PART 8

401 33 21
                                    

#firstloveisthedeepest

Part 8

"She loved him, and he loved her, but it wasn't that simple...."

ERIC JUDE

After we declared our relationship, we we're inseparable 😊😊😊. Kami bukan juga bah jenis couple yg suka playang2 kami punya relationship, apa lagi bila c Gwen sdh warning kan yg mummy dia ada ramai kawan sini sekolah, banyak mata2 bah urang bilang, so lg lah terpaksa kami control2 tu kemesraan. Kamu taw tu kan, mcmana tu thrill dia tu becinta tapuk2? Hehehe.... C Gwen ni memang ramai kawan lelaki, mostly kawan2 since dia primary school lagi dan kawan2 sia juga bah, so klu kami hang out pun mcm dia hang out sama kawan2 jak. My friends and hers mostly tau sudah kami couple. I trust Gwen, she knows she's my gurl 😉 lgpun dia bukanlah jenis yg "mikirayou", dia taw juga dia punya limit, she respects me, apa2pun dia mesti inform sia, kasi deluan sia, that's what makes me adore her more. Cinta karas setengah mati ni sia sama c Gwen 😂😂😂.

Ada satu classmate sia, nama dia Lunna, sia suspect dia ni psycho, eh, mcm jahat pula kan sia cakap begitu, tp betul ni, kemudiannnnn baru sia found out through my classmate c Sylvia rupanya yg pg conteng2 my name dan tulis2 luahan perasaan sana tandas perempuan tu adalah c Lunna!!! 😨😨😨 Erghhhh, bikin seram kan, I told Gwen about it, tau, bukan pula dia marah kah atau jealous, tp dia concern dan kesian sama c Lunna, haish, c Gwen ni agak2 juga bah mo kesian orang 😒😆... Kadang2 sia notice klu sia becakap kah bejumpa c Gwen kah, mesra2 sama c Gwen, dia pandai tu meningu curi2, tajam gila lg pandangan tu, creepy bah sia rasa. Sia bgtau c Gwen, again dia bilang, pity her, just layan dia mcm sia layan kawan2 lain, yaiii, bulih kah sia choose to ignore saja suggestion c Gwen all together, sia tidak selesa bah sama gaya c Lunna 😓.

Mcmana cinta karas pun, sia sama Gwen tidak pernah kasi abai study kami. Sometimes on Saturday kami akan pg district library utk study together (study lah sangat kan, mcm 41% study, another 59% ehem ehem, bagi chance mah 😉, tp inda juga kami buat yg over2 bah, anak dara urang tu gila, sia pun masih waras lagi bah heheh😅)...

Selalunya stepdad dan mummy c Gwen yg akan hantar  dia pg library da  kemudian akan ambil dia sharp jam 1pm. Nama kalau mau jalan2 pg pekan with Gwen after dari library jgn mimpi lah. Sometimes ada jugalah sia terrrrrjelous sama kawan2 sia lain yg siok2 dapat hang out and spend more times on weekend sama girlfriend durang, like Shawn and Sylvia for example (ya durang pun cinta karas oso like sia sama c Gwen 😄) but I have to respect Gwen punya boundaries gia kan. So far everything went well.

Untill one day.... 😓😓😓😓

Masa tu  baru sia balik dari Sekolah. About 6pm something sdh masa tu. Sampai jak rumah, sia limpas bilik my parents, sia dengar suara my dad cakap something to my mom, mcm nada memujuk, mom pula menangis2, tekejut betul sia, ngam pintu bilik durang tebuka sikit, sia pigi rapat di pintu bilik durang...then I heard it....

"Kenapa ko buat sia begini George, kenapa....apa lagi yg tidak cukup sama sia, apaaaaaa 😭😭😭😭" - My mom

"Sorry bah ling, sia betul2 tidak sangka bulih sampai jadi begini, sia mabuk bah masa tu ling, sia pun tidak sedar apa yg berlaku, sia sdh paksa dia cakap yg betul, tp dia bilang memang sia yg kasi mengandung dia. Sia tidak percaya ling, sia sudah paksa dia cakap2 yg betul, tp dia bilang itu lah yg betul. Dia ugut mau kasi taw boss sia pasal ni, sia mana mau ling, kalau sia kena tindakan, kana buang kerja, mcmana sia mau tanggung kamu semua, anak2 pun masih sekolah" - Daddy

Punyalah sia rasa mcm tu siling rumah came crushing down on me masa tu. My dad bah, my dad, yg paling garang sama kami, yg paling no nonsense punya orang, yg paling dedicated sama family dan tugas dia, how did he even got himself into this kinda mess???!!! Sia tdk taw sia mau stay sana mau dengar atau pg belari bekurung di bilik and pretend I never heard any of it 😣.

First Love Is The Deepest by GwenWhere stories live. Discover now