Este 07:00 m-am trezit asa repede ca sa am timp sa m a pregatesc penttru ca vreau sa fiu super. Mi-a zis ca ma suna cand vine dupa mine . Mi se pare ca este cevva la mijloc pentru ca nu cred ca are sa imi spuna ceva . Daca o sa isi bata joc doar , asta m-am gandit toata noaptea .
Okay gata cu toate gandurile rele si sa incepem aranjarea . Imi deschid laptopul , intru pe facebook , youtube si ask.fm . Imi pun melodia https://www.youtube.com/watch?v=f7BvtmDcv_U.
Ma pun jos in fata oglinzi si incep sa imi indrept parul . Nu prea imi iese pentru ca nu sunt obisnuita nu prea il indrept asa des . Okay dupa 10 minute am terminat cu aranjarea parului l-am indreptat si mi-am prins bretonul .
Okay acum sa mergem la sifonier. Okay , imi aleg : O pereche de jeans stramti pe picior si sunt gri , o bluza neagra pe care scrie OBEY cu rosu si alb (scrisul) . O pereche de tenesi si imi indoi jeansi jos .
Asa , sunt gata . Merg la masa cu machiaje . Ma fac cu un corector , rimel , si cu o strugurina .
Gata. Astept sa ma sune cand este la mine .
Nu trece nici 5 minute cand " ring ring "
Call :
Ryan: Neata ! Sunt la tine . Esti gata ?
Eu: Neata! Da sunt gata , acum cobor .
Ryan: Okey , te astept.
Call end !
Imi iau jacheta si cobor , inchid usa si merg spre masina pe scaunul din fata .
M-a salutat si am pornit spre "restaurant" .
Am ajuns la un fel de local . Am intrat iar el ne-a dus la o masa unde erau 2 baieti sin 1 fata . Si ei erau niste colegi de la li eu dar nu din aceasi clasa cu mine care au rad de mine pe hol cand am dat peste Ryan si am scapat cartile pe jos . Eram foarte nervoasa dar am vrut sa nu arat.
Am salutat respectos si m-am asezat . Pana ce Ryan a zis:
Ryan : Eu cu Eddy mergem pana la baie .
Eu: Okay...( cu o voce nu prea prietenoasa)
Dupa 5 minute vin si se aseaza la masa . Am comandat niste sucuri cand asa zisa "fita" zice :
"Fita" : Ryan de ce ai adus-o pe Bitch aici ?
Ryan: Da ce te intereseaza pe tine , vezi usa esti libera sa pleci .
Eu : Oricum va incurc mai bine plec .
Ryan se ridica de pe scaun si vine dupa mine . Ma prinde de mana si imi zice :
Ryan: Nu ii baga in seama ei vreau doar sa iti faca rau .
Eu cu lacrimi in ochi ii zic :
Eu : Atunci de ce m-ai adus aici , daca stiai ca sunt si ei si ca vor sa imi faca rau . Asa esti si tu ca toti ceilalti . Vrei doar sa iti bati joc de mine .
Ryan : Stii ce hai inapoi la masa si sa iti zic ceva
Ma trage de mana si ma duce la masa .
Ryan catre ceilalti : Spuneti ! Cine e ea ?
Ei : O bitch .
Ryan : Ce vrem de la ea?
Ei: Sa ne batem joc .
Ryan : Corect . Acum stii adevaru ce vrei sa faci ?
Eu mi-am tras mana si am fugit spre usa . Am mers acasa plangand si m-am pus in pat .
Dupa 20 de min " ring ring "
Era Ryan , oare sa ii raspund ? Ok ii raspund dar nu zic nimic.
CAll :
Ryan : Imi pare rau dar am jucat adevar si provocare si ei m-au provocat sa te invit la suc si sa spun ce am zis . Nu am vrut sa te jignesc credema . Poti te rog sa vii inapoi acum sunt singur jur .
Ryan : Alo ? Jasmine ? Alo ?
Call end .
Dupa 10 minute se aude soneria , mi-am sters putin lacrimile dar tot se vedea ca am plans , nu vroiam sa stie tata .
Era Ryan . Cand am vrut sa inchid usa a pus mana si nu putea sa o inchid .
Ryan : Te rog frumos , vreau sa vorbim .
Eu : Bine intra odata ca sa iesi mai repede .
Ryan : Esti singura ?
Eu : Nu sunt cu pisica .
Ryan : okay . Eu de cand te-am vazut prima data mi se parea ca parca m-am indragostit din primele secunde de cand te-am vazut . Nu am vorbit pana acum cu tine pentrui ca sunt mai timid . Nu am simtit asta demult.
El m-a tinut de mana .
Eu sunt mai credibila in tot cfe zic baietii .
Eu : Aaaaaa ..... Tu esti sigur ca nu vrei iar sa razi de mine tu si prietenii tai ?
Ryan : Uita-te in ochii mei si spune-mi tu .
Avea ochii albastrii asa deschisi . Parca eu stiam ce vrea sa spuna si ce simte . Asta este doar telepatie .
Dupa cateva secunde se uita in ochii mei si se apropie vroind sa ma sarute . Eu sigur nu refuzam dar ... S-a deschis usa . Amandoi ne-am indepartat speriati de zgomotul pe care l-a facut tata cand a intrat :
Tata : Cine e aici cu masina ?
Ryan : Eu sunt domnule.
Eu : Tata te rog frumos de ce faci asta ti-am zis ca nu sunt un copil stiu sa ma apar si singura .
Tata: Bine , dar stii ca nu am incredere in baiatul asta . Eu merg sus va las pe voi .
Eu : Nu . Ryan ar fi mai bine sa pleci .
Ryan a plecat destul de suparat .
Dupa ce am avut o discutie cu tatal meu m-am gandit intr-una cum o sa fie la scoala pentru ca ma simt ciudat . Ei m-au facut bitch si au vazut cand am plans . Era sa ma sarut cu Ryan . Nu mai inteleg nimic . Angi nu m-a sunat .
Okay este 09:49 si ma puns a invat pentru ca se apropie timpul de ore .
In primul rand : Buna dimi ! Scuze pentru greseli si stiu ca in unele cazuri nu m-am exprimat corect dar sper sa intelegeti voi .
Continoarea o pun dupa ce vin de la scoala .... Bye . Un comm & vot & read nu strica . Va pup