Fethiden:
Atesin gözlerinin icine bakiyordum. Gizli birsey diycegi her halinden belliydi.
Ates: Simdi Fethi biraz sinirlen diye ben ve Eylem hakkinda dedim ama Kardesim diycegim seyde ben biraz alakasiz oluyorum.
Fethi: Manyak misin? Bende seviyorsun filan sandim
Ates: Yuh! Yok artik
Fethi: Tamam neyse ne diyceksin böyle gizli gizli
Ates: Simdi Nazli ile konustum Eylemin dogum günü yaklasiyormus buyüzden bende dedimki ben Kankimin yanina gidip ona bunu diyim.
Fethi: Aa bak ben hic kiza nezaman dogdun diye sormamistim. Bak bunu demen iyi oldu. Nezaman mis dogum günü?
Ates: 2 Hafta sonra tam bugün.
Fethi: Oha! Daha cok varmis lan!
Ates: Oglum nekadar romantik oldugunu göstermen gerek! Önemli böyle seyler.
Fethi: Off neyapicam ki? Hic bi fikrim yok. Ben düsünmeye baslarim ama yavas yavas.
Ates: He iyi cünkü 1 Haftada düsünüceksin organizasion da 1 Hafta sürer oyüzden simdiden dedim.
Fethi: Iyi yaptin Kardesim.
Ates: Tamam ozaman iyi geceler biz gidelim sende gir Kizi daha fazla yanliz birakma
Fethi: Dur! Ben ne alicam? Nazliya Eylemin sevdigi seyleri sorsana
Ates: Bak bu iyi fikir! Onu hallederim
Fethi: Tamam iyi geceler ozaman size
Tim: Iyi geceler
Birseyi anlamamistim oda tüm Tim olarak neden geldikleri. Iceri gectim ve Eylem hala uyuyordu. Sabah olmustu ben hala düsünüyordum. Okadar dalmisim ki Eylemin ne dedigini duymamisim.
Eylem: HEEEEYYY! Fethi sana diyorum
Fethi: Hii. Efendim Askim?
Eylem: Nerdesin diyorum
Fethi: Dalmisim Askim
Eylem: Birsey mi sakliyorsun sen benden?
Nerden anlamisti? Iste simdi yalan söylemem gerekti sonucta süpriz olucakti.
Fethi: Yok hayir ne sakliycam ki
Eylem: Nerden bilebilirim cok tuaf davraniyorsun da
Fethi: Neyse Kahvalti yapalim mi?
Eylem: Yok ben ac degilim ben bugün burda yatip iyilesmeye calisicam.
Fethi: Peki ozaman ben sana hazirlayim sende ye
Eylem: Yok gerceken gerek yok
Fethi: Var Var
Sonra Mutfaga gittim ve birseyler hazirlamaya basladim. Kahvalti nasil hazirlanir hic bir fikrim yoktu. Yumurta kiricaktim yanlis kirdim Yumurta tezgahin üstüne düstü. Sonra Zeytin Peynir cikartim Tabaklada koyarken yere döktüm biraz. Hic umursamadan Süt cikartim. Kahvaltida Bali Süt icilir diye sütü tencereye koyup kaynatmaya kalktim. Ocagi cok acmisim galiba cünkü Bali almak icin arkaya döndügümde Süt tasmisti.
Fethi: Ohhhhh!!
Eylem icerden bana dogru bagirdi:
Eylem: Fethi? Sorun yok dimi?
Fethi: Yok askim!
Sonra kalan Sütü alip Bal karistirdim. Sonra Domates Salatalik dogradim. Etrafa baktim azcik karismisti. Yerde biraz Peynir, Süt, Zeytin ve soydugum Salataligin Kapuklari. Tezgah da hersey birbirine girmisti. Umursamayip Eylemin yanina gittim.
Fethi: Askim yemek hazir!
Eylem: Yaa Fethi cok güzel duruyor (duraksadi)
Yanliz Sabah Balli Süt icinmez ki... Gece yatmadan önce icilir.
Fethi: Ha Sabah degil yani? Neyse sen ic ilk kez hazirliyorum.
Eylem: Yok dur dur ben Meyve suyu getirip geliyorum
Aklima hemen Mutfak geldi.
Fethi: Dur! Ben hallederim
Eylem: Yok alirim ben
Eylem Mutfaganin Kapisina geldi.
Eylem: Mu-Mutfagim?
Fethi: Ya biraz ortalik karisti ama kusura bakma
Eylem: Biraz?
Caresiz yüzünü görünce korktum acikcasi.
Eylem: Fethi?
Fethi: Efendim Askim?
Eylem: Bence sen bidaha Mutfaga girme bu ne hal? Nasil becerdin? (Sonra gülmeye basladi)
Fethi: Ya ilkkez yapinca öyle mükemmel olmuyor
Eylem hala gülüyordu.
Eylem: Neyse ya toplarim birazdan. Bence bu seni dahada yormustur
Aslinda hakliydi. Bu daginsizlik isi daha zorlastiriyordu cünkü aradigimi bulamiyordum.
Sonra Eylem cok keyifli birsekilde Kahvaltisini yapti.
Fethi: Eylem ben cikiyorum bi isim var onu halletcem.
Eylem: Tamam Askim. Ben ozaman evdeyim yatarim uyurum Tv izlerim filan.
Fethi: Tamam ben gelirim sonra
Evden ciktim. Halletmem gereken birsey vardi.
Eylemden:
Aslinda merak etmiyor degilim. Bi isim var diyip cikmasi biraz tuafti. Ama sormadim anlatmak isteseydi isim var diyip cikmazdi zaten.
Iki kac saat sonra Eylemin kapisi caliyordu. Fethi isini halledip gelmisti.
Fethiden:
Kapiyi caliyorum kimse acmiyor. Sonra Eylemin yedek anahtari bende oldugunu fark ettim. Kapiyi actim. Kapiyi actigimda gördügüme sok oldum. Eylem yerde yatiyordu.-Bölüm Sonu-
* Fethinin gizli isi neydi?
* Eyleme noldu?
* Bu iki saat icerisinde neler yasandi?Begenip Düsüncelerinizi Yoruma yazmayi unutmayin... :)