Merhaba,Ben Aşk ve Değişim

205 5 1
                                    

1. BÖLÜM
 
      Geçen yıldı.Yeni bir konsol ve yeni bir kız arkadaş için can atıyordum.İlk hedefim konsoldu Para kazanmak için birkaç işi denedim.Kuaförde çalıştım,aşağıdaki Hamza abi de.Günlük kazanca göre değişiyordu verdiği ücret ama en az 10-15 alıyordum Hamza abiden .Günlerim havlu asarak,çay içerek,dama oynayarak geçiyordu.3 hafta çalıştıktan sonra paramı aldım ve dedim ki “Hamza abi ben gidiyorum eyvallah”.Ardından markette ve mağazalarda çalıtşım.Tabi ki burada kız arkadaşta baktım ama en az 25 yaşındaydılar.Bende kız arkadaşı 2.plana attım.Gerekli parayı kazandığımda yeni oyun konsolumu aldım.Sırada yeni bir kız arkadaş vardı.Facebooktan kız baktım biraz uğraştım ama kız düşmedi.Babam 2 gün sonra müjdeyi verdi”Lan çakal haftaya tatile gidiyoruz”

Belki orda kız bulurum ümidiyle hayaller kurmaya başladım.Son 2 gün kala kendime çeki düzen verdim uzayan sakallarıma bir şekil verdim.Saçlarımda da bi tarz edindim.Bavulumu hazırladım ve ertesi gün yola çıktık.Yol boyu uyudum.Biraz da ekmek arası yedim benzinlikte işedim.Mersin’e geldiğimizde hava çok sıcaktı.Hemen gözlerimi açıp kızları kesmeye başladım.Odaya çıktık yerleştik ve ben hemen yattım.Oda çok küçük değildi Güzeldi bir televizyon,küçük bir buzdolobı ve çift kişilik bir yatak ve birde açılınca 2 kişinin yatabileceği kanepe vardı.Ertesi gün ava başlamıştım.İlk yerim havuz kenarıydı.Çok dolgun kızlar vardı yaşları önemli değildi ben zaten olduğumdan büyük gösteriyordum.Göğüsleri inanılmaz hatunlar vardı.

Günler geçiyor ereksiyonda tavan yapan ben,hala bir kız bulamıyordum mekan değiştirmem bile işe yaramıştı.Açık büfe de bile yakınlaşamadım o hatunlara.En fazla animasyoncu Natalya ile kucağıma aldığımfotoğrafım vardı.Gitmemize 1 hafta kalmıştı ve ben yavaş yavaş ümidimi yitirmiştim.Tatilin 2.haftası,Mersin’i keşfetmek için merkeze indim.Burger King’i gördüm ve “kapitalistlere para kazandırayım”dedim.Ora da çok güzel bir kızla karşılaştım.Kızıl saçlıydı ve dalgalıydı saçları.Kızıllara karşı olan zaafım o anda iyice pekişti yaş olarak 18 görünüyordu kendimden büyüklerle birlikte olmayı seviyordum küçük göstermiyordum çünkü.Kendime olan güvenin ve ereksiyonun da verdiği coşkuyla yanına gittim.”Aç mısın” dedim ve bir menü ısmarladım.Kıza içim ısınmıştı.Aramızda şöyle bir diyalog geçti;

-Deniz ben senden çok hoşlandım.
-Erken değil mi biraz Ulaş ?
-Hayır bence geçiyo bile
-Çok hızlısın hoşuma gitti bu huyun
-Ben her yerde hızlıyım
-Bişey diye bilir miyim ?

-Evet Deniz ?
-Senden hoşlandım ama kadınlara sex objesi olarak baktığını düşünmeye başladım.
-Yemeğini bitirdin mi ?
-Bir önemi var mı ?
-Hadi kaldığım odaya gidelim
-Neden ?
-Sana kendimi kanıtlicam
-Nasıl ?
-Makarnalara çok güzel soslar yaparım
-Gerçekten mi ? O zaman bu zımbırtıyı boş verelim
-Hadi kalkalım.
-Tamam.

  Makarnalara sos yaptığım yalandı sosunu geçtim ben daha yumurta kıramazdım.Bir yerde kadınların yemek yapan erkeklerden hoşlandığını okumuştum.İlk defa okuduğuma bu kadar sevinmiştim.Bitirdiğim tek kitap “Grinin elli tonu”ydu.O da “konulu”olduğu için.Deniz’le sex ten başka bir şey düşünemezdim.Düzenli ilişki değil,düzenli sex arıyordum ama Deniz daha doğrusu kızların geneli düzenli bir ilişki,romantik bir sevgili arıyordu.Bütün bu özelliklere sahip olanlarada 1-2 yıl içinde verdiklerini okudum bir forumda.Tatilden önce çok araştırma yapmıştım bu konu ile ilgili.Erken boşalma,anal,oral hepsine çok iyi çalışmıştım.Dersime ilk defa çalışmıştım.Yolda Deniz’in giydiği açık yaka blüzün içinden tam istediğim ve bana yetecek kıvamda olan göğüslerine bakıyordum.2 saniye bakıp gözlerimi kaçırıyordum.O kadar güzellerdi ki neredeyse “makarnaya sos”yalanıyla götürdüğümü unutmuştum.”Ta ki nasıl bi sos yapıcaksın” diye sorana kadar o anda annemin genelde marketten aldırdıklarını saymaya başladım.”Tonbalıklı,mayonezli,kaşarlı bir sos nasıl ya da neyle yapıldığıdan çok tadı önemli değil mi ?”diyerek kendi çapımda felsefik bir cevap vermiştim.”Haklısın”diyip koluma girmişti.Kafamda ilk adımı bitirmiştim ve daha yolun yarısına bile gelmemiştik.”Aferin Ulaş hedefe bir adım daha yaklaştın”diye avutuyordum kendimi.Yolun yarsına geldiğimizde kendimi bile tanıyamadım.İnanılmaz bir iltifat makinesine dönüşmüştüm.Art arta sıralıyor,Deniz’i kendime iyice bağlıyordum.”Seni seviyorum” dememle elimi tutup öpmesi bir oldu.Biraz utanmıştı ben ise şaşkınlık içinde,coşku patlaması yaşıyordum.Yüzümde cool bir görüntü vardı ama içimde ki kişi inanılmaz bir mutluluk inanılmaz bir keyif içindeydi.Deniz’i kendime iyice bağlamak için döndüm ve dedim ki “burda inip sahil kenarından yürüyelim mi ?”O anda Deniz’in ve kızların genelinin kafasında ki erkeği çizmiştim.Deniz,gözleri parlayarak kabul etti.İndik ve yürümeye başladık.Saat 17:00’dı babamı arayıp ne yaptıklarını sordum,hazırlanmaya başladıklarını söyledi.O anda herşey yolunda gidiyordu.Deniz’e bir dondurma bir de balon almıştım iyice bağlanmıştı bana.Eski sevgililerimi sordu 2-3 tanesini anlattım ve konuyu öpüşmeden sevişmeye getirdi.Ben ona iştahla bakarken o dondurmasını manalı manalı yalıyordu.Saat 18:00’dı otele yaklaşmıştık.Babamları aradım yeni çıktıklarını söyledi bende biraz hızlı yürüyelim dedim Deniz’e.Otel odasına geldik.Oda servisinden makarna istedim ve sos yapıyomuş gibi davrandım o anda arkamdan sarıldı.Ve aletimi avuçladı boynumdan öptü.O anda             “belki rol yapıyodur” dedim ve sosu karıştırıyormuş gibi yapmaya devam ettim.Hava katsın diye önlük takmıştım.Önlüğümün ipini çözdü ve önlüğü sırtımdan hızlıca çekti aldı.Arkamı döndüm.Dudağına bir buse kondurdum.Tişörtümü çıkardı.Göbeğimi ve üstünü yalamaya başladı bende onu yavaş yavaş soymaya başladım.Pantolonumu çıkardı.Erkekliğimi avuçladı ve “Iıımmmm” diye boxer imi indirdi.Ve yavaşça okşamaya başladı.”İlk defa yapıcam “dedi.Ve o anda bakira olduğu için inanılmaz sevindim ona sahip olan ilk kişi olacaktım.Üstünde ki blüzü çok kolay bir şekilde çekip çıkardım.Ardından yalamaya başladı.İnanılmaz zevk alıyordum o anda hiçbir şey düşünemiyordum.Ardından onu bacaklarından tutup yatağa fırlattım ve boğazına kadar soktum.”oooouuuuuuvvv” diye bir ses çıkardı.”Hoşuna gitti mi “diye sordum .”Evet” dedi zevkle.”Bir daha yap”dedi ve bir daha yaptım.Ardından bacaklarını ayırıp külodunu çıkardım ve bakiresine çok yavaş yaklaştım onu okşadım.Ve vajinasını yalamaya başladım.Elleriyle kafama bastırdı.Daha fazla istiyordu.”Hadiiii” diye bağırdı.Daha sert dil darbeleriyle yalamaya başladım.Çok iyi ıslanmıştı ve bakireliğini aldım.Daha önceden çalıştığımı söyledim,okuyarak tabii.Yaklaşık 30-45 dakikalık bir sexin ardından çıplak bir şekilde sarılarak yattık.”Bana bak” dedi.Baktım.”Gerçekten bak,gözlerimin içine başka hiçbir şey görmeyecek şekilde bak”dedi.”Beni gerçekten seviyor musun ? “ dedi.Biraz rol yapan gözlerle “evet”dedim.Ağlamaya başladı,kafasını göğsüme koyarak.Ne yapacağımı bilmiyordum.İlk defa bir kız göğüsümde ağlıyordu.Göğüsü geçtim omzumda dahi kız ağlamamıştı.Romantik biri değildim.Sadece çok iyi rol yapıyordum.En azından onu öğrenmiştim.”Ağlama aşkım artık seninleyim hep seninle olucam” dedim.Nereden geldi bu cümle bilimyorum ama ağzımdan çıkıverdi ve söylerken bir ilki yaşadım.İlk defa duygulandım.Benim kadar odun biri nasıl oldu da böyle oldu anlamadım.Ama hoşuma gitti galiba ilk defa adam akıllı bir düzenli ilişkiye adım atmıştım.Yani öyle görünüyordu en azından biraz mutlu ve ilklerimden birini daha yaşamıştım.

Merhaba,Ben Aşk ve DeğişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin