Pov. Niall
We zijn net klaar met t lange feest. Er was een vriend van Harry, genaamd Valentijn. Hij kwam ook, en zat te flirten met Kyara. K mag m nu al niet. Hopelijk ziet Kyara niks in hem. Dan is alles goed. Denk k. Nou, hoop ik meer.
Pov. Kyara
Ik wordt wakker en kijk op mijn mobiel hoelaat het is. 10:51. Kan erger.
Ik besluit te gaan douchen, en daarna voor de rest, die nog niet wakker zijn-of zo wel, ook gewoon te doen- een ontbijt te maken.
Ik pak kleren (A/N zie media) en loop naar de douche toe.
Ik zet m aan, en trek mijn pyjama uit. Wanneer de stralen warm genoeg zijn, stap ik eronder. Ik was mijn haar en mijn lichaam.
Na 20 minuten ga ik er weer uit, en droog ik mezelf af. Ik trek mijn kleding aan, en loop door naar beneden.
Tot mijn grote verbazing, zit alleen mijn broer Niall er😂. 'Morgen Ni' zeg ik vrolijk. Hij bromt wat terug wat op een 'morning' moet lijken. 'Wat is er aan de hand, Niall?' vraag ik aan Niall. 'Niks, Jezus, er is niet altijd wat aan de hand' zegt ie chagrijnig naar me. 'Okey, okey, rustig' vermeld ik op de zelfde toon.
'Ik ga even wat te eten maken' zeg ik een tijdje later. 'Ok' krijg k bot terug. Jezus, stuk chagrijn dat ie is.
Ik maak ontbijt, wat bestaat uit een gebakken ei, met salami en kaas. (A/n dat is echt lekker 😂😂😂 ) en dat maak ik in totaal 5 keer. Ik zal namelijk lief zijn, en ook iets aan Niall te geven.Als alles gebakken is, geef ik een bord aan Niall, die meteen een glimlach naar me toe schenkt.
Ik loop door naar boven, en klop eerst op de deur van Liam, die zegt dat ik naar binnen mag. 'Ik heb ontbijt voor jullie gemaakt.' zeg ik. 'Dankje' krijg ik terug met een glimlach.
Ik doe dat ook bij Harry, alleen daar moet ik even wachten tot k naar binnen kan. Ik wil niet eens weten wat hij allemaal doet.
Even later ga ik ook naar Louis, en die is al stuiter. Hij zegt dat ik bij hem moet blijven. Dus doe ik dat maar.
Hij eet ondertussen zijn ontbijt op, en terwijl ie dat doet, gaat mijn mobiel af. 'Ben zo terug' zeg ik tegen Louis. 'Ok' krijg ik terug.
Ik neem op, en loop zo door naar de hoek van de kamer.(Valentijn = V en Kyara= K )
V. Heey babe
K. Met wie spreek ik?
V. Ken je me nu al niet meer?
K. Uhh, misschien als je eerst zegt wie je bent.
V. Ik ben Valentijn. Je weet wel, van gisteren. Goeie vriend van Harry. Harry van One Direction.
K. Ohhhh, zei dat dan meteen, bitch.
V. Nu voel ik me beledigd, dankje.
K. Geen dank.
V. Maar ik belde, om te vragen, of je vandaag wat te doen hebt.
K. Noppes, helemaal niks.
V. Komt goed uit. Over 30 minuten ben ik bij je, dan sta je klaar, okey?
K. Oke, tot zo.
V. Tot zo schatEn met dat hang ik op.
A/N
Oké, k ben dood. School is mijn dood HAHA. Ik moest vandaag van half 9 tot tien over 4.... Rip me.
Nou, een 8,2 voor Engels, YAYAYAYA.
Zometeen de kou in ❄❄ want de winterstop is weer es over 😑😂.
Nou, oké doei gebrabbel, k ga eten.
-x
JE LEEST
He is my brother?! Niall Horan
FanfictionHallo, ik ben Kyara. Ik ben 18 jaar oud, en mijn vrienden vinden me op DÉ Niall Horan lijken. Nou ik echt niet. Ik zeg niet dat ik wel of geen fan ben, want k weet t zelf niet eens. Ik zou graag later wat met muziek willen doen, maar k begin de hoo...