15.Nemocný Štěpán

322 14 0
                                    

Vstala jsem v deset a šla dolů. Pavel už nespal tak jsem si šla dát snídani. Po ranním pokecu jsem šla pro Štěpána. Klepala jsem a pak mi řekl,, Dále "tak jsem vešla, ale Štěpán nevypadal moc dobře,, Je ti dobře?"zeptala jsem se ,, Jo jsem v pohodě" řekl a chtěl jít pro oblečení, ale já si nedala říct a šla jsem pro teploměr. Vratila jsem se i s teploměrem a změřila jsem teplotu. Měl 42:-( tak jsem ho poslala aby si lehnul naštěstí mi neodporoval tak se svlékl a šel si lehnout do postele(spíš na gauč) . Já mu šla udělat čaj aspoň teď se mi ta zdrávka hodí, i když jsem od ní odešla.
#Radkův pohled #
S Pavlem a Klárou jsme se dívali na televizi, zatímco Gabča dělá čaj a připravovala podklad a pak odešla nahoru. Šel jsem za ní a ona mi řekla, že je Štěpán nemocný tak jsem to řekl i ostatním. Měli stejnou reakci jako já vždyť nebyl venku jak může být nemocný, ale možný je všechno(vlastně byli oba mokří) . Tak jsme šli všichni za ním, ale Gabča nás poslala pryč, prý si musí odpočinout .
#Štepánův pohled#
Lehce mě bolela hlava. Jsem rád, že se o mně Gabča stará to bych do ní neřekl, ale nemůžu natáčet. To bude nuda, co teď? jsem si řekl pro sebe. Gabča už chtěla,jít, ale já ji zastavil aby tu na chvíli zůstala, že chci mít společnost. Gabča souhlasila a bylo to docela fajn, i když jsem cítil tu horečku. Čaj jsem v klidu vypil a usl, i když jsem nebyl až tak moc unavený,, Dobrou " pošeptala mi do ucha a cítil jsem její ruku jak mě hladí po vlasech.
#Pavlův pohled#
Myslím si, že Radek už si někoho našel. Měl bych asi taky hledat, ale mám do třiceti čas. Gabča se vrátila a má prý nápad tak mi řekla ať jdu s ní . Vytáhla mě ven, prý zajdem na Václavák nebo někam na jídlo to bude výlet. Vzala i batoh,, Na co to máš? "jsem ji přerušil,, Tak si sedni a uvidíš" řekla a začala se u toho smát,, Tak ukaž" řekl jsem netrpělivě,,Koukej co tu pro tebe mám"odpověděla a zároveň vytáhla brusle,, Wow! "řekl udiveně,, A kde máš ty?zeptal jsem se a měl jsem už na sobě brusle.,, nemám" řekla a jak se na mě divala tak věděla co mám na mysli ,, Tak to musíme napravit " řekl jsem a vzala ještě jeden batoh na její brusle, které jí koupím . V obchodě si vybrala in line brusle, protože je prý je už od malička.Já ji dál prachy na brusle, i když nechtěla abych ji kupoval.Čekal jsem venku a jak měla vybráno tak si je obouvala, ale chtěla si to rozmyslet a řekla ,, Ale co když si na tom rozbiju držku ",, Prosím když to zvládnu a to ani moc nebruslím tak ty taky" jak jsem tohle řekl tak si je rychle obula a můžem vyrazit. Jeli jsme přes park a tam jsem málem dal s Gabčou držkopad. Tohle jsme oba nečekali a tak jsme se rozhodli, že si zajdem na oběd . Projížděli jsme se kolem Václaváku a tam jsme našli nějaký fastfood(žadný mekáč). Tam jsme si objednali Chinu a hranolky. Bavili jsme úplně o všem sice ji zarazila otázka proč si vybrala servírku tak mi jen odpověděla, že to je na dlouhé povídání tak jsem to neřešil a přišla řeč o Štepanovi a o mém životě. Byli jsme tam do 14:00. Tak jsme odešli a Gabča vzala jídlo pro Štepu. Ukázala místo kde se s Klárou potkali a tam vždycky chodí, protože tam není moc lidi. Byl tam takový zvláštní most, kdyby jste skočili tak by to nedopadlo dobře, to je jako skočit z niagarských vodopádů v sudu. Vrátili jsme se domů a Radek neměl asi čas nás pozdravit.
#Můj pohled#
Radek se fakt líbal s Klárou. S Pavlem jsem si sundala brusle a pak odnesla jídlo Štepanovi. Nechtěla jsem ho budit, ale jak jsem chtěla jít tak jsem zavřela dveře a pak se na něho ještě jednou podívat,, To je Čina? "já ho asi vzbudila,, Jo je" řekla jsem a podala mu jídlo. On mi poděkoval a já mu šla udělat čaj a dát nový podklad. V kuchyni byly poslední dva pytlíky čaje snad to bude stačit, když tak koupím. Pavel byl v obýváku a Radek někam zmizel s Klárou. Pavla jsem rychle objala až moc silně a poděkovala,, Nemáš zač a můžeš pustit "jak to řekl tak jsem ho rychle pustila, protože mám k Herdynovi respekt(hlavně na Twichi:D). Pavel měl nápad, že si pustíme film a chtěl zajít pro Štěpána,, Ale Štěpán spí" řekla jsem náhlas,, ne"řekl Štěpán a sedl si k nám. Ne, žeby mi to vadilo, ale šla jsem pro jistotu pro teploměr. Jak mě viděl tak mě zastavil,, je mi líp"tak jsem mu sáhla na čelo a už je to lepší takže zítra už bude zdravý. Společně jsme vybrali film Terminátor, protože to je asi jediné na čem jsme se dohodli.Film jsem si moc nepamatovala,ale nás to bavilo a dívali jsme se i na 2 a já asi v půlce usla.
Je tu další díl a kdybych psala jména youtuberů místo jejich křesních jmen tak je to u takový zvyk a to je za vše tak zatím ;-)

Přátelství nebo vysněná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat