Έχει διάφορα το να επιβιώνεις απλά με το να ζεις πραγματικά την ζωή σου, να ζεις ουσιαστικά. Εγώ πλέον ανήκω στην πρώτη κατηγορία. Θα μπορούσε κανείς να με πει και ζωντανή νεκρή. Κοιμάμαι, ξυπνάω, πάω σχολείο, επιστρέφω σπίτι και όλο αυτό πάλι από την αρχή. Όλο αυτό γίνεται περίπου μια εβδομάδα. Δεν μιλάω με κανέναν, δεν θέλω να μιλήσω με κανέναν. Όσα έγιναν με έχουν επηρεάσει πολύ και δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανέναν. Έχω άπειρα μηνύματα από τον Jake, τον Dylan και τα κορίτσια. Δεν θέλω να δω κανέναν τους όμως. Ο Jake με απάτησε, ο Dylan δεν παραδέχτηκε την αλήθεια για το ατύχημα, η Mia εξαφανίστηκε και ακόμα δεν μου είπε τον λόγο και τέλος η Sophie μας αγνοεί για να είναι συνέχεια με τον Lucas και τώρα ξαφνικά ενδιαφέρεται για το που είμαι.Ψέματα, ψέματα και πάλι ψέματα. τους έχω βαρεθεί όλους!
Καθόμουν στον καναπέ μου και σκεφτόμουν όλα αυτά μέχρι που χτύπησε το κουδούνι. Σηκώθηκα βαριεστημένα και πήγα να ανοίξω.
"Μπορείς να μου πεις που στο διάολο είσαι τόσες μέρες; "
Η Mia μπήκε μέσα στο σπίτι μέσα στα νεύρα. Γύρισα προς το μέρος της κλείνοντας την πόρτα. Είχε σταυρώσει τα χέρια της κάτω από το στήθος και κούναγε νευρικά το αριστερό της πόδι.
"Δεν έχω καμία όρεξη να το συζητήσω, αν θες μείνε, αν θες φύγε. "
Πήγα και έκατσα στον καναπέ χωρίς να την κοιτάζω. Εκείνη ήρθε και έκατσε δίπλα μου.
"Βρε Anna μου ανησυχούμε όλοι. "
Γύρισα απότομα προς εκείνη και ήταν η σειρά μου να ξεσπάσω.
"Εγώ δηλαδή δεν ανησύχησα όταν έφυγες. Με ρώτησες πως ένιωσα όταν το έμαθα από την μητέρα σου αντί να το μάθω από εσένα; Με ρώτησες τι πέρασα όσο ελλιπές; Τι μ
πέρασα μόνη μου Mia ! Χωρίς να έχω κανένα να μιλήσω. ! Όχι δεν με ρώτησες τιποτα. Γιατί δεν σε νοιάζει τι πέρασα. Το μόνο που σε νοιάζει είναι πως θα βρεις γκόμενο ! "Τόση ώρα με κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα. Στην τελευταία μου φράση όμως το πρόσωπο της αγρίεψε. Με χαστούκισε και έφυγε χωρίς να μου πει κάτι. Ίσως αυτό το χαστούκι μου άξιζε. Ίσως δεν έπρεπε να της μιλήσω έτσι. Ήταν η πρώτη φορά που μιλούσα έτσι σε κάποια φίλη μου. Δεν ξέρω τι με έπιασε. Σίγουρα μου άξιζε αυτό το χαστούκι. Κούρνιασα σε μια γωνία του καναπέ και άρχισα να κλαίω σιωπηλά.
Η επόμενη μέρα δεν άργησε να έρθει. Εγώ έφτασα στο σχολείο καθαρά μετανιωμένη για ότι είπα εχθές στην Mia. Ήθελα να την βρω και να ξεκαθαρίσω τα πράγματα μαζί της γιατί δεν θα άντεχα μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση να χάσω και την καλύτερη μου φίλη. Δυστυχώς δεν κατάφερα να την βρω πριν την πρώτη ώρα. Το κουδούνι χτύπησε και εγώ κατευθύνθηκα προς την αίθουσα της ιστορίας. Ο Dylan καθόταν εκεί και χάζευε στο κινητό του Έκατσα δίπλα του χωρίς να του δώσω ιδιαίτερη σημασία. Ο καθηγητής μπήκε στην αίθουσα και το μάθημα άρχισε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You'll be mine
Genç KurguΕισαγωγή Η Anna έχει την τέλεια ζωή, ένα πανέμορφο αγόρι και 2 υπέροχες κολλητές. Όλα κυλάνε ημέρα μέχρι να εμφανιστεί στη ζωή της ο Dylan. Τότε όλα θα πάρουν διαφορετική τροπή. Τα γαλάζια του μάτια θα είναι η καταστροφή της