Stăteam....și mă uitam pe geam...mă gândeam...dar la ce?
Aa da, la tine...știu că nu mă iubești...nici măcar nu știi că exist...de fapt e bine așa, adică nici nu ar trebui să mă vezi. Sunt o persoană cu o viață crudă...o viața pe care aș vrea să o schimb...e greu, chiar e greu, dar îmi va trece.
În legătură cu mine, mă numesc Sany, am 19 ani, îmi place să cânt, să dansez și să desenez. Povestea mea e dureroasă...foarte dureroasă, chiar acum mă gândeam... dacă puteam, dădeam timpul înapoi și vă salvam. Trebuia să mor eu, nu voi.
*Flashback*
Conduceam, eram cu mama și cu tata în mașină. Ascultam "BTS-Save me" ador piesa asta. Conduceam și râdeam cu ai mei, dar eu fiind neatentă am observat prea târziu acel tir ce vindea spre noi. Tot ce am mai putut vedea era cum mama cu tata erau aproape de mine, plini de sânge, abia mai respirau, dar greu, ultimele cuvinte pe care le-am auzit de la ei erau "Te iubim foarte mult pui" după sunetele salvării și de aici vedeam doar negru.
*End Flashback*
Mdea...nici acum nu prea mi-am revenit din aceea amintire...
Încă mă uitam pe geam, ceasul arăta 11:55 de minute, așa că m-am gândit să ies puțin afară. Fug spre scări și ajung în camera mea de unde fug până la dulap și stau ce stau până ce îmi găsesc ținuta perfectă.
Îmi iau câțiva bani și ies din casă, nu înainte de a încuia ușa.
Mergeam ce mergeam și cum eu nefiind atentă dau peste o persoană... îmi cer scuze și când ridic privirea....dau de o persoană...aceea persoană fiind chiar Jungkook, mă uitam la el ca și cum aș fi vrăjită de el...se preface că tușește și atunci îmi revin din transă...
Eu:Scuze...spun eu și mă aplec ca semn de respect.
Jk:Nu e nimic, și eu îmi cer scuze, eram neatent. spune el și își scoate în evidență acei dinți albi.
Dintr-o dată punga în care își ținea merele s-a rupt în două și merele au căzut jos. Bine mersi că am o pungă în geantă. O scot și îl ajut să își culeagă merele. Și când să iau ultimul măr, pune și el mâna și il apucăm amândoi. Se uită în ochii mei...iau mărul și îl pun în pungă,după i-o dau.
Jk:Mulțumesc. și îmi zâmbește dulce.
Eu: Cu plăcere. îi răspund la zâmbet.
Jk:Mă duc că mă așteaptă Hyung să îi duc merele, poate ne vom vedea. și îmi zâmbește și mai dulce.
Eu:Bine, ne vom mai vedea. îi zâmbesc și eu dulce.
Îmi face din mana și după fuge.
Când văd că nu mai apare în raza mea vizuală îmi continui drumul până ajung în parc. Îmi scot din geantă o carte și mă apuc să citesc din ea.
×dupa 4 h×
Pun cartea înapoi în geantă și mă îndrept spre supermarket. De acolo îmi iau câteva pungi de cipsuri,vreo 5 sau 6 pungi de popcorn, două batoane de ciocolată și o sticlă de suc.
Mă duc să le plătesc la casa de marcat. După ce am plătit, iau pungile și ies din supermarket. Ajung acasă, mă descalț de sandale și mă trântesc pe canapea unde îmi iau telecomanda și dau drumul la un film. Schimb canalurile până dau de un film de comedie. Îmi desfac o pungă de cipsuri și mă uit la comedie.
×dupa 2h×
Închid tv-ul și mă uit la ceas care indica ora 7:00. Mă duc în cameră și mă îndrept spre baie. Dau drumul la duș și îmi spăl părul, după mă dau cu un gel de duș cu miros de căpșuni pe corp. După 15 minute ies din duș doar cu un prosop pe corp. Mă îndrept spre dulap de unde îmi iau pijamalele.Mă duc jos și îmi încui ușa după mă îndrept spre bucătărie de unde îmi pun un pahar de suc. După ce beau paharul de suc mă duc înapoi în camera mea și mă pun pe pat. Iau telefonul și îl mai butonez puțin până când îmi apare o notificare pe twitter.
Văd că am primit un follow de la Jungkook!!
Îi accept follow-l și nici bine nu l-am acceptat că mi-a și dat mesaj.
°Conv. scrisa°
Jk: Hey :))
Eu: Bună ^^
Jk: Ce faci?
Eu: Stau în pat, tu? :3
Jk: La fel, auzi vrei să ne vedem mâine. Că vrea să te vadă trupa.
Eu: Sigur ^^ la ce oră să vin și unde?
Jk: La ora 1:30 să fii în parc.
Eu: Bine. ^^
Jk: A da, vin eu să te iau din parc, vii la noi acasă :>
Eu: Ok :3
Jk: Mă pun la somn. Ne vedem mâine. Noapte bună! :))
Eu: Noapte bună Kookie. :))
°Conv.scrisa ter.°
Bag telefonul la încărcat și mă pun la somn. Presimt că mâine va fi o zi lungă, dar frumoasă.Bună! Am început o carte nouă. :)) Știu, știu, că celălalte cărți nu au mai mult de un capitol sau două. Eh....cartea asta o voi face cu mai multe capitole. Vă iubesc! ❤
P.S: Scuze pentru greșeli :))
Sper să vă placă! ^^