Omar - 29 Juli 2017

56 3 0
                                    

Welcome to SWEDEN!
Thanks ;)

Hade ni de great?
Yes de hade vi!

Vad tycker du om Jockibois kopiering på låten "Something just like this"?
Ja, de går ju omkring väldigt mycket hat om hans "kopiering". Först och främst vill jag bara säga att han har gått ut med att han lämnar allt om Jockiboi, för de var då tid och att han är en ny människa nu. Så tror inte att han vill bli kallad "Jockiboi" Mer.
Men iallafall, jag kan inte säga att jag inte tycker de är lika. Men de är ändå inte så sjukt lika som alla säger. De är bara en liten del som är likt, verkligen bara en liten del. Och den delen är ytterst likt. Så jag tycker de är sjukt onödigt att de blivit en så stor grej av de hela, fråga Jocke bara. "Är inte de lite likt.." Osv. De behövs inte bildas någon hatstorm mot honom. Och om låten nu är så sjuk lik, varför säger inte The Chainsmokers att den är likt i intervjun som Jocke spelade in? Liksom, "Something just like this" är The Chainsmokers låt, de borde ju vara extremt lätt för dem att höra likheten när de är de som har gjort Something just like this.
Jag kan inte säga att jag inte tycker den är lik, för jag tycker den är lite lik. Men de är ingen jävla stor grej. Fråga Jocke istället för att göra hatvideos eller skriva massa hatkommentarer.

Gissar att de var väldigt mycket sex under resan?
Kan hända.... :3 ;)

Är All I Need? En kompia av någon annan låt?
Låten vi tidigare pratat om var hans nya låt "Waiting for". Men om man går in på youtube kanalen Anis Don Demina, så har han lagt upp en video då All i need är väldigt lik en annan låt. (Kommer inte ihåg vad den låten heter.) Eller ja, de är vad han tycker. Jag tittade den videon och jag tycker inte alls att de är likt, inte på långa vägar. Kanske bara trummorna som har samma takt, men inget mer. Han tycker dock att låten är helt kopierad. Men jag vet inte så mycket om de här och vill inte skapa drama. Så plizz don't.

Vad tycker du om att Jocke och Jonnas spökvideos? Är de fake eller inte?
Oj vad många frågor om Jocke idag ;)
Alla får absolut ha egna åsikter om de tror på spöken eller inte, jag tror på spöken.
Men jag tror att små saker i deras spökvideos är fakade. Men samtidigt tror jag inte de, för varför skulle de satsa så sjukt mycket pengar på något som är fake, för de skulle alltid komma ut någon gång och då är allt förgäves. Varför skulle en grupp som LTGS satsa nästan en miljon kronor på utrustning om allt var fake? De känns ju lite onödigt då de inte tjänar upp till halva de pengarna på ett år. Men jag vet inte, jag är lite delad i den frågan. Men varför skulle dom skada sig själva för en videos skull? Jag menar, när de får rivmärken vid barnmördar korset.
Men klart att kanske några ord spökena säger är fake, de måste ju ha något som händer för att skapa en bra video. Men jag vet inte.

hur gamal är du?
Sist jag kollade var jag nitton. Ett litet tips^^ Stor bokstav i första ordet + två m i gammal.

Hur mår Rebecca?
Bra I Think, hon sover just nu.

Känns de att vara gift?
Sjukt bra, jag är så sjukt lycklig med att ha Rebecca vid min sidan.

-
Ganska mycket prat om Joakim Lundell i detta kapitel, men jag kände att de pratas så mycket om de just nu, så nu får ni höra mina åsikter. Eller ja, i boken är de ju Omars ;)

Ask.Fm ~O.R~ You and IDonde viven las historias. Descúbrelo ahora