UFAKLIK

279 10 1
                                    

Annem ve babam boşanmıştı. Annemle beraber teyzemin yanında kalımaya başladık. Aslında babamı pek sevmezdim. Bu yüzden çok üzülmedim. Beni üzen annemin onca sene ona nasıl katlandığını düşünmekti. Bu beni gerçekten mahfediyodu. Yaşadıklarımı düşününce bile gözlerim doluyo. Ben çok güçlüydüm kendime güvenirdim. Artık kendimi o kadar güçlü hissetmiyorum.Annem zor zamanlar atlattı bu yüzden elimden gelidğince yanında olmaya çalışıyorum.İstemesemde kavga ediyoruz. Her neyse.. Okulda ilk günüm ve kimseyi tanımıyorum. Sınıfımı falan öğrendikten sonra kantine gittim. Çikolatalı süt ve birşeyler aldım. Oturdum çikolatalı sütümü yudumladım. Sınıfa çıktım. Tahtanın önünde durup boş bir sıra aradım ve gittim oturdum. Hoca gelince sınıfla tanıştım ve derse başladık.Tenefüste yanıma bir kız geldi. Adı Esra'ymış.İyi birine benziyordu.Tnıştıktan sonra beraber kantine gittik. Biraz oturup sınıfa çıktık. Son ders sıkıcıydı. Esra'yla kapıya kadar yürüdük. Annem beni almaya gelmişti. Buraya yeni taşındığımız için peki bilmiyorumdum. Koca İstanbuul.. Daha önceden Ankara'da yaşıyorduk. Annem okulun kapısının önünde durdu ve eliyle gel diye işaret etti.Bende bir dakika diye işaret ederek Esra'ya döndüm. 

- Annem geldi benim gitmem lazım 

- Bu gün birşeyler yapalım mı ? diye sordu.

- Anneme sormam lazım ben seni ararım dedim ve koşarak araba ya gittim.

Arabaya bindim ve annemi öptüm 

- o kimdi ? diye sordu . 

- Esra bizim sınıftan bu seneki ilk arkadaşım. dedim.

Annemde tamam şeklinde kafasını salladı ve eve doğru ilerledik.Eve gittiğimizde teyzem pasta börek falan yapmış bizi bekliyordu. Odama çıkıp giyindikten sonra aşağıya indim.

- Hoşgeldin. dedi teyzem.Öptüm ve yerime oturdum.Yemeğimi bitirirken ;

-Esra bu gün birşeyler yapalım dedi biraz dolaşmak istiyoruz.izin verirseniz. dedim.

-Buraları bilmiyorsun Beren kaybolursun olmaz dedi annem. 

- Anne beni eve bırakıcak evden uzaklaşmicaz söz dedim. Bİr sürü dil döktüm yalvardm en sonunda izni kopardım. Annemi ve teyzemi öptüm ve koşarak odama çıkıp Esra'yı aradım.

- Alo Esra ? İşin var mı ?

- Evet hayır yani annen izin mi verdi ?

- Evet ama evden çok uzaklaşmadan 

- Adresi mesaj at hemen geliyorum. dedi ve heyecanla telefonu kapattı.Adresi mesaj attım ve bir süre sonra kapı çaldı.Annem kapıyı açtı.Aşağıya indiğimde annem ve Esra sohbet ediyor teyzem de beni çağırmak için ayaklanmıştı sanırım. Biraz annemin yanında oturduktan sonra Esra'ya hadi diye işaret ettim.Biraz hava alıp rahatlamam gerekiyordu.

-Gidelim mi ? dedim.

-Evet artık kalkalım ben Beren'i eve bırakırım.Tanıştığımıza memnun oldum.dedi.

-Bende memnun oldum Esra.Dikkatli olun. dedi annem .

Teyzem ortalarda yoktu annemi öptüm ve çıktık.

- Oh be sonunda. dedim.

Derin bir nefes alıp .Esra güldü ve sahile doğru yürüdük.Esra okuldaki dedikoduları anlattı uzun bir süre dertleştik.Hava kararmıştı.

-Annem arar birazdan dedim ve telefonum çaldı.Esra telefonuma bakıp güldü.

-Efendim anne.

- Gelmiyor musunuz kızım geç oldu ?

-Geliyoruz. dedim ve telefonu kapattım.

Esra beni eve kadar bıraktı ve gitti.Eve gittiğimde ikiside televizyon izliyolardı.Bende selam verip odama çıktım.Esra'ya gidince mesaj at demiştim.Mesaj atmış ama görmedim.Uyumuşum.Sabah kalktığımda giyinip okula gittim.Küçük bir not yazıp yatağımın üstüne bıraktım.Okulun bahçesine girdim yürürken hızla bir araba geldi ve koluma çarptı telefonum yere düştü ve paramparça oldu.

-Kenardan gitsene ufaklık! diye bir ses geldi.Kolum acımıştı.

-Biraz daha yavaş gitsene! diye bağırdım.

-Yapabileceğim bir şey var mı ? diye sordu

-Bir daha araba kullanma. dedim ve sınıfa çıktım.

Esra çoktan gelmişti.Mesajına cevap vermediğim için merak etmişti.Sınıfa gelen herkes bana bakıyordu. Esra'ya dönüp ; 

- Niye herkes bana bakıyo ?? dedim.

Esra da merak etmiş olmalı ki gitti birine sordu.Esra yanıma geldi ve şaşkın bir yüzle : 

-Kızım sen ne yaptın ? dedi.

arkadaşlar daha yeniyim bu yüzden beğenmezseniz yorum yapabilirsiniz ona göre düzenlemeleri yapıcam votelerinizi bekliyorum :))

UFAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin