Κεφαλαιο 12

115 17 10
                                    

O Jungkook κοιτάει πολύ θυμωμένα τον V.

-Γεια Jungkook!!
Τι άκυρη θεέ μου..Γύρισε και με κοίταξε λες και του σκωτοσα την μάνα.Γελασα αμήχανα.

JK:Ελα εδώ εσύ..
Λέει και με περνει αγκάλια,πάμε εξω και αρχίζει να τρέχει με εμένα αγκαλιά.

Jungkook POV
Απο το πρωί σκέφτομαι το κορίτσι απο το σχολείο μας.Την Βενιτα.Ο V είναι ο κολλητός μου και έπρεπε κάπου να μιλισω γι αυτό το θέμα.
Έτσι πήγα στο σπίτι του,ήταν εκεί η Βενιτα.Την σύμπτωση..Κοιτούσα τον V πολύ θυμωνενα γιατι είμαι σίγουρος πως η Βενιτα άκουσε πως έχω φάει κόλλημα μαζί της,δεν μου είπε τίποτα ο χαζός και με άφηνε να μιλάω για αυτό.
Βενιτα:Γεια Jungkook!!
Τι γλυκιά που είναι!!!Εκείνη την στιγμή θόλωσα.Η δύναμη της εφηβικης γλυκητιτας αυτού του κοριτσιού με έκανε να χάσω την λέξη 'λογικο' απο το μυαλο μου.Και θα δείτε τι εννοώ.
Την πήρα αγκαλιά και άρχισα να τρέχω έξω,είχε γατζωθει απο πάνω μου φοβόταν και ήταν λογικό..

End Jungkook POV

-που πάμε;

JK:...Στο σχολείο!!

-Εε;Γιατί σχολείο!;

JK:*σταματάει να τρέχει*Δεν ξέρω..

Κατεβαίνω απο πανω του και φτιάχνω τα ρούχα μου.Τα ρούχα του Taehyung βασικά..

JK:πρόσεχε!!!
Λέει και με τραβάει.Ηταν ένα αμάξι που για κάποιον περίεργο λόγο οδηγούσε στο πεζοδρόμιο πάνω.
Ο Jungkook και εγώ είμασταν πολύ κοντά.Κοιτιομασταν μέχρι που εγυρε το κεφάλι του,έπιασε τον λαιμό μου και ένωσε τα χείλια του με τα δικά μου..Ήταν ένα όνειρο!!Κάτσε..Είναι όνειρο..

JK:ΤΑ άκουσες αυτά που είπα σωστα;

-Ναι..

Σκύβει το κεφάλι του..Του το σηκώνω και του έδωσα ένα φιλί στο δάκρυ που μόλις κύλησε απο το μάτι του.

-Πιστεψε με και γω αυτά νιώθω για σένα..

JK: Αληθεια το λες αυτό!;

-Φυσικα.

Με δίνει ένα φιλί και με περνει στην αγκαλιά του.

JK:Θες να γίνεις το κορίτσι μου;

-Πολυ.

Μου δίνει μία ασημένια βέρα.Μου την φοράει στο τέταρτο μου δάχτυλο του χεριού μου.Κανει και αυτος το ίδιο στο δικό του χέρι.

Κανει και αυτος το ίδιο στο δικό του χέρι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Bangtan Story💘//Kpop Fanfiction//Where stories live. Discover now