Arian's Point Of View
He's so stubborn and I can't sleep, I already ignored when he hug me while muttering. I glanced at his sleeping face while he was snoring like a baby but he's cute.
He may act like a kid but it suits him well and that's what I'm comfortable with him.
I remember earlier when I saw the scar on his shoulder, it was familar to me but I can't remember and why am I having a dejavu? I don't understand, it feels like I did it before.
I don't remember except for my Father since he was there and also I can still remember my Brother.
All I know is that we're in Canada, I was sent back home after I got sick and went to hospital. I told my Father that I can't remember anything, he told me that I will be fine but what is the reason why I'm feeling incomplete? It seems like there's a piece of me was missing.
A big part of me.
"Promise." I stopped for a second and focus myself on him. What is he promising about?
"Your name... I don't remember." he said while crying.
What the hell was wrong with him?
"Hey." I tried to wake him but it seems like he's having a hard time on his dream.
"Babalik ako... please hintayin mo ako." then he hugged me tight and so do I.
My heart was beating so fast... I don't remember anything but why am I feeling like this? why am I wanting to hug him back?
I know I kissed him earlier it's just to shut him off since he was very annoying and I don't feel anything for him but--- I guess I should sleep now.
~
I didn't see him when I woke up but I saw Manang in the kitchen, "Manang tell me, nasaan siya?" I asked.
"Hindi ko talaga alam anak, hindi nagpapaalam yung lalaking 'yun." she replied.
"Shookey tell me, where is he?"
"S-Sorry Arian, nakalimutan ko siyang tanungin." he said while scratching his head.
"Damn that guy, he really wants me to get old."
I took the key of my car and this time, I'll make sure that I won't let him survive under my punishment, I don't give a damn on him.
Jc's Point Of View
"I need more drinks baby!" utos ni Boss.
Wala talaga kaming ideya kung bakit ang aga-aga, Bar kaagad ang pinuntahan niya siguradong nag-away sila ni Ma'am Arian.
"Paktay lasing na lasing si Boss!" nag-aalalang sabi ni Ace.
"kaya nga eh, baka pagalitan tayo ni Ma'am Arian." nag-aalalang sabi ni Dave.
"Ano ba yang problema mo Boss?" tanong ko.
"I remember that girl again." sabay nilaklak niya ito. "Sabi niya nangako ako sa kanya, hindi ko alam kung anong pumasok sa isipan ko para sabihin ko na hintayin niya ako, I don't have a fucking idea who she is! All I see a clear blurred image of her!" sabay hinagis niya ang bote.
"Hindi kaya Boss, siya na yung soulmate mo?" tanong ni Ace.
"Then I'll find her no matter what!"
"Boss paano si Ma'am Arian?" tanong ni Dave, ilang minuto pa bago ito magsalita.
"Edi makikipag hiwalay ako sa kanya." nagulat naman kaming tatlo.
"Bakit naman Boss?! Paano kung pangit yung babaeng 'yun? Paano kung si Ma'am Arian na lang ang pinaka-magandang babae sa mundong 'to?!" sunod-sunod na tanong ni Ace at natawa na lamang si Boss.
BINABASA MO ANG
The Mafia Husband and The Assassin Wife
RomanceHe's a hot tempered as hell and insolent Mafia Boss who loves to hurt and make other suffer, he can do whatever he want, no one can stop a Mafia Boss like him despite from being childish and stubborn, he possess a multiple talent when it comes to ba...