11.rész (Bonyolult éjszaka)

189 17 0
                                    


Az nap....

/SooHae szemszög/

Már órák óta csak az utcákat jártuk fogalmam sem volt hogy hova akar menni TaeHoo de nem is nagyon érdekel a felhők felett éreztem magam sosem fogta még meg a kezemet főleg nem a nyílt utcán ahol mindenki lát minket az épületek ablakaiban láttam magunkat és úgy néztünk ki mit egy szerelemes pár kicsit el mosolyodtam amire TaeHoo kérdően nézett rám én zavartam meg ráztam a fejem és lehajtott fejjel próbáltam nem leégetni magam.

Igazából már az zavaros hogy totálisan bele zúgtak egy nálam 10 évvel fiatalabb fiúba lassan 30 éves leszek és csak egy férfi volt az életemben. Tulajdon képen azon a napon találkoztam SeHwa-val és TaeHoo-val amikor azzal a szerencsétlen HoBin - nel véget ért minden.

/2 évvel ezelőtt/

- Egy jegeskávét.
- Rendben. - mosolyogva néztem a lányra aki kérte a kávét.

A lány megvető pillantással indult el az egyik szabad asztal felé de nem foglalkoztam vele sok vendég van aki ugyan ilyen pillantásokkal illet.Miközben csináltam a kávét rá pillantottam az órámra. Akaratlanul elmosolyodtam hiszen ma randim van HoBin-el akivel még a középiskola második évében jöttem össze. Azt hiszem ma lesz a napja annak hogy végre meg kéri a kezemet ezért fel voltam villanyozva minden ismerősömnek el mondtam a lehetséges hírt.

Amikor elkészültem a kávéval ki vittem a lánynak az asztalához le raktam az asztalra a telefonja mellé amikor hirtelen meg akadt a telefonja háttérképen a szemem.
A képen a lány volt HoBin -el együtt.

(Ez....lehetetlen..)

Nem tudtam meg mozdulni.

- Omo~! Véletlenül elfelejtettem le zárolni a telefonom. - kuncogva szólalt meg a lány miközben felemelte a telefont.
- Te meg ki a fene vagy? - szólaltam meg halkan.
- Omo..omo! Hölgyem nem kellene ilyen hangnemben beszélnie a vendégekkel. - kortyolt bele a kávéba.
- Azt kérdeztem hogy ki a fene vagy!! - csaptam egy nagyot az asztalra amitől meg inogott a keze és magára öntötte a kávét.
- ÁÁÁ!!!! - ugrott fel hirtelen az asztaltól. - Megörültél! - kiáltott rám.

Könnybe lábadt a szemem és ekkor jött a még nagyobb ütés.

Mindenki szeme láttára az össze alkalmazottam előtt meg aláztak. Abban a pillanatban amikor a lány emelte volna a kezét hogy le keverjen nekem egyet én el kaptam a kezét és erősen meg szorítottam de minden erőm elszállt amikor az a seggfej a segítségére sietett.

/ Napjainkban/

Persze ezek után szakítottam vele. Életem legrosszabb és egyben a legjobb napja volt szakítottam a középiskolás szerelmemmel majd találkoztam SeHwa -al.

- Noona. - Zökkentett ki TaeHo a gondolkodásomból.
- Igen? - néztem rá kikerekedett szemekkel.

- Várj meg itt csak 1 perc. - és ott is hagyott az utcán egyedül.

Akkor néztem körbe hogy hol is vagyunk.

(Hol vagyunk?)

Meg néztem hogy TaeHo hova is ment be és akkor döbbentem le hogy egy női ruha üzletbe mentbe.

(Miért vagyunk itt?)

- Noona! Gyere! - kiabált ki nekem az üzletből izgatottan.
- TaeHo miért vagyunk itt? - tettem fel a kérdést miközben sietve lépkedtem felé.
- Szóval valami nőies és szexi kellene. Meg oldható? - mit sem foglalkozva a kérdésemmel tovább beszélt a lánnyal aki megállás nélkül csak méregetett a szemeivel.
- Meg teszünk mindent. - vett egy nagy levegőt és oda hívott még két lányt akik be vittek a öltöző fülképbe.

Save Me (Hoseok/JHope/Ff.)BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now