1.Bölüm Yeni hayata başlangıç
6 saattir yoldayız. Hala İzmir'e neden gittiğimizi anlamış değilim. Aileme göre hayatımızın kolaylaşması için İzmir'e gidiyoruz. Ama benim hayatımı ne kadar zorlaştırdıklarını bilmiyorlar. Zaten İstanbul'da bile yıllardır yaşamaya rağmen arkadaşlarımı çok zor bulmuştum. Annemlerin sesi ile kendime geldim "Mina" diye bağırıp duruyorlardı. Kulaklığım kulağımda olduğu için çok sonra duymuştum. Etrafıma şaşkınca baktım. Araba durmuştu. İzmir'e geldiğimizi anladım. Karşımızdaki ev saraydan farksızdı. Babama "Bu ev bizim mi ?" diye sorduğumda babam "evet" demişti. Aldığım cevap karşısında şok olmuştum. Gerçekten hayatımız kolaylaşıyordu. Hemen içeri girip babama odamı sordum. Önceden eşyalarımız geldiği için odam hazırdı. Hemen odama çıktım. Eski odamın neredeyse 4 kat daha büyüğüydü. Yatağım çift kişilik ayrı bir giyinme odam bile vardı. Eskiden de zengindik ama hiç bu kadar güzel bir odam olmamıştı.Okul formam rengarenkti. Aklıma yarın başlayacak okul geldi. Okulu her zaman sevmişimdir. Çünkü hep sınıfın zeki çocuğu olmuşumdur. Dolabımdan rahat bir şeyler alıp giydikten sonra kendimi yatağa attım gerçekten çok yorulmuştum. Yatağın üzerinde bir çok yastık vardı. Yastıklar arasında kaybolmuştum. Gerçekten çok rahattı.
---------
Gözlerimi açtığımda güneş ışığı gözlerimi yoruyordu. Saat 6 olmuştu. Okulum 8.30'daydı hemen banyoya girip duş aldım. Saçlarıma maşa yaptım. Saçlarım oldukça uzundu ve dikkat çekici bir kızdım. Mavi gözlerim , upuzun boyu ve sarı belime kadar uzanan saçlarım vardı. Hemen odaya girip kıyafetlerimi giydim. Saat 7.30 olmuştu. Aşağı inip mutfağa doğru ilerledim.Annemle babam çoktan kahvaltıya oturmuştu. Evimizin yardımcısı olduğunu düşündüğüm kadın çatal tabak v.s koydukları sonra " Günaydın " diyerek önce annemi sonra babamı öptüm ikisi birden " gunaydin" diyip yemeklerine devam ettiler. Annemle babamın gülüsmelerini kesip" okula nasıl gideceğim " diye sorduğumda babam " daha servis ayarlayamadigim için bugün okula seni ben götüreceğim" dedi.. Buna hiç itiraz etmedim. Gerçekten özel arabayla giymek en güzeliydi.
1.Bölüm biraz kısa oldu tanıtım bölümü ama 2. Bölüm uzun olacak.