16. Mám Martinuse!

320 15 0
                                    

Už je pátek a my v neděli odlétáme. Letadlo nám letí v devět ráno, takže dneska půjdem asi zase do města, ale tentokrát ne jen na zmrlinu.

Jako obvykle jsme vyrazili zase na pláž. Ten kluk se na mě pořád usmívá, párkrát mi řekl i ahoj, ale to je všechno. Akorát nevím, co tady řeším. Mám přece Martinuse, tak co se tu zajímám o jiný kluky. Nechci bejt jako ty holky, který sbalej kluka, nechaj ho zamilovanýho a zmizej.

Zrovna se mi zdál hezkej sen o tom, že zase pracuju pro Disney když... ,,Olivio, vstávej!" začal se mnou někdo třást. Otevřela jsem oči, ale kvůli záři sluníčka jsem toho moc neviděla. Sedla jsem si a to asi ten dotyčný nečekal a srazili jsme se hlavama. Až teď jsem poznala, že je to Lauren.

,,Au, promiň," zasmála jsem se a přitiskla si ruku na čelo, abych zamáčkla bouli.

,,To je dobrý," řekla s rukou na čele jako já. ,,Tohle ti posílá ten kluk, co se na tebe pořád usmívá," řekla a podala mi lísteček.

Ahoj, když ti pošlu žádost na fb, přijmeš mi jí?

Vykulila jsem nad tím lístečkem oči. Takže mě se vší pravděpodobností zná   Jenom jsem se na něj otočila a kývla, že jo. Zamezila jsem tak tomu, že mi ještě napíše. A pak jsem se zamyslela. Přijmu žádost klukovi, kterého ani neznám a to jenom kvůli tomu, že se na mě usmívá? Jsem slavná zpěvačka čekající na svou lásku až přiletí z Londýna a koukám tady po klucích? Jsem divná. Možná jsem mu tu žádost odkývala, ale nepřijmu mu to. Co když ale na mě Martinus nečeká? Co když si našel nějakou jinou holku, po několika letech se přestěhuje do Londýna, bude tam s ní bydlet, vezme si jí a založí si s rodinu? Najednou se mi do očí vehnaly slzy.

,,Olivio jsi v pohodě?" zeptala se Lauren a já si až teď uvědomila, že na mě zírá.

,,Co? Jo, jsem," odpověděla jsem zmateně a promnula si oči.

,,Nevypadáš na to. Pojď na zmrzku a povíš mi to," řekla s úsměvem, vzala mě za ruku a táhla mě ke stánku se zmrzlinou.

,,Tak vyprávěj," pobídla mě.

,,To víš, že můj kluk odletěl na rok a půl do Londýna?" zeptala jsem se pro začátek. Přikývla, tak jsem pokračovala. ,,Slíbili jsme si, teda spíš on, že za ten rok a půl si nikoho nenajdeme a počkáme na sebe. A když teď tak přemejšlim, tak mě napadá... Co když si tam našel holku a na mě úplně zapomněl? Možná až se bude vracet, tak se s ní rozejde, ale za pár let se může zase vrátit do Anglie, žít s ní, vezmou se, založí si s ní rodinu a já... Zůstanu sama."

Lauren si povzdychla. ,,Martinuse sice znám jen z vyprávění, ale jestli jste se měli natolik rádi, že jste si slíbili, že si nikoho nenajdete, tak to dodrží. Jestli tě opravdu miluje a je to ten pravej, tak si nikoho nenašel, ani nikoho nenajde a počká si na tebe. A jestli to tak neni, tak to neni kluk pro tebe a na celý život. Jestli on neni tvoje polovička, tak je někde jinde," dokončila svůj proslov.

,,Jo," vydechla jsem. ,,Asi máš pravdu."

,,To bych řekla, že mám," zasmála se.

***

,,Jdem do toho města?" zeptala se akčně Lauren.

,,Ty už jsi oblečená?" vyjekla Jess.

,,Já jsem taky oblečená. Jsi poslední," rýpla jsem si do sestry.

,,Tak já dojdu pro bráchu," prohodila Lauren a vypařila se.

,,A ty pohni," pohrozila jsem jí rukou a ještě si došla pro kabelku. Po chvíli byla hotová, tak jsme vyšli na chodbu. Tam už čekala Lauren s Johnnym.

,,A proč že tam jdeme?" zeptala jsem se, jelikož jsem stále nenacházela důvod naší procházky.

,,Na nákupy," ujasnil mi Johnny.

,,To ty miluješ, že?" ušklíbla jsem se.

,,Zajisté výsosti," přisvědčil.

,,Hele, támhle je ten kluk!" vypískla Lauren a ukázala na něj. Jess jí ruku ihned stáhla zpět.

,,Seš normální na někoho ukazovat? Ještě si s náma bude chtít povídat," zanadávala si Jessica.

,,Ajaj. Jde sem," upozornila jsem ostatní a v duchu začala panikařit.

,,Chcete si s nim povídat?" zeptal se náhle Johnny. Všichni jsme záporně zakroutili hlavami. ,,Tak Lauren přejdi na druhou stranu k Jess, aby na nás viděl a Liv, ty hraj se mnou," řekl a já nechápala. Otočila jsem se na holky, ale ty jen pokrčili rameny. Když mě chytil za ruku, došlo mi to. Měla jsem co dělat, abych se nezačala smát, když se mnou zatočil kokem dokola, nebo mi dal pusu za tvář.

,,No dobrý, už odešel," zasmála jsem se, když Johnnyho plán opravdu vyšel.

,,Ale mně se to líbí," udělal stěněčí pohled.

,,No to je mi jasný," ušklíbla jsem se a Johnny mě pustil.

,,Nevadí ti, že jsi tady jedinej kluk?" zasmála se Lauren.

,,Ale vůbec ne, dámy," řekl s vážnou tváří a přitáhl si mě i Jess za pas k sobě.

,,Ty seš komediant," zakroutila jsem nad ním hlavu.

,,A proto jsem tvůj nejlepší kamarád," nevinně se usmál.

,,A to řekl kdo?" povytáhla jsem obočí.

,,Nejsem snad?" natočil ke mně celou hlavu.

,,Seš," dala jsem mu za pravdu a rozcuchala mu vlasy, které si následně hned upravil.

,,Tak vidiš," zakřenil se na mě.

,,Co vidim?" provokovala jsem.

,,Itálii," zaimprovizoval.

,,Aha," řekla jsem se zájmem.

,,Hele! Nějaká akce! Pojďte se tam podívat," vykřikla Lauren a opět ukázala na dav lidí uprostřed malého náměstíčko.

,,Vždyť tady zpívá Shawn!" vyjekla jsem, když jsem rozpoznala hlas a po chvíli i viděla samotnýho Mendese na pódiu. Aby jsme na sebe neupoutali moc pozornosti, zůstali jsme v pozadí davu, ale i tak si nás Shawn všimnul a zamával nám. Po tom, co se kolem nás objevil hlouček lidí, kteří chtěli podpis mu došlo, že to asi neměl dělat a tak nás pozval pod pódium, aby jsme se zbavili davů. Asi tři minuty jsme si povídali, než jsme začali zrozeznávat slova publika.

,,Liv a Johnny! Liv a Johnny!"

,,Ajaj, omlouvám se. Jestli nechcete tak-" omlouval se Shawn, ale Jess ho přerušila.

,,Oni půjdou," usmála se a popostrčila nás. Zazpívali jsme náš duet a zase se vypařili. Definitivně jsme se rozloučili se Shawnem s tim, že si ještě napíšem kvůli tomu koncertu a konečně odešli na ty naše nákupy, ze kterých nakonec vzniklo to, že si každý koupil jedno tričko a šli jsme zase zpátky.

Ahoj všichni! Omlouvám se, že ty kapitoly vyšly takhle najednou, ale jsem na chalupě, kde není wifi, takže mám možnost psát, ale ne vydávat, takže využívám, každé příležitosti setkakt se s wifinou. 😃

⭐ HLASUJTE ⭐ FOLLOWUJTE ⭐ PŘIDÁVEJTE DO SEZNAMŮ ČTENÍ ⭐

Chloe ❤

First Kiss Kde žijí příběhy. Začni objevovat