj, Ash, prečo práve tu?"opýtala som sa, keď som sa už ukľudnila a Ash mi mohol konečne nastoknúť snubný prsteň.
,,Tu sme sa prvýkrát pobozkali."usmial sa na mňa. ,,Pamätáš?"
,,Áno."usmiala som sa. ,,Vtedy riadne pršalo."
,,A teraz je sakra zima."otriasol sa Ash. ,,Nerád ruším túto romantickú chvíľku ale mohli by sme ísť už do auta, lebo sa zmrznem."
,,No zbohom, už si ju zrušil."zagúľala som očami. ,,Si idiot."
,,Ale tvoj."uškrnul sa a otvoril mi dvere na aute ako gentleman.
,,Vieš, že to isté sme sa hovorili aj vtedy?"dojato som sa usmiala.
,,Viem.Kto by si pomyslel že to dotiahneme až tak ďaleko?"
💍💍💍
YOU ARE READING
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfiction'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...