Анорексия (същ.) Липса или загуба на апетит, придружена от отвращение от храна и невъзможност за хранене.
****
Където едно момиче, станало жертва на болните амбиции на майка си, е на косъм от смъртта. Но една новопоявила се фигура, променя хода на събитията и я връща към живота.
А дали?
Идеята е изцяло на Inna-D, която няма смелост да я публикува в собствения си профил(Защото'не струва'), за това ѝ предложих да я пишем заедно и да бъде в моя профил, защото повярвайте, от написаното до тук разбрах колко много си заслужава тази история.
Съжалявам.. Това трябваше да е качено още преди Глава Първа, но Wattpad е кучка и пак върти номера.
Та извинявам се, че не е глава, а нещо, което вече сте прочели.Ако някой иска обяснение на въпроса"Защо качваш това?", да се чувства свободен да ми пише на лично съобщение (предопреждавам Ви, че не е нищо важно или интересно, но ако някой все пак държи да разбере питайте си спокойно.💗💗)
Това исках да кажа.
Inna-D каза, че Глава Втора е написана и ще ми я изпрати до довечвра..така, че предполагам тогава ще бъде качена!
Благодаря за отделеното време!❤
Забравих да кажа (а ме мързи да търся подходящо място, за да го вмъкна):
Всичко в историятане плод на Ина(най-вече) и моето въображение. Случващото се, в историята не са реални събития. Някои от представените действия и описания, в действителност са симптоми на анорексична невроза (поне според Интернет), но не всичко е точно, някъде ще има малко добавено(фантазирано) от нас и не всичко от истинските симптоми на анорексията ще бъдат включени.Също е използван само външния вид и имената на някои реални личности, но нищо повече!
Ами мисля, че приключих с обясненията. Не беше задължително да го четете, но благодаря, ако все пак сте го направили.
До следващата глава!💞💞
YOU ARE READING
Anorexia
Teen FictionАнорексия (същ.) Липса или загуба на апетит, придружена от отвращение от храна и невъзможност за хранене. **** Където едно момиче, станало жертва на болните амбиции на майка си, е на косъм от смъртта. Но една новопоявила се фигура, променя хода на с...