Când s-a întors am reușit sa o văd pe Meg destul de confuză.
Eu- Tuu,ce faci vacă? Spun zâmbind.
Meg- Respir aer. Spune dandu-si ochii peste cap.
Eu- Aha..Iar ai tras pe nas? Spun cu mâinile încrucișate la piept.
Meg- Vai,de unde ți-ai dat seama? Spune serioasă,eu făcând ochii mari.
Eu- Hă? Spun uimită de-a dreptul.
Meg- Glumeam tu,spune și începe sa râdă. Trebuia sa Îți vezi fata. Spune printre râsete.
Eu- Bună glumă. Spun cu zâmbetul larg,facand-o si pe ea sa zâmbească. Sa nu o mai faci. Spun serioasă.
Meg- Bi...ne.
Je- Atunci ce dracu ai pățit?
Meg- Mi-i s-a părut ca l-am văzut pe Jim. Spune și începe sa râdă.
Je- Pentru atâta tot era eu sa te rup în bătaie? Spun cu o sprânceană ridicată.
Meg- Mai bine hai la școală. Nu vreau sa te bat și după sa mă dai la protecția lu' copil.
Eu- Tu? Pe je? Never! Spun cu nasul pe sus trecând pe lângă ea.
Meg- Hai odată,curco. Spune și începe sa râdă.
În 10 minute am ajuns la școală. M-am dus în clasa alături de Meg care era sa cada de vreo 4 ori pana am ajuns. M-am pus în bancă și mă uitam în telefon.
Meg- Ți-ai făcut tema?
Eu- Am avut temă?
Meg- Da,la mate. Spune simplu,uitandu-se în caietul de mate,probabil ca sa verifice dacă a rezolvat fiecare exercițiu.
Eu- Avem mate azi?! Spun mai panicata ca niciodată.
Meg- Yeap. Spune fără sa se uite la mine.
Eu- Meg,ti-am mai spus ca ești cea mai drăguță persoana de pe pământ. Spun apropiindu-ma de ea.
Meg- Ia. Spune simplu și îmi întinde caietul cu tema.
Am început sa scriu,ca și cand,și ca și cum mai aveam puțin pana muream.
Scriam panicata,aproape rupând foaia din caiet.
Meg- Jo..Nu te uita în spate!
Bineînțeles ca m-am uitat în spate și l-am văzut pe Karl,fostul meu. Acum îmi doresc sa fi ascultat de Meg...
Karl- Iubito! *spune venind către mine*. Ce face prințesa mea? Aplecandu-se cu capul sa vada ce scriam.
Eu- Ce cauți tu aici? Spun pufnind pe nas.
Karl- Nu ți-a fost dor de mine? Spune apropiindu-se de mine ușor.
Eu- Nu! Repet,ce cauți aici? Spun cu ură în ochi.
Karl- M-am transferat la școala asta,dhă! Spune și gesticulează din mână.
Eu- Mă dar toți va transferați la școala asta? Spun ridicandu-ma în picioare.
Meg- E târziu sa Îți spun că s-a transferat și Jim? Spune din spatele meu.
M-am întors cu fața la Meg,fiind foarte confuză.
Eu- Pe el îl suport,dar pe ăsta *arătând către Karl* nu! Spun pufnind pe nas.
Karl- Haide iubito,nu fii rea. Spune și mă prinde de brațe strangandu-ma tare.
Eu- Ia mâinile de pe mine! Lasa-ma! Spun și îmi forțez brațele pentru a scăpa din strânsoarea mâinilor sale.
Jeff- I-ati mâinile de pe ea! Eram așa de bucuroasă sa îl văd pe Jeff. Într-un fel..țin la el..Chiar dacă mai are momentele sale de nesimțire.
Karl- Cine ești tu sa îmi spui asta? Începând sa râdă și sa mă strângă mai tare.
Eu- Au! Mi-am simțit ochii umezi,apoi o lacrima scurgandu-se pe obrazul meu.
Jeff- Un nesimțit care tine la ea. Și se uita la mine supărat.
Karl- Ți-i la ea hă? Și începe sa râdă tare. Mă băiete,știi ca ea nu tine la tine nu? Îți faci iluzii aiurea. Spune, acum strângând mai tare.
Eu- Au...Spun aproape în șoaptă.
Nu știam ce sa fac,eram panicata din cauza durerii. După mi-am amintit ce i-am făcut lui Jeff când s-a luat de mine. Și bineînțeles din reflex i-am dat un genunchi intre... (v-ati prins voi:)) )
Acesta cade pe jos,ducandu-si mâinile la locul lovit. Mamă da' ce reflexe bune am,baga-mi-as picioaca:))).
Stăteam și mă uitam în gol,cu mâinile înconjurate pe brațe.
Jeff- Jo,te doare,asa-i? Spune cu mila în ochi.
Nu idiotule,mă gâdilă,nu vezi ca mi-au dat lacrimile de la atâta râs,normal ca mă doare în morții mei (scuzați limbajul :)),asta a fost de la mine )
Eu- Aham...spun încet masandu-mi brațele.
Jeff nu apuca sa zică altceva,ca BANG,intra profa în clasa.
Ora a decurs destul de bine,eu ieșind doar o data la tablă. Mă bucuram ca nu m-a scos de mai multe ori,deoarece lene sa traiesc și sa gândesc.
Suna clopoțelul,profa iese din clasa,urmată de un copil care nu știu ce viața mea vroia sa îi spună.
Jeff- Arata-mi brațele. Spune încet.
Eu- O...k.
I-am arătat brațele,și il vad ducandu-si o mana la ochi,iar pe Meg punandu-si mana la gură.
Eu- Ce-i? Spun uitandu-ma mirată la ei.
Meg- Ești mai vânătă ca o vânătă învinețita. Spune uitandu-se la brațele mele.
Jeff- Haide la cabinet. Trebuie sa te vadă medicul. Spune intinzandu-si mâna către a mea.
Dar nu îi apuc mâna,ci îl iau în brațe,strangandu-l cât de tare pot chiar dacă mă dureau brațele. Îi simțeam bătăile inimii,îi simțeam parfumul care îmi invada nările. Mai devreme era încordat,gata pentru a da un pumn,dar acum își relaxă mușchii,luandu-ma la randul său în brațe. De ce am facut-o? Nu știu. De ce a facut-o? Nu știu. Dar știu ca îmi place momentul acesta și nu vreau sa se mai termine vreodată. Îl văd ca se da puțin în spate și mi-am dat seama după câteva momente ca ne uitam unul în ochii celuilalt. Ochii lui de un verde ca smaraldul în lumina soarelui mă priveau insistent.
Meg- Aham. Spune dregandu-si glasul.
Mergem?
Eu&Jeff- Da.
Am ajuns în cabinetul doctorului,care mi-a examinat în detaliu brațele,apoi mi-a dat o cremă pe care sa o aplic dimineață și seara. Pe lângă asta mi-a spus sa nu ridic nimic greu. Brațele mele trebuie sa se relaxeze.
Mergeam pe hol alături de Jeff și Meg.
Jeff- Auzi,Jo,știu ca e un moment cam nepotrivit..Dar...Ai vrea sa ieși cu mine?
Wohoo băiatu'.Chiar nu e momentul potrivit,noo,acuma ce fac? Accept sau nu?
Eu-....Helău,ce faceți? Îmi pare rău că nu am postat de 4 zile,ar nu am avut dispoziția necesară,sper sa mă înțelegeți:)).
Sunteți 85 de oamenii minunați,care va pierdeți vremea citind cartea mea retardata:)).
Va iubeeeesc pe toți!❤❤❤
Mulțam ca citești :)).
Eu m-am dus.
Phaa🙉💜
CITEȘTI
JOSEPHINE
RomanceEa- O fată cuminte,ascultătoare,învăta mereu și are note foarte bune El- Bad Boy-ul școlii, fumează, bea,chiulește Dar,când se intalnesc,se schimbă. Ea nu mai asculta de nimeni, nu mai e cuminte,nu mai invata mereu cum o facea inainte. El se lupta...