Ode dne, kdy jsme zničili SHIELD jak zevnitř, tak i uvnitř se pár věcí změnilo, pár zůstalo na svém místě.
Jedním příkladem je třeba Tasha. Když zjistila, že jsem věrná SHIELDu, zmírnila svoje chování ke mně. A když jsem nakonec zjistila, že máme podobnou minulost, zahodila jsem předsudky i já. Začali jsme se trochu zbližovat. Myslím, že jednou z nás budou dobré kamarádky.
Natashe jsem pomohla i při soudu, kvůli veřejnému rozhlášení přísně tajných informací SHIELDu. Nakonec na nás nezůstalo žádné obvinění.
A co se stalo s Hydrou? Dá se říct, že dostali velkou ránu pěstí. Sice není úplně zničená, ale pořádně poškozená a jsem si jistá, že se s nimi ještě nějakou dobu neuvidíme. I když to mluvím o Hydře jako o spolku.
Samotní členové se buď rozutekli, nebo jsou ve vězení. Dobře jim tak.
Pracovníci SHIELDu se rozhodli svojí organizaci přebudovat, ale už bez Furyho. Není to kvůli tomu, že by ho tam nechtěli, ale kvůli tomu, že nechce on sám. Rozhodl se vydat na cestu do světa. Nebude se zabývat turismem, ale vypozoruje další části Hydry a vymyslí co s nimi.
Tony a další Avengers mě vřele přijali do týmu a nejspíš se ke mně chovají líp než kdy dřív.
To samé se ale nedá říct o Stevovi. Ten věčný úsměv zmizel z jeho tváře. Ubyla ta otevřenost a nesrozumitelné, přesto vtipné poznámky. Vyčíta sobě i mně odchod Buckyho. Prostě to nechápe.
A já? Vždy jsem chtěla být normální, ale nikdy se mi to nedařilo. Vždy z jiného, ale podobného důvodu. A ne, že bych nebyla rádá za přijetí do týmu, moc si toho vážím, ale nikdy jsem to nechtěla ani nepotřebovala.
Proto se po oslavách vítězství vydám do Evropy nebo na další vzdálené místo. Najdu si tam práci, pronajmu si byt, pořídím si psa a aspoň na chvíli si odpočinu.Zrovna jsem jela silnicí ve vypůjčeném autě. Většina týmu mě pověřila v nakupování věcí na večírek, protože jsem díky svému umění splynout s davem nenápadná a nikdo mě nezná. Bude se konat ve Stark Tower (Nečekaně).
Já z celého srdce nenávidím nakupování, nikdy jsem nechápala dívky a někdy i kluky, kteří se v obchoďácíh zdržují na více než půl hodiny a já už tu trčím hodinu! Prodírám se tím nekonečným labyrintem z regálů ve Walmartu a pořád nemůžu najít ty hnusný vystřelovací konfety. Dokonce ani sodu, ani ubrusy, ani kelímky (Tony nehododlá vydávat svoje drahocenné skleničky)... Jediné co jsem tu zatím zahlédla je toaleťák. A možná i spoustu dalších věcí, které nepotřebuju.
Po úmorném hledání jsem nakonec našla vše, co potřebuji a naložila nákup do kufru a přívozu, který vypůjčovali přímo na parkovišti. Radši to vůbec nebudu komentovat. Ani v mé mysli.
Před cestou k věži jsem si umínila vyjet z New York City a trošku procestovat blízké, přírodní krásy státu. Času jsem měla dost, tak proč ho nevyužít.
Pustila jsem si rádio, zrovna když začali vysílat večerní talking show. Zajímalo mě to, takže jsem si zesílila hlasitost:
,,Vítám vás u večerní talking show Trish talk! S vámi tu je jako vždy Patsy Walker a dnes k nám zavítal speciální host! Přivítejte Erica McBethana! Dnes se budeme opět věnvat velmi zajímavému tématu a Eric nám pomůže věc rozebrat do podrobností. Jak jistě tušíte, jedná se o nedávnou událost, která silně postihla donedávna supertajnou organizaci pod názvem SHIElD. V minulých dílech naší show jsme si rozebrali mnoho důležitých věcí ohledně Hydry, SHIELDu a průběhu tragédie, ale posluchače nejvíce zajímají Avengers! A hlavně možnost, že se tam objevil nový člen! Ericu, povíte mi o tom více?"
,,Ano, jistě! Po prvním spatření satelitních snímků jsme si mysleli, že se na Zemi opět dostal bůh lstí, Loki a to on vede Hydru k tak nenadálé vzpouře, jestl to tak můžeme nazvat. Ale když se nám podařilo dostat video z drona, který v ten čas prolétl mimo, zjistili jsme, že je tam dívka."
,,Dívka? Nepletete se? Jak vypadá? A jaké má schopnosti? Jak je silná?"
,,Ano, jsem si jistý, že je to žena. Pohlédněte na tento snímek. Ale diváci ho nemohou vidět, proto vám ho popíšu. Myslíme si, že jí nemůže být více jak dvacet let, měří asi 165 cm, má štíhlou, přesto silnou postavu, černé, dlouhé, lehce vlnité vlasy, které na ní poutají pozornost, menší nos, husté, světlejší obočí, drobná ústa a výrazné modré oči obtáhnuté černou tužkou. Nemohli jsme jí však poznat. Oblečení připomíná stylem i barvou Lokiho kostým. Můžeme předpokládat, že dívka uctívá, nebo zná toho boha. A síly? Znovu se můžeme jen dohadovat, ale asi je velmi silná. Jediné co víme jistě, že ovládá teleportaci nebo neviditelnost. V jedné vteřině prostě zmizela z obrazovky."
V tu chvíli jsem byla na vjezdu k lesíku. Z nenadání jsem vypla rádio, šlápla na plyn, otočila auto a vydala se na cestu ke Stark tower.
Hnala jsem se nepovolenou rychlostí. Měla jsem pocit, že mě někdo pronásleduje. Když jsem se otočila, zjistila jsem, že jsem měla pravdu. Doháněla mě policie...
A brzy mě zastavili. Ne, že bych jim nemohla utéct, ale nechtěla jsem dělat zbytečné problémy. Ale když jeden policajt přišel k mému okénku, řekla jsem si, že útěk by přeci jen byl lepší nápad.
V tu chvíli jsem si vzpomněla, že s sebou nemám řidičák. Útěk by byl sakra lepší nápad...
,,Dobrý den, jsem šerif Smith. Jela jste nepovolenou rychlostí. Ukažte mi prosím svůj řidičský průkaz."
,,No... ehmm..." Nevěděla jsem co říct, ale pak mi svitlo.
,,Mám ho. Víc vědět nepotřebujete." Úplně nevím jak jsem to udělala, ale vyšlo to. Bez dalších dotazů mě pustil a já už v klidu pokračovala v cestě.
Možná pro některé z vás byla tato kapitola zvláštní... Já vím. Je tam toho moc a zároveň nic.
A možná se ptáte proč má Clare skoro v každé kapitole novou sílu. Vysvětlím to asi takhle:
Sérum, které jí dala Hydra zafungovalo okamžitě, ale protože ho bylo moc, některá jeho část zůstala v Clařině tělu a pomalu se rozpouští. Tak dostává nové schopnosti. A samozřejmě se něco nového učí.Tady je seznam všech schopností, které ovládá (nebo v nejbližší době ovládne) Clare:
Telepatie
Čtení myšlenek
Ovládání myšlenek
Teleportace
Změna podoby
(Inspirováno Lokim a Charlesem Xavierem)
ČTEŠ
Jsem stále naživu? (Avengers FF)
FanfictionSedmnáctiletá Clare Laufeysonová už léta žije u svého handicapovaného strýčka. Její matku zabili a otce znala jen málo. Byla neuvěřitelně chytrá, ale neměla peníze na vysokou. Musí si vydělávat hackerstvím a bojem. Jednoho dne se však vše může změn...