19.Gelir Miyim?

384 20 6
                                    

Medya:

Murat

Deniz Tekin-Gelir Miyim?

***

Arya'nın Ağzından

Hayat bize bazen iki seçenek sunsa bile bazen korkarız. Seçtiğimiz gerçeklikte boğuluruz.

Yok oluruz.

Tükeniriz.

Babam insanların hep beni üzeceğini ama ne olursa olsun doğru bildiğimden şaşmamamı söylerdi.

Şuan farklı bir adamın yanında Pamir'i izlemem ne kadar babamın dediğine aykırıysa benim onu sevmemde beynime aykırıydı.

Elimdeki kaçıncı kadeh olduğunu bilmediğim içkiden büyük bir yudum aldım.

Çakır keyif olmuştum bile.Mavilerin deliciliğini sırtımda hissederken arkama dönmemek için çaba gösteriyordum.

Aslı denen o kızla gelmişti partiye.İçimi kaplayan kıskançlık ile kadehten bir yudum almak için kadehi kendime yaklaştırıyordum ki kadeh elimden kayıp yere düştü.

Etraftan bir sürü garson başıma toplanırken Murat endişeyle bana bakıyordu.

-Bir şeyin var mı Arya?Bak eğer-

Elimi onun dudağına koyup onu durdurdum. Bu kadar önemsenmeye alışkın değildim ben.

-Murat yok bir şeyim.İyiyim ben.

Bir süre dediğimin doğruluğunu tartışır gibi beni süzdü.

Sonunda dediğime inanmış olacak ki bakışlarını benden kaçırıp yeri temizleyen garsona çevirdi.

-Teşekkür ederiz.

Sanırım ilk defa böyle bir şeyle karşılaşan garson şaşkınlıkla Murat'a baktı.

-Ö-önemli değil efendim.Görevim.

Garsondan kadehi düşürdüğüm için özür diledikten sonra bakışlarımı aceleci bir tavırla arkamdaki Pamir'e değdirmeyi unutmamıştım.

Onunda bana baktığını görünce içimi kaplayan mutluluk Murat'ın elimi tutmasıyla kaybolup gitmişti.

-Kusura bakma seni buraya babamın saçma işleri için sürüklemiş oldum.

Murat'ın babası bir şirket sahibiydi.O da babasına temsilen bu davete katılmıştı.

Her ne kadar gelmek istemesem de Dolunay ve Asya gitmem için çok ısrar etmişlerdi.

Ki zaten yakışık olan benim Murat'la gelmem olurdu.Çünkü o benim hayatıma çoktan girmişti.

Belki de ona aşık olabilirdim.Kim bilir?

Ama hala aklıma iki haftadır uzak kaldığım maviler vardı.

Onu özlediğimi delicesine haykırmak isteyip içine atmak meğersem en kötü şeymiş.

Platonik yaşamak her şeye rağmen hiç benlik değildi.Ben böyle aşk acısı çekmek için fazla genç değil miydim?

Arka taraftan çalan slow şarkı beni iyice mayıştırırken uyumakla uyanık kalmak arasında gidip geliyordum.

Sanırım alkol etkisini iyice belli etmeye başlamıştı.Derin bir nefes aldım.

Kolumdaki soğuk elleri hissedince bakışlarım o tarafa döndü.

-Dans edelim mi ?

Murat'ın dediğine itiraz etmek için açtığım ağzım dans eden Aslı ve Pamir ikilisini görünce kapandı.

GELİNCİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin