Dangerous Bad Girl(Harry Styles Fan)

328 6 0
                                    

Merhaba arkadaşlar vote ve okuyucu sayısı artarsa yeni bölüm hemen gelir :)

Sabah sabah yine onun o zümrüt yeşili gözlerini düşünerek uyandım lanet olsun, o kadar çekici bakıyorlar ki ,tüm kızları mıknatıs gibi çekiyor.Tamam bu kadarı yeter ,ben Alex Pieter 18 yaşındayım Londra'da yaşıyorum, tek çocuğum ailem ise Amerika'da yaşıyor ailem beni ziyarete hiç gelmezler...

Evet okul vakti ,bir an önce hazırlanıp okula gitmem gerek.Üzerime salaş bir t-sirt altıma ise mini kot short ve beyaz cønverslerimide giydikten sonra saçlarımı hafif dalgalandırdım omzumada yandan takılan siyah çantamı ve üzerine siyah deri ceketimi koydum merdivenleri üçer beşer atlayıp mutfaktan hazır sandaviç alıp çantama atım anahtarlarımı alıp evden çıktım.Kulağımda kulaklıkla yürürken, karşıma yine o çıktı lanet olsun bana el salladı ve şuan yanıma geliyor "Merhaba Alex nasılsın?" "İyiyim Harry sen" "Hmm bende iyiyim birazdan Clara ile buluşucam" gerizekalı sürtük yine Harry'i okulun girişinde bekliyordur.Okulun kapısına geldiğimizde tahmin ettiğim gibi orda Harry'i bekliyordu."Sonra görüşürüz"diyerek Harry'den uzaklaştım.Micheal beni okulun önünde bekliyordu bu arada Micheal benim en yakın arkadaşım onunla öpüştükten (yanaktan:) sonra"Nasılsın?" diye sordu bende kulağına eğilerek "Sabah sabah onu gördüm sence diye sordum Micheal'de bana "O zaman süpersin"diye cırladı sonra okula girip dolabımdan kitaplarımı alarak sınıfa doğru ilerledik sınıfa girdiğimizde cam kenarı 3.sıraya oturduk sonra kapıdan Zayn ve Harry girdi bize gülerek selam verdikten sonra arkamıza oturdular bizde onlara doğru dönüp"Nasılsınız?"diye sorduk Zayn Micheal'e bakıp "Aşııkk"diye cevap verdi ben ve Harry kıkırdarken Harry cevap verdi "Bede iyiyim"dedi sonra hoca sınıfa girdi bizde önümüze döndük.

-----Ders'den Sonra-----

Harry ayağı kalkıp "Sana eve kadar eşlik edebilirmiyim?" diye sordu, bende ona"Elbete ama sonra sevgilin kızmasın" diye cevap verdim"Hayır canım neden kızsın?" dedi."Bilmem belki yanlış anlar." "Onun öyle huyları yoktur." "Hadi ben çantamı topladım gidelim mi?" Harry koluna girmem için kolunu açınca biran terredüt ettim ama sonradan koluna girdim.Sınıftan çıktığımızda tüm okul bize bakıyordu Harry'nin kulağına doğru yükselip(çocuk 1.80 :) "Harry herkez bize bakıyor senin için sorun olmasın" Harry bana bakıp "Sen sadece gülümse onları takma dedi.

-----Ev-----

Bugün olanların hepsini düşündüm çok güzeldi özellikle Harry'nin koluna girmem beni çok mutlu etti telefonumundan mesaj sesi gelince hemen baktım."İyi geceler prenses xx-H"

İlk bölümden heyecanistemedim okuyucu sayısı fazla olursa anında yeni bölüm: )

Dangerous Bad Girl(Harry Styles Fan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin