CAPITOLUL 1

5 0 0
                                    

Mama : Dragele mele, ca tot nu aveti ce face toata vara acasa... v-am gasit de lucru!
Eu: Poftim ? Unde ? Ceee ?
Andreea: Clara, inceteaza, mama a glumit...SPER!
Mama: Nu am glumit deloc, si stiti ca nu fac si nici nu-mi plac glumele.
Eu: ADICA CUM? EU MI-AM FACUT PLANURI CU PRIETENII MEI, NU MA DUC NICAIERI!!
Andreea: DA, NICI EU NU PLEC!
Mama: AOLEO! DE CAND RIDICATI VOI TONUL LA MINE ? HM? FACETI CE SPUN EU CA SUNT MAMA VOASTRA.
Andreea:Scuze mamaa, ne-a luat valul..
Eu: Ba chiar deloc, fac ce vreu cand vreau, cum vreau si nu plec d-aici! Asta sa fie clar
Mama : Clara, sunt foarte suparata de atitudinea ta fata de mine. Si chiar maine plecati, maine seara !
Eu: Doamne sper sa fie un cosmar..CUM MAMA MAINE ? CAND AVEAI DE GAND SA NE SPUI ? UNDE PLECAM ? CE FACEM ?
*Andreea era departe de lumea dezlantuita, se uita pe geam si de fiecare data cand scoteam un sunet de pe gura dadea din cap aprobator*
Mama:Stati linistite, plecati intr-o tabara de adolesceti ca ajutor de bucatar. Aceasta tabara se tine in Romania, in muntii Carpati.
Andreea: Da, am auzit ca e misto acolo!
Eu: Ce chineza e aia ? Cine-i Romania asta ? Doamne mama cate minciuni mai scormonesti...
Mama: Poate nu ma crezi, dar acolo te duci cu tot cu sor-ta mai mare. Intra pe Google si cauta.
Eu: Si cum vorbim acolo ? Cum ne intelegem cu aia ?
Mama: Este tabara in care ati fost voi cand erati mici, este din Miami doar ca se tine acolo, deci toti oamenii de acolo vorbesc aceasi limba ca voi.
* ii suna telefonul mamei*
Mama: Alo?Ok! Voi fi acolo intr-o ora.
Fetelor, gata cu palavragitul, trebuie sa ma duc la munca. V-am pus bani pe card duceti-va la mall si luati-va haine si tot ce aveti nevoie pentru tabara. Va iubeeesc paaa !
Eu si Andreea in cor : PA MAMA!
  

Clara POV
Am urcat sus la mine in camera si am inceput sa plang de nervi. Nu puteam sa plec, nu voiam sa plec. Mi-am sunat toate prietenele si surprinzator ele chiar voiau sa "scape" de mine. Mi-au spus ca nu e pentru totdeauna tabara asta, si oricum o sa vorbesc cu ele la telefon tot timpul liber.Si chiar aveau dreptate!
*dupa 1 ora*
Andreea a intrat in camera iar fara sa bata la usa, doamne ce ma enerveaza fata asta cateodata!
Eu: N-ai usa ? Ce mai vrei?
Andreea: Stiu ca e greu si...
Eu: N-am chef Andreea.. Spune ce vrei..
Andreea: Hai la mall sa ne luam chestii de tabara.
Eu: Hmm, nu suna rau.. nu suna rau deloc! Intr-o ora cobor, e bine ?
Andreea: E perfect.
 

Clara POV
M-am bagat in baie, am dat drumul la muzica si mi-am facut un dus rapid.
Am iesit, m-am imbracat intr-un tricou alb pe care scria " fuck off " -da, stiu, foarte inspirational- si o pereche de blugi nergi. Mi-am pus lantul meu daruit de tata, toate inelele pe degete, m-am machiat natural si mi-am prins parul intr-un coc foarte lejer, parfum, conversii in picioare si sunt gata.

Am iesit pe usa, iar pentru ca mama a luat masina, a trebuit sa mergem cu taxiul.
*dupa 5 ore de shopping*
Eu:Domane ma dor picioarele ingrozitor de tare si nici n-am purtat tocuri. -descaltandu-ma-
Andreea: Mda, tu vorbesti? M-ai tarat prin toate magazinele.
Eu: Tie iti vine sa crezi ca maine plecam in Romania sau cum se numeste tara aia?
Andreea: Nu.
Eu: Mi-e somn rau, ma duc sa ma culc si de dimineata imi fac bagajele.
Andreea: La fel si eu...-spune ea oftand-
Eu: Noapte buna!
Andreea: Noapte buna!

Cam atat cu acest capitol, stiu ca n-am explicat mare lucru dar pe mine personal ma plictiseste partea in care autorul explica ce si cum. O sa va lamuresc eu rapid
Clara, este sora mai mica a Andreei. Andreea este cu doi ani mai mare.Andreea este calma, matura, tipul de fata chill, pe cand Clara este inversul. Clara are 18 ani, iar Andreea 20. Sper ca v-a placut pana acum, daca am greseli imi pare rau, nu pot corecta chiar tot. Mai jos aveti poze cu Andreea si Clara.

 Mai jos aveti poze cu Andreea si Clara

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Clara 👆🏻

Andreea👆🏻

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Andreea👆🏻

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

TABĂRA Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum