Så jaaa, det där var den berättelsen. Jag vet inte om den var för kort eller inte. Det här är del 28 varav 25 av dessa delar hör ihop med berättelsen, epilog inräknad. Mina kapitel är ju dock ibland närmare 4000 bokstäver och på wattpad tror jag att det kan räknas som mycket.
Nu när boken eller vad nu ska kalla det är slut så är jag så nyfiken på vad ni tycker! Jag vet inte vad jag tycker själv. På vissa ställen tycker jag iallafall att det blev lite långtråkigt utan att det hände något. Och ja, man är tvungen att dra in drama för att jag vet att det finns en hel del som läser den här som kräver att drama måste vara med. Men jag tror att allt som allt så är jag nöjd.
Fun fact: Jag fick hela idén av att skriva den här boken från en dröm som jag drömde för ett tag sen. Det var att jag och min vän hade blivit fängslade i Nyx fängelse haha.Iallafall, säg gärna vad ni tycker och ja, jag tål rants, det roar mig egentligen för mycket än vad det borde.
Men seriöst, det kan vara bra och veta sånt inför nästa bok.Och ja, som alla förmodligen anade, jag kommer skriva en uppföljare. Det kommer att så småningom om bli en trilogi, och jag har som sagt redan skrivit färdigt första boken.
Nästa bok kommer ut snart, jag kan inte lova när, men antagligen innan september 2017. Jag har en hel del idéer om handlingen och hur jag ska forma berättelsen, men jag vet inte säkert. Jag vet inte ens vad den ska heta än.En sak som jag också vill säga är att bara för att Maya har lämnat lägret, betyder det inte att hon inte kommer stöta på karaktärer från Rick Riordans böcker. Några av karaktärerna kommer jag självklart ha hittat på själv, men jag tror att de flesta kommer vara Ricks egna.
Jag vill säga tack till alla som läser, röstar och kommenterar, ni gör verkligen min dag bättre. Jag kan nästan inte fatta att jag har skrivit ut en bok!
Det är ni som har fått mig att fortsätta skriva eftersom att om ingen läste, skulle jag självklart inte ha lagt ner min tid på att skriva en berättelse som ingen ens uppskattar.
Så igen, tack så hemskt mycket!I sinom tid kommer nästa bok med Maya Scar och hur mycket jag än hatar att säga det så måste både jag och de som vill fortsätta läsa om min halvgud vara tålmodiga.
Jag hoppas ni gillade den här boken och att ni ser framemot nästa och gillar den också.
Med det så har jag inte mycket mer att säga utan att ha en fortsatt trevlig dag.Vi ses
KAMU SEDANG MEMBACA
Maya Scar och Natt Fängelset
Fiksi PenggemarMaya Scar har gått på samma internatskola hela sitt liv och väntar fortfarande på att hennes försvunne pappa ska ta henne därifrån. Men istället gör Mayas värsta fiende från skolan det, rektorn, och för henne och hennes första och enda vän Percy lå...