108. Bratara.

6 1 0
                                    

Povestit de Chang Jo
Am luat de pe masa cana cu cafea pentru Min Hyun si am mers la el in birou sa i-o duc. Cand am intrat Min Hyun parca era in transa. Am pus cana cu cafea pe masa si mi-am trecut usor mana in fata ochilor lui. M-a prins de mana si m-a strans usor.
Min Hyun. Sufletul unui inger nevinovat alungat din cer din cauza unei greseli din partea celui care i-a dat nastere si alungat se va reincarna in corpul unui nou nascut care se va naste din iubirea a doi oameni.
Acei doi oameni alesi sa aibe in paza lor sufletul unui inger nevinovat alungat din cer sunt Woo Hyun si Sa Rang.
Chang Jo. Un miracol din partea cerului. Asta inseamna ca ei sunt alesii cerului.
Mi-a sunat telefonul si am raspuns. Era Woo Hyun care mi-a spus ca Sa Rang isi va face analize in dimineata asta.
Am simtit ca ceva rau se va intampla si am scapat din mana cana cu cafea.
Chang Jo. Simt ca ceva rau se va intampla.
Min Hyun. Nu uita ca nu esti total un om.
Am iesit din biroul lui Min Hyun si am plecat de acasa. Am alergat pana in fata unei treceri de pietoni si m-am oprit in fata ei. Am vazut-o pe Hae Ryung cum trecea strada iar o masina a venit in mare viteza spre ea. Am prins-o de mana si am tras-o spre mine pe trotuar. Am luat-o in brate si am strans-o usor la pieptul meu.
Chang Jo. Este in regula. Esti bine acum.
Hae Ryung. Mi-ai salvat viata. Multumesc.
Chang Jo. Data viitoare fii mai atenta.
Hae Ryung. Te invit la o portie de ramen drept multumire ca mi-ai salvat viata.
Am fost de acord si am mers la restaurant la Ramyeon sa mancam ramen.
Hae Ryung. Te-am vazut de mute ori ca vii la restaurantul Sensory.
Chang Jo. Imi place foarte mult mancarea de acolo. Asa imi vad si sora.
Hae Ryung. Sa Rang este sora ta? Este o fata tare prietenoasa cu noi.
Chang Jo. Da este sora mea. Am grija de ea de cand parintii nosti au murit.
Hae Ryung. Stiu cum este sa pierzi unul dintre parinti. Mama mea a murit acum patru ani. Dar am o mama vitrega buna.
Chang Jo. Mi-ar face mare placere sa ne vedem cat mai des si sa iesim impreuna mai des. Sper ca esti de acord cu asta.
Hae Ryung. Singur. Mi-ar face placere sa ne vedem si sa iesim impreuna mai des.
Am macat apoi am condus-o acasa. A fugit in casa ca a strigat-o mama ei si i-a cazut de la mana o bratara de aur cu inimioare si stelute. Am luat bratara de jos si m-am uitat la ea. O sa ii dau inapoi bratara data viitoare cand o sa ne vedem.

 O sa ii dau inapoi bratara data viitoare cand o sa ne vedem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Wake me up Dystopia/Lost in the dream {Pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum