Fethiden:
Karsimdaki Emreydi.
Emre: Selam Eylem evde mi?
Fethi: Evet Evde buyur gir iceri.
Emre iceriye gecti koltuga oturdu sonra ben Eylemin yanina gittim.
Fethi: Eylem Emre geldi
Eylem: Nasil?
Eylem hizlica Salona gitti ve Emreyi cimciklamaya basladi. Emre Eyleme nerde oturdugunu filan söyledi sonra Eylem sakinlesip "bizimle kahvalti etmek istermisin?" diye sordu. Emre thih layip kapiya dogru gitti.
Eylem: Anneni aramayi unutma!
Emre: Tamamdir
Emre gitti ve biz Kahvaltiya oturduk. Eylem cok tuaf davraniyordu. Ilk önce sorucaktim sonra cekindim ve susmayi tercih ettim. Eylem masayi toparladi ve yanima geldi.
Eylem: Bugün birseyler mi yapsak?
Fethi: Bilmem ne yapmak ister benim arizam!
Eylem: Hiimm ya biliyorum! Evet oraya gidicez
Fethi: Ne? Ne biliyorsun?
Eylem: Süpriz! Simdi ben üstümü degistiricem sonra beraber gidicez.
Eylem üstünü giyinmeye gitti ve ben cok merak etmistim nereye gidicegimize dair. Eylem ciktiktan sonra ayni benim onun gözlerini bagladigim gibi benimkini de bagladi. Yolla ciktik. Uzun bir yola gibi sonra Eylemin "iste geldik" diyisiyle heycanlandim.
Sonra gözümü acti. Karsimda deniz altimda cimen. Cok sesiz biryer kuslarin sesi geliyordu kimse yoktu.
Eylem: Burasi benim Sakli Huzur Bahcem. Burayi en yakin arkadaslarim bile bilmiyor sadece ben ve simdi sen. Telefonlar burda cekmiyor buyüzden burda gercekten kendinle bas basasin.
Sonra yürümeye basladi.
Eylem: Bak burasi cimen tarafi biraz daha yürüyince kum geliyor. Etrafimizda kuslar.
Fethi: Eylem burasi cok güzel biyermis!
Sonra yere oturdum Eylemde yanima oturdu.
Eylem: Istersen bugün burda günesin batmasini izliyebiliriz. Sonra ay gelir onu kirmizi hayal ederiz.
Fethi: Olur hemde cok güzel olur.
Eylem: Ben acilarimi iste bu ciceklere bu kuslara anlatiyorum. Istersen sende buraya yanliz gelip acilarindan bahsede bilirsin cok iyi geliyor.
Fethi: Sen yani acilarinin hepsini bu ciceklere mi anlattin?
Eylem: Evet
Fethi: Hic unutma banada herseyi anlatabilirsin
Eylem: Anlatirim tabikide
Sonra beraber oturduk denizin dalgasini dinledik. Gercekten insani rahatlatiyordu. Tuafima giden tek birsey vardi.
Fethi ic ses:
Biz kac gündür cok mutluyuz. Ne demisler her mutlulugun ardindan mutsuzluk. Aman aman bence ben hic kötü düsünmeyim sonra basimiza filan gelir..
Sonra kalktik denizin kenarinda yürümeye basladik. Ben Eyleme baktim Eylem dalmis bi sekilde gidiyordu. Aklima cok hain birsey geldi. Eylemi denize ittim ve Denize düstü.
Fethi: (gülerek) Noldu yüzmeye mi karar verdin?
Eylem: Yaaa Fethiiiii!!!
Eylem kalkmaya calisiyordu kalkinca suyu bana dogru sicratiyordu. Sonra benide Denize cekti. Denizden ciktik ve ben Eyleme sarildim. Gece olmustu günesin batmasini izlemek icin geri cimene gectik. Eylem belli etmemeye calisti ama üsüyordu. Sonra birden pisman oldum. Bunu nasil düsünememistim? Aksama kadar burda olucagimizi biliyordum aksamda serin olucagini biliyordum yinede suya ittim.
Fethi: Eylem iyi misin?
Eylem: Evet niyeki?
Fethi: Üsüyor gibisin
Eylem: Belli oluyormu? (Gülerek)
Fethi: Ben gercekten bunu hesap edemedim cok özür dilerim askim
Sonra Eyleme sarildim ve Günesin batmasini izledik. Ay gelince kalkip eve gitmek istedik.
Eylem: Ohh bi sorunumuz var
Fethi: Neymis o?
Eylem: Biz buraya taksiyle geldik ya oyüzden arabamiz yok bu demek oluyorki yüriycez
Fethi: Nasil? Burasi eve cok uzak degilmi
Eylem: Yok ya ben hep yürüyorum ama aksam burasi nasil hic bi fikrim yok.
Fethi: Yaninda ben varim hicbirsey olmaz yani
Sonra ilerlemeye basladik. Yol sanki hic yokmus gibiydi hic araba gecmiyordu. Eylem öksürüyordu galiba benim yüzünden hastalanmisti.
Eylem: Ya Fethi ben cok yoruldum yüriyemiycem
Fethi: Sen hep yürüyorum dememismiydin?
Eylem: Evetde bugün cok halsizim
Hemen anladim Eylem hastalanmaya basliyordu. Soguk kapmisti. Hemen yere cöküldüm
Fethi: Atla sirtima
Eylem: Ne?
Fethi: Hadi atla!
Eylem sirtima atladi ve ben yürümeye basladim.
Fethi: Cok agirmissin ya
Eylem: Indire bilirsin istersen
Fethi: Ya saka yapiyorum askim
Sonra eve geldik cok yorulmustum. Eylem üstünü degistirdi. Bende sicak bi cay demledim sonucta benim yüzümden soguk kapmisti.
Eylem: Ya Fethi ben soguk kaptim galiba bu sicakta üsüyorum.
Fethi: Eylem benim yüzümden oldu ya bak cay demledim sicak sicak icersin.
Eyleme döndüm Eylem battaniyeye sarilmis beni bekliyordu. Yanina gittim sarildim. Eylem uyuya kaldi ve kapi caldi. Son care ben actim. Karsimda Tim duruyordu.
Fethi: Komutanim?
Yavuz: Atesin sana demesi gereken birsey varmis
Ates: Yani ben Time anlattim onlarda Fethiye söylemen gerek dediler bende geldim iste.
Fethi: Ne hakkinda konuscaksin ki böyle gece vakti?
Ates: Eylem hakkinda. Yani ben ve Eylem.
Yüzüm düstü disari ciktim kapiyi örttüm Eylem uyanirsa duymasin diye. Sadece sabirli Atese bakiyordum. Yanlis birsey dememe dilegile.-Bölüm Sonu-
Beginip Düsüncelerinizi Yoruma yazmayi unutmayin... :)