8 ~Ameliyat

3.6K 161 6
                                    

Multimedia da namı değer maviş İyi okumalar 🙌
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum 🙌

Arya Ateş'den

Sabah erkenden kalkıp banyoya girdim bugün çağrı ameliyat olacaktı ve çok endişeliydim. Banyodan çıkıp üstümü giydim. Hayla yatakta uyuyan çağrıya baktım. Eğitim yüzünden yavaş yavaş karın kasları çıkıyordu ve o kusursuz yüzüyle adeta bir tanrıya benziyordu bu haline gülümsedim yavaşça yanına gidip yanağını öptüm. Mırıldanarak diğer tarafa döndü bu sefer diğer yanağını öptüm. Uyku sersemliğiyle tek gözünü açıp bana baktı şuan o kadar çok tatlıydı ki. Gözünü kapatıp gülümsedi ve aniden altına aldı şaşırmış bir şekilde ona bakarken o gülümsüyordu birden dudaklarıma yapıştı. Karşılık veremedim çünkü çağrıyı git gide kendime benzetiyordum. Ayrılıp baktı yüzüme kavisli kaşları çatık bir şekilde bakarken "bir sorun mu var" dedi şaşırmışca 'ee çocuk da haklı azgın kızımız öpmüyor yakuşlusunu' 
'kes sesini iç ses'
"arya iyimisin"dedi çağrı korkarak bu haline gülüp dudaklarına yapıştım anında karşılık verirken bir elimle saçlarını okşuyor ve çekiştiriyordum. Nefes nefese ayrılıp "bugün ameliyat olacaksın" dedim başını sallayıp yanıma attı kendini kolunu omzuma atıp kendine çekti ve saçımı kokladı sonra öpücük kondurup derin nefes aldı "korkuyorum" dedi gözlerimi kapattım içimdeki acıyı es geçmek istercesine yutkundum "ben de ama sana bişey olmasına izin vermicem söz veriyorum" dedim soğuk sesimle yutkundu seslice "sadece bir daha seni görememekten bir daha koklayamamaktan ve bir daha öpememekten ölesiye korkuyorum kızıl meleğim" dedi gözlerimin yanmasına lanet ederek göğsüne öpücük kondurdum "ben varken soykan hiçbirşeyden korkma" dedim...

Masal Uysal'dan

Kahvaltıda oturmuş yemek yiyorduk beşimizde çağrı ve arya çok dalgındı ve ilk defa aryanın gözünde korkuyu görüyordum ve bu hiç iyi değildi. Elifte sanırım anlamıştı bir çağrıya birde aryaya bakıyordu. "sorun ne" dedi elif en sonunda dayanamayarak "hıı" diye ikisi aynı anda cevaplamasıyla daha çok şüphelenmiştim "hakikaten hayırdır noluyor" dedi mertde dayanamayarak arya ilk çağrıya sonra bize baktı derin nefes aldı sanırım zorlanıyordu söylemekte ama bu kadar zorlanacak ne olabilir ki "üzgünüm çağrı ama söylemeliyiz artık" dedi arya neyden bahsediyorlardı cidden elif mert ve ben birbirimize baktık anlamıyorduk üçümüzde "haklısın" dedi çağrı kısık sesle ve kafasını eğdi "bakın bunu bizde sonradan öğrendik ama" dedi arya durdu zorlanıyordu sahi ne olmuştu da bu kadar zorlanıyordu. Arya çağrının elini tuttu güç alırcasına "çağrının beyninde tümör var" dedi arya hızlıca hepimiz şok gözlerle ikisine bakarken özellikle çağrıya ne diyeceğimi bilememiştim kırılma sesiyle hepimizin odak noktası orası olmuştu....

Elif Soykan'dan

Elimdeki bardağın kırılmasıyla hepsinin odak noktası orası olmuştu çağrı sulu gözlerle bakarken mert korkuyla bakıyordu "elif iyimisin" diye sordu mert telaşlı haliyle ama ben hayla çatık kaşlarla çağrıya bakıyordum "nasıl söylemezsin lan" diye bağırdım ilk defa sesimi birine yükseltiyordum özellikle de çağrıya ilk kez bir damla yaş aktı gözünden ama konuşamıyordu "elif sakin ol bunı nasıl diyecektik kolay değildi o gün hastaneye gittiğimizde öğrendik bizde söyliyecektik ama fırsatımız olmadı" dedi arya sakince sinirle ayağa kalkıp elimdeki cam kırıklarını umursamadan elimi masaya vurdum "ne demek ya fırsatımız olmadı" dedim sitemli bir şekilde arya da anında ayağa kalkıp sinirle üstüme geldi "bana sakın sesini yükseltme küçük hanım abin bugün ameliyat olacak ve sen ona bağırarak yanında olamazsın" dedi soğuk sesiyle yutkunup abime baktım gözlerim yanıyordu ve büyük ihtimalle birazdan ağlıyacaktım koşarak abime sarıldım "sende beni bırakma abi" dedim ağzımdan çıkan hıçkırığa engel olamadan ve ağlamaya başladım. benimle birlikte abimde ağlıyordu arya bizi ayırıp sinirle bakıyordu bize hatta gözlerinden ateş çıkıyordu resmen "ağlamayı kesin ve ona bişey olmasına izin vermicem asla şimdi hadi gidelim" dedi arya bağırarak hafifçe hepimiz kafamızı salladık abim elimi tuttu elime baktığımda camların içeri girdiğini gördüm abimin yanağını öpüp burukça gülümsedim "hastanede sargı yaptırırız" dedim şefkatli bir ses tonunda kafasını usulca sallayıp sarıldı ayrıldığımızda arya hemen çağrının koluna girdi ne yani benden demi kıskanıyordu yuh artık.......

GÖLGE (İmkansız Aşıklar ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin