Prefata

41 3 2
                                    

                     Ok, aici ma aflu eu, scriind, singura intr-o camera goala. Nu, nu e goala fiindca nu e nimic in ea, e goala pentru ca nu are viata, dar asta... asta e alta poveste. Probabil vrei sa stii cum ma cheama. Nu! Nu ai nevoie sa stii cum ma cheama, voi fi o persoana anonima care o sa-ti spuna povesti. Dar nu ca acele povesti de adormit copiii, nu, povesti care sa te puna pe ganduri, cel putin asta sper eu. Astea imi sunt regulile: prima regula, tu nu stii cine sunt si nu te intereseaza, cam ostil, nu? Nu sunt, doar ca nu te ajuta cu nimic aceasta informatie, iar eu doar te scutesc de ea, stii tu, informatii inutile ce iti umplu capul, pentru nimic. Trecem la cea de-a doua regula, incearca sa te gandesti la tine in timp ce citesti asta, iti voi cere ajutorul uneori si fie ca iti place sau nu, vei gandi, vei crede ca o faci pentru mine, e mai ok asa. A treia regula, aceasta mi se pare cea mai importanta si chiar tin la ea, iar daca ai ajuns pana aici meriti sa o afli, fa ce te taie pe tine capul, asculta-ma, sau nu o face, respecta-mi sau nu celelalte reguli, poti sa ma injuri sau nu daca vrei, doar fa ce iti doresti tu.

                  Probabil ai vrea si tu sa stii despre ce e cartea asta. Nu am sa-ti spun, ma rog, nu aici, dar te duce capul, o sa descoperi tu. In fond, ce rost ar mai avea sa iti spun eu? Niciunul, corect. Ramai cu mine si poate aflam impreuna cum sa trecem linia de final. Oricum, iti dau spoiler,se zice ca scriem si vorbim despre ce stim, asta o sa fac si eu.

Viata mea? Viata ta? Cine stie?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum