Παιδιά, συγγνώμη που έχω να αμέ Βάσω εδώ κι ένα χρόνο, αλλά έχω ΛΑΤΡΈΨΕΙ τη νέα ιστορία με το Harry Styles κι ας τον αντιπαθούσα μέχρι πριν... ένα μήνα!
<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<Είχα αγκαλιάσει σφιχτά το μαξιλάρι μου και είχα γυρίσει προς τον τοίχο. Τον κοιτούσα επίμονα, πολύ επίμονα. Σα να ήθελα να κάνω μία τρύπα πάνω του.
Σύμφωνα με το ρολόι, είχαν περάσει τουλάχιστον τρεις ώρες από την ώρα που ξύπνησα, άλλα σε 'μένα έμοιαζαν μόνο μερικά δευτερόλεπτα, στα οποία δεν πρόλαβα να ηρεμήσω καθόλου. Στο μυαλό μου κυριαρχούσαν αυτά τα γαλάζια απειλητικά μάτια.
Το όνειρο -εφιάλτης καλύτερα- που είχα δει είχε καταχωρηθεί στο μυαλό μου ως απειλή, επίθεση κι όλα αυτά με τρόμαζαν όλο και περισσότερο.
Γύρισα γι' άλλη μία φορά πίσω για να επιβεβαιώσω πως η κόκκινη φιγούρα δεν ήταν εκεί. Όταν είδα πως ήμουν μόνη μου στο δωμάτιο, άφησα μία ανάσα ανακούφισης να ξεφύγει. Είχα τρομοκρατηθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στιγμή στη ζωή μου.
Έκλεισα για λίγο τα ματόφυλλά μου, προσπαθώντας να χαλαρώσω και να βρω ένα ρυθμό στην ακανόνιστη ανάσα μου.
Μάταια.
Άνοιξα πάλι τα βλέφαρά μου και τα γαλάζια μάτια βρέθηκαν μπροστά μου, να με καρφώνουν και να προσπαθούν να μπουν με αγενή τρόπο μέσα στην ψυχή μου. Προσπάθησα να ουρλιάξω δυνατά, αλλά ένιωθα πως η φωνή μου δεν μπορούσε να βγει όσο ήθελα, όσο χρειαζόμουν. Σύρθηκα λίγο στο κρεβάτι μου, ενώ τα μάτια με πλησίαζαν αργά. Βρήκα την ευκαιρία να ανασηκώσω λίγο το σώμα μου και άρχισα να σπρώχνω και με τα πόδια μου. Παρόλα αυτά, ένιωθα πως δεν μπορούσα να κουνηθώ όσο ήθελα.
Ξαφνικά, η πόρτα άνοιξε κι εγώ, απλώνοντας το πόδι μου σε χρόνο μηδέν, έτρεξα μακριά, χωρίς να κοιτάξω πίσω.
Η ματιά μου εγκλωβίστηκε σε αυτή του Chris. Έκανε μερικά βήματα προς το μέρος μου κι εγώ έπεσα πάνω του, αγκαλιάζοντας τη μέση του. Πέρασε τα χέρια του γύρω από την ωμοπλάτη μου και με τράβηξε ακόμα πιο κοντά του.Άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο να κλάψει, ακουμπώντας το κεφάλι μου στο στήθος του. Ένιωσα τη μεγάλη του παλάμη να χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά μου και αμέσως οι μύες μου χαλάρωσαν αρκετά.
《Φοβήθηκα, Chris》παραδέχτηκε, σφίγγοντας τον πιο πολύ πάνω μου. Δεν ήθελα να με αφήσει τώρα. Χρειαζόμουν την αγκαλιά του περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Ένιωθα ασφάλεια εκεί μέσα.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...