Karar Senin

195 16 0
                                    

Selam ben geldim. Biliyorum biraz geç geldi ama doyasıya okuyacağınız bir bölüm getirdim sizlere. Bu arada gün geçtikçe büyümeye devam ediyoruz. Beni ve hikayemi desteklediğiniz için hepinize teşekkür ederim. İyi okumalar...

hanker11  ithaf ediyorum. Bu arada son birşey daha yorum gelmediği sürece yeni bölümler gelmiycek.

M' Kızım

Senin burda ne isin var?

M' Zeynep biraz konuşalım mı?

Benim seninle konuşucaktın bişeyimizde yok. Lütfen gider misin?

M' Bak sana birşeyler söyleyip gidicem.

Bugün olmaz lütfen daha sonra söyle ne söyliyceksen

M' Zeynep bak bana kızgınsın ama lütfen benden nefret etme olur mu kızım.

Neden senden nefret etmiyim ki. Sen beni yetimhaneye bırakıp gittin. O baban da sırf kimse duymasın diye beni aldı ve yanından hiç ayırmadı. Ama onunda tek amacı rezil olmamak mış. Ya ben mi öldürdüm annemi ya da abimi. Söylesene. Ya yeni doğan bir bebek nasıl öldüre bilir ki. Ama sen şunu unutma sen benim çocukluğumu öldürdün.

M' Biliyorum hiç yapmamam gerek birşey yaptım ve burda tek suçlu benim ama Zeynep o aralar kafayı yemek üzereydim.

Napmamı bekliyorsun. Baba diyip sarılmamı mı? Yapma bunu benden bekleme.

M' Peki ben şey pişman olduğumu bil diye geldim. Bunu söylediğime göre artık gidebilirim.

Dedi ve benim birşey dememi beklemeden gitti. Başta neler olduğunu idrak edemediğim için biraz durup daha sonra yerdeki telefonu alıp içeri geçtim. Daha kendime gelememişken telefonum çalmaya başladı.

K' Zeynep ne oldu? Neden telefonu kapattın.

Kerem ben şey.

K' Aşkım iyi misin?

Ben ne oldu anlamadım. Geldi buraya bişeyler dedi..

K' Kim geldi. Zeynep neler oluyor.

Babam geldi.

K' Zeynep ben hemen eve geliyorum.

Tamam.

Dedim ve telefonu kapatıp akşam için yaptığım hazırlıklara devam ettim. Yirmi dakika sonra kapı çalmaya başladı. Kapıyı açmamla Keremin bana sarılması bir oldu.

K' Zeynep iyi misin güzelim?

İyiyim sevgilim yok bişeyim. Hadi gel mutfağa da yemeği yapmaya devam edelim.

Diyip Keremin elinden tutarak mutfağa getirdim ve kalan yemekleri yapmaya başladık. Yarım saat sonra masa ve yemekler hazır oldu. Bizde Keremle odaya geçip üzerimizi giydik.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Anlatamadım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin