Bevezető

332 18 1
                                    

"Csak rohanok, rohanok, rohanok és még mindig rohanok.
A francba is ezek nem unják meg, hogy két napja üldöznek?
Már kezdem azt érezni, hogy ezeket meg kell ölni.

Mikor már meguntam, hogy itt kergetnek eléjük álltam.

-Mit akartok?

-Még te kérded, hogy mit akarunk? Elvégre te akarsz elszökni-nevet fel egyik jounin.

-Már unom, hogy itt üldöztök-vágom oda.

-Ugyan mit tudsz te ártani nekünk?-kérdi a másik.

Ekkor kirántottam a kardomat a tartójából és a földbe szúrtam. Elég jó jutsut tudok az ilyen helyzetekre.
Formáltam pár pecsétet és neki is kezdtem a jutsunak. Mivel nagyon szeretem a kristály elemet használni ezért úgy gondoltam kipróbálom az új technikámat. Mire a többiek észbe kaptak már késő volt a kristály már befedte őket.

-Na most végetek-vigyorogtam rájuk és összeszorítottam a kezem-Gyilkoló kristály.

Szegények apró kristály darabokra hullottak."

Emlékezés vége.

Most épp a tetőn ülök és gondolkodom, hogy holnap hova is fogunk menni Sasukeval.
Ohh milyen udvariatlan vagyok. A nevem Uzumaki Akino tizenhat éves vagyok és mivel elszöktem a klánomtól körülbelül három éve azóta Orochimarunál élek. Sasuke az egyetlen rokonom akit ismerek, mivel én az Uchiha klán és az Uzumaki klán keveréke vagyok ézért megvagyok áldva(heh) a Sharingannal amit azért jól kezelek ezért néha Kabuto is fél tőlünk. A tőlünk alatt Sasukera gondoltam. Amúgy Orochimaru nagyon jófej sok tiltott jutsut tanított nekem amit szívesen gyakoroltam. Közben rájöttem hogy majdnem az összes elemet tudom használni.
De azért megsúgom, hogy Orochimaru keze is benne van a dologban. És a mester szerint Sasukeval legyőzhetetlen páros vagyok ezen sokat tudok nevetni. Sokszor Kabuto tanít pár gyógyító technikát hátha szükségem lesz majd rá. Mivel bennem van valami "kristály démon" ezért a kristály elem majdnem minden stílusát ismerem. És még annyi, hogy mikor próbáltam eltűnni a legjobb barátom megakart ölni ezért szépen meghalt és megszereztem a Mangekyou Sharingant. Szóval térjünk rá a kinézetemre.
Hosszú fekete haj, fekete szemek, és egy lila köpeny a tipikus hálós póló, egy kard a hátamon, rövidnadrág, az elmaradhatatlan kunai tartó és egy hosszúszárú csizma.
Szóval ennyi.

-SASUKE HOLNAP KÜLDETÉS NE ALUDJ EL-ordítottam még lefekvés előtt.

Megvagy!Where stories live. Discover now