Bună, eu sunt Daniela.
Am 17 ani şi am trecut printr-o perioadă foarte dificilă din viaţă.Vă întrebaţi care e aceea ? Era adolescenţa.
Eu nu am fost ca o adolescentă oarecare, eu îmi găseam liniştea în substanţele interzise.
În fiecare zi, mergeam în pădure şi mă drogam.
Până când am leşinat, după multe ore de durere şi suferinţă, un pădurar m-a găsit şi m-a dus la urgenţe..
Am stat trei săptămâni la dezintoxicare.A fost cel mai teribil lucru pe care l-am avut în viaţa mea, parcă acele momente de groază nu se mai terminau.Vroiam să mor, însă greşelile mele nu au trecut fără să lase urme.
Fără ţigări şi droguri simţeam că mă prăbuşesc.A fost groaznic.Urmele au fost foarte adânci şi dureroase.Un asemenea lucru te marchează pe viaţă.Dacă te crezi "cool" drogându-te şi fumând, te înşeli.Viaţa trebuie privită cu alţi ochi.
Cu ajutorul adevăraţilor mei prieteni am putut trece peste aceste momente.Însă cei care m-au îndrumat greşit nu le doresc răul, însă sper să îşi amintească de mine şi de răul care mi l-au făcut..
Familia şi prietenii nu îi voi uita niciodată.Pentru tot binele şi tot sprijinul care mi l-au acordat în aceste momente complicate..
De acum, pot trăi fericită.Acum pot vedea lumina zilei, clară, aşa cum este ea.De acum, pot zâmbi.De acum, pot să îmi trăiesc ultimii doi ani care au fost risipiţi fără nici un rost.De acum, pot să fiu EU.
Am reuşit să trec peste această treaptă "sinucigaşă" a vieţii.
Învaţă să spui şi tu NU DROGURILOR ŞI ŢIGĂRILOR.
Ei sunt adevăraţii mei prieteni.Ei sunt îngerii care m-au salvat de la infern.
Cel mai bun lucru în viaţă, prietenii adevăraţi.Mie îmi place să le spun pur şi simplu "îngeri".
Îmi iubesc îngerii pentru toate momentele grele la care au luat parte.
Sper că din această poveste aţi învăţat o lecţie de viaţă.Nu luaţi exemplul Danielei ! Lăsaţi-vă cuceriţi de "îngerii albi".