You Again - 36

1.7K 76 8
                                    

Hoofdstuk 36

Pov. Louise

Het is vroeg in de ochtend als ik mijn keuken binnen loop. Nate en Xavier zijn de enigen in de keuken te ontbijten.

'Goedemorgen.' Glimlach ik.

'Morgen.' Nate propt de laatste restjes van zijn boterham in zijn mond. Xavier drinkt een glas druivensap met een rietje. Ik ga tegenover Nate zitten aan de keukeneiland.

'Hoi.' Xavier zwaait uitbundig met zijn armen.

'Jij bent goed gehumeurd om half 8 in de ochtend.' Concludeert Nate fronsend. Nate daarintegen zit halfslaperig op de barkruk aan de keukeneiland van marmer.

'Wat is er gebeurd? Heb je Lucy's kleding in brand gestoken?' Lacht Nate.

'Nee.' Zucht ik blij. 'Heb je met Aiden gezoend?'

'Hoe weet je dat?' Vuur ik op Nate af. Nate grinnikt en pakt een appel uit de schaal. 'Ik zei maar wat.' Grijnst hij.

'O my god.' Ik verberg mijn hoofd in mijn armen. Zijn mijn wangen rood? Ja. Durf ik in Nate aan te kijken? Niet bepaald.

'Yo Aiden.' Hoor ik Nate de persoon groeten. Dit klinkt niet goed.

Ja Nate gaat mij ermee chanteren. 'Hey.'

'Je bent verliefd op mijn nichtje Allison niet waar?' Begint Nate met zijn belachelijke ondervraging. Ik kijk voorzichtig op.

'Ja.'

'Je weet als je haar ooit pijn gaat doen dat je wat alpha's achter je aan krijgt? Onze familie zit vol met alpha's en luna's.'

Aiden knikt voorzichtig.

'Ja als je tante Allison pijn doet gooi ik een muffin naar jou!' Bemoeit Xavier met het gesprek.

'Ik ga haar geen pijn doen. Ik houd van haar.'

'Drie jaar geleden had je anders haar wel pijn gedaan naar mijn zeggen en waarnemingen.' Nate vouwt zijn armen over elkaar.

Waarom gedraagt Nate zich als een vader? Ik heb geen behoefte aan een overbezorgde neef.

'Ik ga haar nu echt geen pijn doen. Ze is alles voor mij.' Zegt Aiden waardoor ik moet blozen. Hij plant een kus op mijn wang.

'Ieuw.' Xavier trekt een vies gezicht.

'Xavier moet jij ook een kusje?' Plaagt Nate Xavier. Xavier pakt zijn muffin van zijn bord. 'Kan je mij helpen?' Vraagt hij aan Aiden. Aiden tilt hem voorzichtig uit de kinderstoel en laat hem weer los als hij op 2 voeten weer op de grond staat.

'Wil je zo graag een kusje van je beste oom ter wereld?' Grijnst Nate. 'Nooit!' Xavier rent zo snel mogelijk de grote keuken uit met een muffin in zijn handen.

Nate rent Xavier achterna als hij na een half minuut niet meer terug keert. 'Geen rare dingen uitspoken zolang ik weg blijf.' Roept Nate vlug als hij achter de muur verdwijnt.

-

Pov. Nate

Stevig houd ik de hand van Xavier vast. 'Oom, ik wil geen kusje van jou.' Jammert Xavier terwijl hij zijn muffin eet.

Grinnikend til ik Xavier voorzichtig op. 'Ik wil mijn knuffel.' 'Waar ligt hij Xavier?' 'In de woonkamer.'

'Wij gaan je knuffel halen nadat je je limonade heb opgedronken.'

The Missing Wolf [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu