*Yukarıdaki müziği açarak okuyun. İyi okumalar :) .
Siz hiç annenizin ölü bedeniyle sabaha kadar yatmak istediniz mi? Ben istedim. Beni terk edişinin ilk dakikasıydı.
Annem gitti,ben sustum.
Annem gitti,ben sinir hücrelerim koparmışçasına ağladım.
Annem gitti,sevdiklerim bitti.
Ve Annem dansı,aşkı bana bıraktı gitti.Devlet Konservatuvarda bale bölümünde okuyan Zila 3.sınıfa geçmişti. Annesinin yanında olabilmek için derslerden geri bile kalmıştı. Ama okulda başlatılan EN İYİ BALE yarışmasına katılarak annesini mutlu etmek için bir fırsat olduğunu düşündü. Annesiyle beraber okula gitmeyi düşündüler. Okulun sahnesinde kimse yoktu. Annesini sahnenin güzel bir köşesine bıraktı. Kostümlerin olduğu oda ya gitti üzerindeki tulum diz kapaklarına kadardı. Değiştirmek istemedi. Bale patiklerimi almaya Büyük kırmızı odaya gitti. Ayakkabıların olduğu bölüm Zila'nın olduğu noktadan beş metre uzaklıkta siyah ve koyu yeşil renkte, uzunluğu iki metre kadardı. Oradan ince,zarif bir bale patiği aldı ve giydi. Bir müzik açtı,annesinin karşısında durdu. Derin bir nefes aldı gülümsedi ve bale yapmaya başladı. O kadar güzeldi ki. Bir kaç dakika sonra ihtişamıyla sahneyi insanlarla doldurdu.Müziği duyan geldi. Zila'nın gözleri kapalıydı.Hiç kimseyi fark etmedi.Kendini öyle kaptırmıştı ki...
Annesinin tüyleri diken diken olmuştu. Kızının bu kadar yetenekli oluşu onu fazlasıyla etkilemişti. Zila'nın üzerindeki siyah tulumun bel kısmındaki uçuşan tülleri onu daha çok hoş görünmesine neden oluyordu.Ayaklarını her bastığı yerden içindeki üzgünlüğü,mutluluğu, karmakarışık duyguları beli oluyordu.Müzik bitti ve Zila sağ ayağını geriye doğru açtı kollarını yukarıya daire şekline getirdi ve parmak uçlarını birbirine değdirerek aşağıya yavaş bir şekilde beline doğru indirdi ve selamlamasını yaptı.Gözlerini yavaşça açtı.Açtığında gözlerine inanamamıştı. Hemen hemen bütün okul sahnedeydi,öğretmenleri bile. Bambaşka bir edayla alkışlandı Zila. Annesi duygulandı. Maskesini indirerek göz yaşlarını sildi. Zila annesini aldı ve sahneden çıkmak istedi. O kadar çok kalabalıktı ki çıkmakta zorlanıyordu neyse ki becerebildi.
Beyaz koridordan ilerleyerek danışmanlığın önünde durdular."Merhaba efendim,ben EN İYİ BALE yarışmasına katılmak istiyorum. Bana yardımcı olur musunuz?" .
"Merhaba. Tam zamanında geldiniz tam bir dakika sonra kayıtlar bitiyor. Hemen şöyle formu vereyim. Tamamlayın ve alt sağ tarafı imzalayın."
Zila ve Annesi Miray son anda yetiştikleri için şükrettiler. Hemen formu doldurdu,imzaladı. Annesi çok yorgun düşmüştü ve acıları katlanıyordu. Zila hemen annesini eve yetiştirdi. Annesi Miray'ın üzerini değiştirdi maskesini ve bandanasını çıkardı. Ağrı kesici iğnesini yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahnedeki Aşk
Genel Kurgu" Zila " Ne güzel bir isim öyle değil mi ? 'Zila' aslında bir erkek ismi olmasına rağmen ona verilmişti. O bir balerin. O bir kadın. Babasının onları terk etmesi üzerine kendini dansa adadı. Dünya'yı ,hayatı güzelleştirmeye çalıştı kendi içinde. An...