1.

12.7K 409 27
                                    

Zoe

"Zoe Mitchels, okamžite do riaditeľne." Tieto slová sa niesli celou školou, v školskom rozhlase. Šla som zo záchodov do tej blbej riaditeľne. Zaklopala som.

,,Zoe? Poď, sadni si." Povedal riaditeľ. V riaditeľni bol nejaký chalan. Nepoznala som ho. Ale poviem vám, nebol na zahodenie. Sadla som si do stoličky oproti tomu chalanovi.

,,Čo potrebujete?" Spýtala som sa drzo od riaditeľa.

,,Zoe nebuď drzá. Fajčila si na záchodoch." Oznámil riaditeľ.

,,Dobre, dobre. Čo správite?" Spýtala som sa.

,,Pokarhanie riaditeľom školy na konci roka."

,,Ale to..." Nenechal ma dopovedať ten chalan.

,,Nerob si z toho nič. Ja som mal skoro každý rok." Povedal mi. Neodpovedala som mu. Namiesto toho, aby som niečo povedala tomu chalanovi, som povedala riaditeľovi, že:

,,Viete čo? Robte si čo chcete. Netrápi ma to. Aj tak som tu už pomaly tretí rok."

,,Zoe. Máš ešte rok na strednej. A to, že máš osemnásť neznamená, že v škole si budeš robiť čo chceš. Doma si rob čo chceš, ale tu nie!" Zvrieskol po mne riaditeľ. Keď povedal slovo doma, niečo sa vo mne pohlo. Domov nemám od kedy som prišla o rodičov. Prišla som o nich. Bývam len s mojím starším bratom. Môj brat má 20 a volá sa Scott.

,,Môžem už odísť?" Spýtala som sa od riaditeľa. Pri spomienke na rodičov, sa mi chce vždy plakať. Aj keď to nie je až také čerstvé. Stále to bolí. Odkedy ich nemám, zmenila som sa.

,,Teraz choď do triedy. A aj ty Leo."  Takže volá sa Leo. Má blond vlasy a modré oči. Fakt nie je na zahodenie. Potom som vybehla z riaditeľne rýchlosťou blesku.

Leo

Sedel som v riaditeľni, keď riaditeľ niečo hovoril do mikrofónu v školskom rozhlase. Netuším čo hovoril, pretože som bol vo vlastných myšlienkách. Do riaditeľne prišlo nejaké dievča. Mala modré oči a blond vlasy. Myslím si, že to bude nejaké dievča so skvelým prospechom v škole. Vošla do riaditeľne. Sadla si oproti mne. Pozrel som sa na ňu. Poviem vám, najradšej by som sa na ňu vrhol. Dozvedel som sa, že fajčila na záchodoch. No tak asi nebude taká slušná, ako som si myslel. Rád by som vedel, čo všetko vyviedla, keď dostala pokarhanie. Ale keď jej povedal riaditeľ, že tu si nebude robiť čo chce, ale doma môže, tak nejak stuhla. Niečo mi na nej nesedí. Niečo skrýva a chcem zistiť čo. Musím to zistiť. Potom vybehla z riaditeľne. Šiel som preč z riaditeľne tiež. Videl som ju a tak som sa za ňou rozbehol. Chytil som ju za ruku.

,,Čo do čerta?!" Skríkla.

,,Som Leo a nie čert." Povedal som kľudne.

,,Čo chceš?" Spýtala sa.

,,No tak mám pár nápadov čo by som chcel, ale teraz mi postačí ak mi povieš tvoje ctené meno kráska." Povedal som zvodným hlasom a nahodil svoj neodolateľný úsmev.

,,Asi si bol v riaditeľni hluchý. Volám sa Zoe a láskavo ma pusť. Idiot." Vytrhla si svoju ruku z tej mojej.

,,Ja by som sa nenazval hluchým, skôr očareným. A nie som idiot, ale Leo. Už som ti to raz povedal."

,,Choď do riti!" Zvolala a chcela odísť. No schytil som ju za ruku.

Takže je to tu!♥ Prvá kapitola príbehu •Bad couple• je na svete!♥ Dúfam, že sa Vám bude páčiť♥.
neznama19 ♥. Prvá kapitola je krátka, ale sľubujeme Vám, že ostatné budú dlhšie a dlhšie♥. Potešia nás comenty♥ aj votes☆.
(Na obrázku hore je Leo) ♥

●Bad Couple●Dokončené●Where stories live. Discover now