Günlerden 1 Nisan

1.4K 84 20
                                    

Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. :) Eleştiri olarakta tabi ki:) Kısa yazmama gelirsek. Uzatamıyorum. Öyle kalıyor :D Neyse iyi okumalar.. Şimdiden teşekkür ederim hepinize:)))

Kerem daha çok

‘Evimin kadını , çocuklarımın anası olacaksın’’ dermiş gibiydi.

Babama baktığımda Rıza baba mod:on durumundan çıkmıştı. Cihan baba mod:on du şuanda. Olacaklardan habersiz öylece baktım.

-‘Çek o elini. Çık şu evden’ dedi babam iyice sesini yükselterek.. Biz Keremle yine b*ka bastık yine b*ka bastık. Hayır yani arkadaşım anladım sen kaslısın , yakışıklısın , özgüvenlisin burdan anlaşıldığı üzere baya da bir cesaretin varda bekle az kardeşim. Bir okul bitsin bir bakalım iyice bir tanıyalım birbirimizi. Olmadı bak böyle. Cıkcık hiç sana yakıştı mı?

-‘Ben sadece ne kadar ciddi olduğumu söylemek istemiştim’.

-‘Anladık ciddisin..Bu kadarı yeter babasının gözü önünde evlenme teklifi de neymiş ! Zeynep bana ilacımı getir. Bak başıma ağrı girdi sayende Kerem misin nesin gidiyorsan git..’

-‘Gidiyorum efendim. Ama eğer tanımak isterseni..’

-‘He he hadi..’..

-‘Al babacım ilaçların’ dedim ve Keremin evden çıkışını izledim. Ve kapı ‘pat’. Heralde babamın yanında ‘paaat’ diye kapatacak hali yoktu.

-‘Biz seni oku diye gönderelim.. Annen zaten bir şeyleri belli ediyordu. Böyle mi yapacaktın Zeynep..’

-‘Baba her şeyi yanlış anladın’ dedim.. Açıkçası hiçbir şeyi yanlış anlamadı ama neyse. Zaten şimdi ‘‘bir şeyi yanlış anlamadım’’ diye geçiştirir.

-‘Neymiş yanlış anladığım?’ dedi.. Ben geçiştircek diye beklerken adam bana neler diyor ya.. Fesuphanallah!

-‘Bak baba aslı şöyle. Keremin ailesinin durumları iyi ama o çalışmak istemiş ve postacı olarak işe başlamış. Bizim burada yani anlayacağın üzere. Hatta ilk gün kavga falan ettik. Ben dedim kendi kendime babandan başka erkek olamaz hayatında diye. Zaten o yüzden böyle erkeklerden de uzak durdum Babacığım. Sırf siz üzülmeyin diye’

Ben oyuncu olmalıymışım.. Harcanıyorum yeminlen.

-‘Eee?’ dedi .. Üzülmüşe benziyordu.

-‘Sonra Tuğçelere gittiğimde o da orada faturaları veriyordu. Yine atıştık. Böyle böyle .. Öğrendim aynı okuldaymışız. Sonra beni sevmiş’ dedim başımı eğerek.. Cevap vermedi kafamı kaldırdım ve kaşını kaldırarak devam etmemi söyledi. Söyledi heralde. Ben öyle anladım.

-‘İşte bana söyleyince aklım karıştı. Ama bir kız vardı Keremin peşini bırakmıyordu. Hatta Kereme falan yaklaşırsam babasına söyleyeceğini.. Bu arada babası mafya babacığım…’’

Gözlerindeki benim için olan tedirginlik belli olmuştu. Ah babam.. Kıyamaz da bana.

-‘Kerem beni korumak için o kızla sevgili oldu. Ama bende ona’

 Bunları söylerken kafamı eğmiştim..

-‘Aşık olduğumu anladığımda söyledim.. ve Kerem  Yeşimin yani Keremi seven kızın babasının gözünü korkutturmuş birilerine. O kızda babasıda buradan kaçtılar. Kerem hep beni korudu baba. O bana hiçbir zarar vermedi, vermezde’.  Dedim.

-‘Bir tanışalım o zaman ‘.. dedi babam..

-‘Ne! Gerçekten mi? ‘

-‘Evet… Hadi ben acıktım bana bir yumurta kırda yiyeyim’dedi ..

Bak Postacı Geliyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin