Нашата кратка,незабравима приказка..

56 5 4
                                    

Всичко се случи в един скучен ден,аз бях нова,а ти заинтересован от мен.

Запознахме се и всичко вървеше добре,после ти започна да разпитваш и се случи нещо повече.

Усмивката ти много ми хареса,и докато се усетя вече всичко вървеше по-далече.

Нямах търпение да те видя,да те чуя как изричаш името ми и се влюбих до полуда.

После ми разказаха за твоята репутация на лошо момче,всичко се обърка на мен това не ме влече.

Имаше си даже и приятелка,а аз се чувствах като ненужна предателка.

Държеше се ужасно с мен,а после се оправяше ден след ден..

Прегръщаше ме,държеше ръката ми,а аз си мислех,че пука ти.

Жестоко се лъжех и това заболя,но аз глупачката не спирах по тебе да вървя.

Казах ти да ме оставиш,а ти дори не ме послуша искаше да си с мене всяка свободна минута.

Целуваше ръката ми и галеше косата ми,говореше ми мръсно,а аз исках само да те гушна.

Как изобщо случи се това,за една седмица обърка ми ума.

И ето,че измина това време и трябваше да си отида,свърши нашата приказка болезнена и дива.

Остави ми единствено спомените,миговете ни заедно,разбитото сърце и нито шепа от знанието.

Невъзможна беше любовта ни и боли ме много,но ще те преживея и някой ден,когато пак се срещнем ти ще се влюбваш отново и отново..

31.07;15:42
/Посветено на Б.♡/

Поезия♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora