Niall James Horan vám odeslal žádost

28 2 0
                                    

Povinně pustit písničku v médiích !! je to nový song od Louise <3 <3 je to dokonalost ... Určitě tomu hoďte like .. Louis Tomlinson ft. Bebe Rexha- Back To You

,, Zdechni ty nicko "zakřičel Justin a naposled si do mě kopl. Slzy mi stékaly po tváři a já jsem vážně chtěla umřít. ,, Fuj, je mi z tebe špatne ty děvko" řekl Liam a odplyvl si na mě. A pak se celá parta na patě otočila a odešli. O jaké partii zde mluvím? Je tam Liam, Harry, Louis, Zayn a Niall. Jejich vůdce je Justin..Justin Bieber. Je to partička děvkařu a už od prváku mě šikanují. Horko těžko jsem se postavila ze země a rozběhla jsem se směrem na dívčí záchodky. Podívala jsem se do zrcadla a zhrozila jsem se. Oči oteklé od pláče, řasenka po celé tváři a pod okem se mi rýsoval monokl. Nadzvedla jsem si tričko a zkontrolovala jsem si břicho. Do sbírky se mi dostala další modřina. Z tašky jsem vybrala Make up a začala jsem si monokl zakrývat. Vzala jsem si batoh a šla jsem domů. Otevřela jsem dveře a vyskytl se mi pohled na mého věčně opilého otce ležícího na zemi v jeho zvratkách. ,, Ach tati "povzdechla jsem si.  Složila jsem si  svůj batoh a došla k němu. ,, Tati" zatřásla jsem s ním a on pouze nespokojeně zafunel. ,, Tati prosím "znovu jsem s ním zatřásla a to už se probral. ,, co je děvko?" zakřičel. ,, Tati prosím, zkus se postavit". Začal se zvedat a já ho odvedla až na schody. . ,, Nech mě ty kurvo! Za všechno můžeš jen ty! "Řekl a vlepil mi silnou facku.,, Tati prosím" znovu jsem ho chytila a snažila jsem se ho brát nahoru po schodech.,, Řekl jsem že mě máš nechat. Kurva si hluchá? "Zakřičel se odstrčil mě. Skutálela jsem se ze schodů a hlavou jsem narazila do zdi. Postavila jsem se a sáhla jsem si na čelo po kterém mi stékala horká, známá, červená věc. Při doteku toho místa jsem sykla a slzy se mi opět drali na povrch. Ránu jsem si ošetřila, udělala jsem si úkoly a šla jsem spát.

Probudila jsem se do dalšího dne. Naštěstí je sobota takže mám dva dny klid od Justina a jeho partie. Vstala jsem z postele a šla jsem se najíst. Otec je dnes celý den v práci, takže mám volno. Najednou mi zacinkal mobil. Otevřela jsem facebook a tam na mě vyskočila žádost o přátelství.

Niall James Horan vám poslal žádost o přátelství. To je vtip že? Mám ji přijmout nebo ne? Je pravda že Niall mi jako jediný nikdy neublížil..ale co když je to jen vtip? Asi jsem fakt hloupá ale přijala jsem ji.

Niall James Horan- Ahoj Em :)

- Ahoj? : /

Niall James Horan- Je mi strašně líto co ti kluci dělají :( ale nemohu tomu zabránit promiň :(

- Hm: /

Niall James Horan- Em? Je to asi hloupé tě o to prosit ... ale..neposlala bys mi tvou fotku? Si strašně krásná <3 prosim :(

- Baví tě si ze mě dělat srandu? :(

Niall James Horan- Já si z tebe ale srandu nedělám :( Líbíš se mi už od prváku..Prosím Em :(

Mám nebo ne? Nemám co ztratit takže na to kašlu ..

Niall James Horan- OMFG

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Niall James Horan- OMFG

- Co je? já vím že jsem ošklivá :(

Niall James Horan- Děláš si srandu ?! Si nádherná! Jen mě mrzí že nevidím tenhle úsměv častěji :(

- Nemám  důvod se usmívat...

Niall James Horan- Jo, já vím promiň :(

Broken girl /ft: Justin Bieber, Ariana GrandeWhere stories live. Discover now