Prima intalnire

106 5 4
                                    

Tim a fost consultat de asistenta si a primit dreptul de a parasi cabinetul medical,dar pentru faptul ca a "dormit" o saptamana intreaga nu este capabil sa se poata antrena asa ca directoarea lea amanat antrenamentul.

>In camera lui Tim<

Aysha: Hei adormitule cum te simti?

Tim: Hei pitico,nervos.

Aysha: De ce?

Tim: Asistenta aia idioata a spus ca nu ma pot antrena si ne'au fost amanate antrenamentele.

Aysha: Poate are dreptate.

Tim: Are pe dracu so ia,ma rog macar asa am termen o saptamana sa rezolv cateva probleme de care nu m'am ocupat.

Aysha: Cum ar fi?

Tim: Tu si Sky si sa il omor pe Max.

Aysha: Ma bucur ca nu te'ai schimbat.

Tim: Pot sa te rog ceva?

Aysha: Da.

Tim: Perfect cheamai pe Conar,Venti,Serena si Layla la mine.

Aysha: Ok.

> Dupa zece minute <

Serena: De ce ne'ai chemat?

Tim: Vreau sa ma ajutati sa pregatesc o cina romantica.

Conar: Tu cina romantica? Sigur nu te-ai lovit la cap?

Tim: Nu e pentru mine idiotule.

Venti: Pentru cine?

Tim: Sky si Aysha.

Layla: De ce vrei sa le pregatim noi cina?

Tim: Pentru ca se plac dar nu stiu asta.

Serena: Ce romantic.Cu ce pot sa te ajut?

Tim: Pai cum te pricepi la haine,pregateste'o pe Aysha de cina fara sa stie cu adevarat unde merge.

Serena: Perfect!La cat sa fie gata?

Tim: La sapte,o sa iti trimit restul detaliilor prin mesaj.

Serena: Bun atunci ma duc sa o pregatesc.

Tim: Conar tu trebuie sa faci acelas lucru cu Sky.

Conar: Am inteles.

Venti: Si noi ce trebuie sa facem?

Tim: Ma ajutati sa pregatesc locul intalnirii.

Layla: Nu ma asteptam.

Tim: La ce?

Layla: Sa fi atat de dragut.

Tim: Am talente ascunse ,dar nu te obisnui ca nu o sa dureze,acum haideti sa ne grabim deja e ora 4 .

Tim,Venti si Layla au inceput sa pregateasca terasa pentru intalnire in timp ce Serena si Conar ii pregateau pe cei doi porumbei de prima lor intalnire.

Timpul a trecut extrem de repede,deja era ora 6 asa ca Tim i'a rugat pe Roxy si Eredus sa pregateasca masa,pe Max muzica si pe Miranda sa fie chelnerita.Cum toti au contribuit,totul a fost gata la timp,terasa era plina de petale rosii de trandafir,avand in centru o masuta alba cu doua scaune de aceeasi culoare si ca totul sa fie si mai romantic pe mijlocul mesei era o lumanare rosie in forma de inimioara,singurul lucru care lipsea erau cei doi porumbei care au fost aranjati ca de gala.

Magie si razboiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum