Doi

5.6K 244 43
                                    

      Seara s-a lăsat in New Orleans şi Zoe Accola a ieşit afară pentru a face o plimbare nocturnă. Dar ceea ce nu ştia Zoe este că oameni nu prea ies afară seara din cauza nenumăratelor legende şi zvonurile care spun că cine a ieşit seara pe afară nu s-a mai întors viu acasă. Uni spun că de vină sunt vampiri sau vârcolaci, iar alții spun că este vina unui mercenar .

      Dar Zoe nu crede in aceste chesti şi se plimba cu caştile in urechi ascultand melodia 'Beliver' de la Imagine Dragons. A ajuns in parc şi s-a asezat pe o bancă. Se simțea urmărită, dar când se uita prin parc, vede că este gol, deci nimeni nu are cum s-o urmărească .

       Când să iasa din parc, cineva o prinde de mana si cu o viteza supra-omenească a ajuns in spatele unui bloc .

-  Cine eşti şi ce vrei de la mine?intreabă plângând străinul pe care nu îl vede din cauză că o ține cu spatele la el .

-  O să ne cunoaştem iubire, cât de curând, spune străinul cu o voce raguşita si malefică .

-  Ce-ce vrei să sp-spui cu asta?spune ea plângând .

       Zoe este adoptată de curând, de nici o saptamana de şeful poliţiei din New Orleans, Filip Accola. El a avertizat-o că este periculos să iasă seara, i-a spus si cateva legende despre acest oraş, dar ea nu le-a crezut. Acum regretă foarte mult ca nu a stat acasă, cu tatal si fiica acestuia .

-  O să ne distrăm pe cinste, acum uită-te in ochii mei, îi spune străinul .

-  O-o să mă omori, spune bâlbâindu-se .

-  O să fii tăcuta, nu vei scoate nici un sunet, îi spune acesta şi Zoe parcă fiind intr-o transă, nu mai scoate nici o vorba .

      Atunci străinul îi dă capul intr-o parte şi incepe să o sărute pe gât. După aceea şi-a băgat colții şi i-a străpuns pielea fină şi începe să îi sugă tot sângele din corp .

      Dupa ce a secat-o de sânge a lăsat-o pe jos, din cauza că telefonul îi sună. Se uită si vede că cea care îl sună este nimeni alta decât Maya, prietena lui cea mai bună, dar şi nebună .

-  Da Maya,ce s-a intamplat? intreabă plictisit .

-  Pe unde naiba umbli,Xander? spune fata suparată şi îngrijorată .

-  Ştii tu, pe aici, pe acolo, spune el ironic .

-  Acum pe bune Xander, pe unde umbli ?

-  Mi-am luat o gustare mică, şi acum mă întorc acasă, stai liniştită nu am pățit nimic .

-  Cum adică o gustare, ai omorât din nou un om ?

-  Mă plimbam prin oraş şi am văzut o fată roşcovană şi dacă era singură ce puteam să fac ?

-  Să o laşi în pace, şi acum unde o să duci fata ?

-  Nu ştiu, cred că în pădure, o sa o arunc intr-o prapastie .

-  Nu stiu cum poti vorbi atât de degajat despre asta .

-  Simplu şi uşor, acum de ce m-ai sunat ?

-  A sunat tatăl tău şi mi-a spus că va veni peste două zile .

-  Ce? De ce naiba vine aici, să stea naibi la castelul lui .

-  Nu ştiu Xander, dar acum scapă de cadavru si vino acasă .

-  Bine, mama, aşa o să fac !

-  Nu mă mai lua la mişto !

-  Aha, mda, bine, pa !

      După ce şi-a închis telefonul, Xander ia trupul lui Zoe şi cu viteza sa de vampir ajunge în pădure în nici 5 minute. O pune undeva unde poate fi găsită şi se duce acasă .

       Xander James este fiul primului vampir din lume. Este nemilos si crud exact ca tătal său. Atunci când i-a auzit povestea de dragoste care s-a sfârşit nu prea bine pentru fata si localnici din New Orleans, şi-a jurat să nu se mai îndrăgostească niciodată .

       Dar, din pacăte viața nu îti oferă ceea ce vrei,aşa a fost şi in cazul lui Xander. S-a îndrăgostit, s-a lăsat purtat de val, dar a suferit foarte mult. Asa ca s-a hotarat să se întoarcă in locul natal al tatălui său, adică in New Orleans .

       Până să ajungă in New Orleans, Xander a călatorit prin lume şi a omorât o mulțime de oameni. În fiecare oraş in care a ajuns îşi schimba numele, şi nimeni nu ştie cum il cheama de fapt. Dar in New Orleans îşi va folosi numele adevărat .

      Dar nu a venit singur, ci cu cei mai buni prieteni ai săi, evident vampiri. Maya Morgan, o bruneta cu ochii căprui, este o bună prietenă cu Xander, l-a ajutat in cele mai grele momente şi sunt ca frații. Christa Holt, o blondă cu ochii negri, s-au cunoscut cand Xander s-a mutat in California, a transformat-o, deoarece avea cancer şi nu voia să moara. Derek Roden, un brunet cu ochii albaştri, a copilărit alături de el si Maya, sunt cei mai buni prieteni. Jason Black, un şaten cu ochii verzi, s-au cunoscut cănd a vanit in Canada, au devenit cei mai buni prieteni atunci cand familia lui Jason a fost omorata şi el trebuia să moara, dar Xander a ajuns la timp .

      Când ajunge acasa, Maya îl mustrează ca pe un copil mic pentru fapta comisă, iar ceilalti erau ba in camera sau pe afară .

      După ce a făcut un duş, a văzut un maraton de filme cu gaşca şi târziu în noapte fiecare s-a dus in camera lor .

      După ce a făcut un duş, a văzut un maraton de filme cu gaşca şi târziu în noapte fiecare s-a dus in camera lor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Xander James

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum