8. Kapitola

1.5K 80 6
                                    

Chvilku jsem tu osobu pozorovala a jakmile jsem uviděla tetování , tak mi bylo jasné , že je to můj Liam . Chtěla jsem za ním jít a obejmout ho a třeba ho i políbit , ale zarazila jsem se v pohybu , když jsem viděla jak za ním přišla žena , která byla starší již od pohledu než on . Nebyla stará to opravdu ne , jen byla starší . V náruči měla malé miminko , které se natahovalo k Liamovi a on se nadšeně usmíval . Nevěděla jsem co si o tom myslet vždyť zatím se nic nedělo , ale při tom jsem nevěděla co mám dělat . Zda se mám ukázat a zeptat se ho a nebo se pouze jen dívat . Nakonec jsem zůstala na mém místě , kde jsem byla doposud a dívala jsem se co se děje .

Najednou ta žena položila opatrně na zem to malé miminko a políbila mého Liama a nejhorší je to , že on se nebránil a ještě k tomu spolupracoval .  Do očí se mi nahrnuly slzy a ve mě se mísilo miliony pocitů . V rychlosti jsem seběhla několik schodů z verandy a přeběhla jsem na tu vedlejší . Ten pár či co to je si mě nevšiml . Všiml si mě pouze ten malý  chlapeček co se na mě s úsměvem podíval a svoje ručičky natahoval k mé osobě . Za normální situace bych si s tím malým začala hrát a dělat s ním kraviny jsem hold rodinný typ  . V téhle situaci jsem tohle ale neudělala , ale tak není se čemu divit .

"Ehm , Ehm " odkašlala jsem si a ti dva se od sebe neochotně odlepily a já si stírala slzy . Nejdřív se na mě podívala ta ženská a já jí měla chuť něco udělat . Dala oči v sloup a jen se ušklíbla . Liam se na ní pravděpodobně nechápavě podíval a otočil se na mou osobu . Najednou udělal takový divný pohled a já i když jsem nečekala , že to někdy udělám jsem mu vlepila facku a celkem dost silnou . On bolestně sykl a chytl si bolavou tvář .

"Lásko já -" chtěl pokračovat , ale já ho přerušila . "Neříkej mi lásko !" Křikla jsem naštvaně a začaly mi z očí stékat slzy . On chtěl jít ke mě blíže a obejmout mě , ale já ho od sebe odstrčila .

"Celou tu dobu mi lžeš ! Máš rodinu a mě si řekl že máš pouze mě a do toho jsi slavný zpěvák v té pošahané skupině ! Bavilo ti mi lhát ? Bavilo ti mi ubližovat a říkat mi , že jsem ta jediná , kterou miluješ , že jednoho dne by jsme se mohly vzít a mít spolu mi dva děti ? Že bych ti porodila první dítě ? Jak je vidět tak dítě už máš a manželku či přítelkyni také ! Lhal jsi mi ! " křičela jsem na něj a bylo mi jedno že mě pozoruje moje nejlepší kamarádka , která nechápavě kouká . Plus na nás kouká i žena či přítelkyně Liama .

"Lásko není to opravdu tak jak to vypadá Cheryl a já -" chtěl pokračovat ,ale já ho vyrušila neměla jsem opravdu náladu na tyhle ty keci .

"Takže aspoň znám jméno tý ženský to jsem fakt potřebovala " řekla jsem ironicky . "Jinak už jednou jsem ti říkala aby jsi mi neříkal lásko! Liame jsi debil ve kterém jsem se spletla ! Dala jsem ti všechno co jsem měla a měla jsem trpělivost i když jsi mi neřekl ani tvoje příjmení a ani nic podobného ! Řekl jsi mi , že pracuješ v kanceláři a ne že jsi zpěvák ! Myslel jsi si snad , že mi jde o tvoje prachy nebo co ? To je to poslední co chci ! Myslela jsem , že spolu budeme mít budoucnost , ale ty už máš budoucnost s ní a vaším dítětem ! Takže snad jsi si užil mi lhál mi  a možná i jí , ale nehodlám v tomhle pokračovat ! " Křikla jsem a on chtěl opět jít ke mě , ale já couvla pryč .

"Vím , že ti nejde o moje peníze ! Miluju tě nemůžeš to ukončit a zahodit náš vztah jen tak !" Křikl i on  zoufale a začal brečet . Nevěděla jsem co si o tom všem myslet vždyť mohl hrát jen divadlo .

"Miluješ mě a právě proto jsi se s ní líbal a máte spolu dítě i když jsi mi řekl , že přítelkyni či manželku a dítě nemáš ! Lhal jsi mi snad ve všem a začínám se bát jestli jsi mi nelhal i v tom , jak moc mě miluješ ! A ano ukončuju náš vztah !" Křikla jsem a s brekem utekla pryč . Šla jsem do mé a Am chatky a ona mě chtěla obejmout a utišit , ale já jí od sebe odstrčila .

"Nepotřebuju lítost " zavrčela jsem nepříjemně a šla do mého pokoje a nahlas práskla dveřma a věci , které jsem si vybalila jsem zabalila zpět . Popadla jsem moje věci a byla pevně rozhodnutá , že půjdu pryč jelikož tady nehodlám zůstat ani sekundu .

Takže snad se líbí a snad sem vás nezklamala 😅❤️

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat